Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Didakteka
  10. Ebaluazioa
Didaktika CurriculumaEbaluazioaHizkuntzazIrakastenTeknologiaBerdintasuna

Ebaluazioa

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Ebaluazioa

Argitaratua: Friday, 29 August 2014, 1:05 PM
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Egiaztatze-arloa

Egiaztatze-arloa
Agerraldi kopurua 119
Maddi Zubiaurre Otamendi

Egiaztatze-proben analisi konparatiboa eta etorkizunerako proposamena: trebetasun bateratuak eta bitartekotza

  • Argitalpenak
  • Sortua: 13 December 2022
  • Bisitak: 331
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Artikulu honek bi helburu ditu: hizkuntzen egiaztatzegintza-erakundeek erabilitako azterketa-ereduen analisi konparatiboa egitea eta etorkizunerako azterketa-proposamen bat aurkeztea. Lehenari dagokionez, bi izan dira aztergai nagusiak: alde batetik, egiaztatze-probetan hizkuntza-trebetasunak bateraturik ala bereizirik lantzen dituzten eta, bestetik, bitartekotza-jarduerek nolako presentzia duten haien egiaztatze-probetan. Izan ere, bitartekotzak indar handia hartu du Europako Erreferentzia Marko Bateratuak komunikazio-modutzat jo zuenetik eta haren Liburu osagarriak bitartekotzaren balioa nabarmendu eta bitartekotza-deskriptoreak eskaini zituenetik. Ikergai horiek luze eta zabal aztertu ondoren, bigarren helburuari dagokion azterketa-proposamena aurkeztu diogu HABE erakundeari.

https://doi.org/10.54512/GWJP7653

Mikel Osinalde eta Mikel Iruskieta

Hizkuntza-ikasleen testu-corpus etiketatuaren analisia eta interpretazioa B2 eta C1 mailetan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 2 December 2022
  • Bisitak: 263
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Gero eta garrantzitsuagoa da ikerketan sorturiko datuak erakustea, are ikerketaren fidagarritasuna edota gai berean interesa duten ikerlariekin partekatzea ere, itxi gabeko ikerketa-ildoak garatzeko. Hori horrela, Humanitate Digitalen esparrutik eta ikerketa-azpiegiturak erabiliz, hizkuntzen irakaskuntzan datuetan oinarrituriko ebaluazioan urratsak emateko asmoz egin dugu lan hau. Lan honetan zinezko gizabanakoek benetako azterketatan ekoitzitako testuak aztertu dira, B2 eta C1 mailakoak. Lan hau HABEren eta Ixa Taldearen (UPV/EHU) elkarlanari esker burutu izan da. Egindako azterketa-lanaz gain, zenbait tresna eta bitartekoren berri ematen da eta etorkizunean horiek hizkuntza-gaitasunen ebaluazioan zein azterketan zenbaterainoko laguntza ekar lezaketen hausnartu da. Testu-zuzenketaren etiketatze-mailan "Markin" tresnarekin erabiltzeko etiketa-zerrenda ere proposatzen da eta hori baliatuta testuetako erroreak B2 eta C1 mailetan deskribatzeko saiakera ere egiten da, hein batean, halako ekimenek aurrera begira ekar ditzaketen onuren isla eskainita. Egindako irizpenak zein baliatutako datu gehienak eta bitartekoak arloko komunitatearen esku uzteko erabakiak lanaren zein jarduera esparruaren helburuekin bat egiten du, EuDat datuen azpiegitura europarra erabili dugu xede horretarako.

https://doi.org/10.54512/HLFA9295

ALTE

ALTEren 58. jardunaldia

  • Didakteka
  • Sortua: 25 November 2022
  • Bisitak: 126
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

ALTEk, Egiaztatze-erakundeen Europako elkarteak 58. jardunaldia egin zuen azaroaren 11n Pragan

Yolanda Olasagarre

H09-22 - Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena (bideo-laburpena)

  • Didakteka
  • Sortua: 15 September 2022
  • Bisitak: 345
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Bideo honetan, ikastaroaren zuzendariaren aurkezpena eta Yolanda Olasagarre irakaslearen azalpenak ditu entzungai ikastaroaren nondik norakoen berri jakin nahi izan dezanak.

Brooks et al.

Ikaskuntzarako atzeraelikadura-matrize bat

  • Argitalpenak
  • Sortua: 23 August 2022
  • Bisitak: 555
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikerlan honetan, jada ezarrita dagoen atzeraelikadura-eredu bat erabili da marko gisa (Hattie eta Timperley, 2007), lehen hezkuntzako goi-zikloan zer atzeraelikadura-maila izaten den aztertzeko. Emaitzek erakutsi dutenez, atzeraelikadura, batez ere, atazetara bideratzen da, eta, bestalde, aurreraelikatzea da –ikaskuntzaren hurrengo urratsei buruzko informazioa ematea, alegia– eskoletan gutxien erabiltzen den atzeraelikadura-mota. Ikerketa eta aurkikuntzak oinarritzat hartuz, autoreek atzeraelikadura-matrize kontzeptual bat proposatu dute, ikerketaren eta praktikaren arteko zubi-lanak egiten dituena, atzeraelikadurak hobekuntza sustatzeko.

https://doi.org/10.54512/PSOK9612

Jatorrizko argitalpena:

Brooks, C., Carroll, A., Gillies, R. M., & Hattie, J. (2019). A Matrix of Feedback for Learning. Australian Journal of Teacher Education, 44(4) https://doi.org/10.14221/ajte.2018v44n4.2

Australian Journal of Teacher Education-en baimenaz itzulia eta argitaratua

ALTE

ALTEren baliabide berria etorkinentzako ikas-inguruneetarako

  • Didakteka
  • Sortua: 14 July 2022
  • Bisitak: 403
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

ALTE (Association of Language Testers in Europe) erakundeak etorkinentzako ikas-inguruneetan ebaluatzeko erremintak jaso dituen baliabide berri bat jarri du doan eskura webgunean. Migrazio-testuinguruetarako Europako Kontseiluarekin batera egiten ari diren proiektu zabalago baten baitakoa da.

Marga Ibáñez

Interakziozko feedback zuzentzailea hizkuntzen ikas-irakaskuntzan (eta II). Zer zuzendu eta zerk moteltzen duen zuzenketen eraginkortasuna

  • Argitalpenak
  • Sortua: 28 April 2022
  • Bisitak: 1010
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 1

Zer zuzendu behar den galderari emango zaio erantzuna oraingo honetan, aurrekoan, e-Hizpide aldizkariaren 98. zenbakian argitara emandako "Interakziozko feedback zuzentzailea hizkuntzen ikas-irakaskuntzan (I)" artikuluan zergatik, noiz eta nola galderei erantzun ondoren. Izan ere, lau galdera horiek bideratu zuten ikerketa-lana. Hala, zer den benetako errorea eta zer ez aztertuko da oraingoan. Halaber, lapsusaren izaera eta hizkuntza mintzatuaren ezaugarriak landuko dira. Horren ondoren, zuzenketen eraginkortasuna moteltzen duten eragileak azalduko dira.

Egileak egindako Master Bukaerako Lan bat dute oinarri bi artikuluok. Beraz, jatorrizkora jo dezake gaia sakonago ezagutu nahi duenak.

https://doi.org/10.54512/MLWJ7072

Yolanda Olasagarre Mendinueta

H09-22 Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 25 April 2022
  • Bisitak: 1979
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Nola lantzen dugu ikasleen ahozko komunikagaitasuna ikasgelan? Emaitza hobeak lortzeko, garrantzizkoa da ikas-irakas prozesua behar bezala planifikatzea eta sistematizatzea. Ahozko ekoizpena lantzean, irizpide zehatzik gabe, sarritan ez da jakiten zer eta nola ebaluatu, eta guztia ebaluatzera jotzen da. Bestalde, ahozko ekoizpenean grabazioak erabiltzen badira, eraginkorrago balioetsi ahal izango da aurrerapena.

  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 15
  • » Next page

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa