Didakteka
Lexikoaren lekua hizkuntzen irakaskuntzan
- Atala:
- Egileak:
- Dokumentu-mota:
- Domaine de connaissance:
- Edukiak:
- Lexikoa
- Atala:
- Egileak:
- Dokumentu-mota:
- Domaine de connaissance:
- Edukiak:
- Lexikoa
- Bisitak: 1372
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
"Lexikoaren lekua hizkuntzen irakaskuntzan". Horren inguruan ari dira Anna Sánchez Rufat eta Francisco Jiménez Calderón, Extremadurako unibertsitateko irakasleak, L de Lenguaren 104. podcastean. Euren ustez, ez da azken urteotan ikuspegi aldaketa handirik eman lexikoaren ikas-irakaskuntzan: ardatz izaten jarraitzen du, baina ez da sistematikoki lantzen.
Elkarrizketan, zenbait gairen artean, honako gaiak azaltzen dituzte: a) ikasgelan ikuspegi lexikoa nola txertatu beharko litzatekeen (azalpen testuinguruan jarria, behaketa hausnartua, praktika gidatua eta erabilera komunikatiboa); b) berariazko zer estrategia landu behar diren eta zergatik (antzekotasunak eta kidetasunak, adimen-mapak …); eta c) lexikoa aurkezteko garaian, zer irizpide baliatu beharko liratekeen (maiztasuna, erraztasuna, beharra eta erabilgarritasuna). Horretaz gain, hizketagai dituzte podcast honetan lexiko-aniztasunari aurre nola egin, eta hiztegiaren eta corpus lexikoen erabilera.