Didakteka
Talde mistoetan foroak erabiltzeko zenbait iradokizun
Argitaratua: asteazkena, 2010(e)ko maiatzaren 5(e)an, 16:35(e)tan
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Jakintza-arloa:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 74

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Jakintza-arloa:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 74
- Gakoak:
- Bisitak: 606
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan, foroa da gai nagusia. Hasteko, gaiaren inguruko zehaztapen teorikoak egiten dira: kontzeptuarenak eta ezaugarriak. Ondoren, funtzioak eta helburuak zehaztuko dira. Horren ondoren, foroetako partaideen parte-hartzearen tipologia aztertuko da. Aurrera egiteko, eta artikuluaren helburu nagusia denez, foroetako parte-hartzea areagotzeko hainbat iradokizun edo proposamen eskainiko dira foro-mota bakoitza zertarako eta nola erabili jakin ahal jakiteko. Horrekin batera, euskaltegian bertan aurrera eramateko hainbat ekintza jakin zehaztuko dira. Eta bukatzeko, irakasle moderat zailearen zereginak eta jardunbidea ere aztertuko dira. Amaieran, gehiago ikertzeko edo jakiteko asmoa duenarentzako bibliografia ere eskainiko dugu.
Erakutsi iruzkinak