MUSIKA AIREAN

MUSIKA AIREAN

Maripaz Aranguren -
Erantzun kopurua: 2

Bakardadean bizi den emakume heldu baten bizitza kontatzen du idazleak. Hain zuzen Elenarena. "Musika airean" gizakiok bizi guztian bakardadean bakoitzak entzun eta daramagun zerbait da. Kasu honetan Elenak. Inoiz aldatuko ez zela zirudienean, Beatriz iritsi da, bera zaintzera, seme-alabek bidalitako Ekuadorreko neska. Bakardadeari hitz egin nahi eta adiskidetasunari hitz egiten bukatu du nobela.

Egungo errealitatea pasarte laburretan idazkera samurrean dago idatzita. Atsegina da

Maripaz Aranguren(e)ri erantzunda

Er: MUSIKA AIREAN

Gurutze Arrieta -
Maripazek idatzitako iritzia irakurrita animatu naiz liburu hau irakurtzen, eta oso gustura irakurri dut. Benetan gustatu zait istorioa, bai kontakizuna bai idazteko modua bera ere. Maripazek esan duenari gauza asko eransterik ez dago, oso ondo adierazi baitu istorioaren mamia, baina beste zerbait esan beharra sentitzen dut nik ere. Hausnarketa polita dakar istorioak bere baitan eta irakurleari berari ere emango dio zer pentsatua nire ustez. Oso erraz eta oso gustura irakurtzeko liburua iruditu zait niri, eta gainera ekarpen polita egiten dio irakurleari nire ikuspegitik.
Gurutze Arrieta(e)ri erantzunda

Er: MUSIKA AIREAN

Begoña Martin Alfonso -

Orain dela hilabete batzuk lankide batek liburu hau opari zidan. Oparirik onentariko bat izan zen. 'Hamabost zauri' liburuarekin Karmele Jaio idazlea ezagutu nuen. Euskaltegian ikasten ari nintzen. Eta bere idazkerarekin harrituta geratu nintzen ondo ulertzen nuelako, eta gainera, istoriak arruntak ziren. Esan nahi dudana da bere istoriak gaur egun gerta daitezke, edozein lekutan. Nire etxean, edo zurean. Horregatik, asko gustatzen zait.

Eta liburu hau ezagutzean, 'Musika airean', gauza bera gertatu zitzaidan. Eleberri honetan bi emakume protagonistak dira, Elena, agure bat, eta Beatriz, bere zaindaria, Ekuadorretik Euskal Herrira heldu den emakume bat. Bere lana da etxeko lanetan laguntzea eta etxetik ateratzera animatzea. Jaiok liburu honetan sentimenduak oso ondo adierazten ditu, gorrotoa, maitasuna, adiskidetasuna, zeloak...

Gomendatzen dut. Oso hunkigarria da.