Prestakuntza-jarduerak
H09-22 Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Jardueraren egoera:
- Iragarpena
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Jardueraren egoera:
- Iragarpena
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV
- Bisitak: 2423
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Irakaslea |
Yolanda Olasagarre Mendinueta - EIBZko irakaslea |
Aurkezpena |
Nola lantzen dugu ikasleen ahozko komunikagaitasuna ikasgelan? Emaitza hobeak lortzeko, garrantzizkoa da ikas-irakas prozesua behar bezala planifikatzea eta sistematizatzea. Ahozko ekoizpena lantzean, irizpide zehatzik gabe, sarritan ez da jakiten zer eta nola ebaluatu, eta guztia ebaluatzera jotzen da. Bestalde, ahozko ekoizpenean grabazioak erabiltzen badira, eraginkorrago balioetsi ahal izango da aurrerapena. |
Antolatzailea |
EHU Uda Ikastaroak - HABE |
Hartzaileak |
|
Ikastaro-mota |
Aurrez aurrekoa |
Datak |
2022ko uztailaren 4 eta 5ean ATZERATUA: 2022ko irailaren 7 eta 8an |
Ordutegia |
Irailak 7: 14:00-19:30 Irailak 8: 09:00- 14:30 |
Iraupena |
10 ordu (balio akademikoa: 20 ordu) |
Lekua |
Donostian, Miramar jauregian |
Matrikularen prezioa |
Orokorra 80,00 € Matrikula murriztu orokorra 68,00 € Matrikula exentzioa 56,00 € Irakasteko ikasten 68,00 € Euskaltegi edo autoikaskuntzarako zentro homologatuko kide 68,00 € Elkarreko bazkide 68,00 € |
Izen-ematea eta informazio gehiago |
Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? | UIK (tokiak agortu arte) |