Cómo el teatro, los pódcasts y las canciones ayudan a pronunciar el francés sarrera eman dute argitara Celia Sanz, Isaber Esther González, Mª Cristina Gallardo eta Syrine Daoussi irakasleek The Conversation webgunean. Abestiek, antzerkiak edo podcastak egiteak ahozkoaren ulermena zein ekoizpena biltzen dituzte. Horregatik, besteak beste, landu ziren Almeriako Unibertsitatean frantsesaren irakaskuntzaz antolatutako tailer batzuetan.
Honelako gaiak ere baditugu dagoeneko landuta Irakasbilen, adibidez:
- "Antzerki-teknikak ikaskuntza-eragile gisa: rol-jokoa eta antzezpena", Eduardo de Ágredak idatzitako artikulua.
- "Kantuak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan" sarrera.
- "Podcast bidez prosumirtuatu ELE eskolan. Kontsumitzaile pasibo izatetik eduki-prosumitzaile izatera", Héctor Riosek idatzitako artikulua.
- "El podcast en la enseñanza de lenguas", Javier Villatorok eta Francisco Herrerak emandako hitzaldia.