Las competencias digitales del profesorado

Argitaratua: osteguna, 2013(e)ko uztailaren 25(e)an, 15:10(e)tan
Villatoro, Herrera

Teniendo en cuenta la definición clásica de Hymes, que dice que la competencia comunicativa se relaciona con saber “cuándo hablar, cuándo no, y de qué hablar, con quién, cuándo, dónde, en qué forma”, es evidente que la dimensión digital de este aspecto de la interacción humana es fundamental para desarrollar la adquisición de segundas lenguas.
Como el mismo autor indica, la competencia comunicativa se refiere sobre todo a la capacidad de formar enunciados que no solo sean gramaticalmente correctos sino también socialmente apropiados; y en ese sentido la red es un contexto de interacción y comunicación fundamental para el desarrollo de la capacidad profesional del docente

HABE Liburutegia

Beste eduki interesgarriak

Villatoro, Herrera

La evolución de la red y sus implicaciones en la docencia

Ingurumen digitalaren ezaugarriak eta eboluzioa (web 1.0tik web 3.0ra): Irakaskuntzan IKT-en garapenaren garrantziaz lehen balioespena eginaz eta haien eragina ikaskuntzan eta irakaskutzan.
villatoro, herrera

La enseñanza mediante plataformas LMS y el aprendizaje en web 2.0: de la enseñanza dirigida, al aprendizaje autónomo y colaborativo

LMS elearning plataformen (Moodle batez ere) indartzea gertatu da, maiz programa semipresentzialak osatzeko. Horrekin batera, ordea, proposamen ez hain bertikalak eta lankidetzan oinarrituak ere azaldu dira, web-sozialaren bultzadan oinarrituta.
Villatoro, Herrera

Gestión y creación de blogs

Zalantzarik gabe, bloga 2.0 iraultzaren ikurra da eta bere aplikazioak oso ugariak dira, Suizako laban batekin alderatzera iritsi izan baitira. Inoiz ezagutu gabeko informazio eta iritzi multzoa dugu eskura blogari esker gaur egun.
Villatoro, Herrera

Materiales y recursos multimedia, vídeo, imágenes, presentaciones

Multimedia hitza erabiltzen da adierazteko hainbat bitarteko erabiltzen dituen edozein objektu, fisiko edo digitala, informazioa aurkeztu eta komunikatzeko. Bitartekoak anitzak izan daitezke: testua, irudiak, animazioa, bideoak eta abar. Multimedia dei geniezaieke, baita ere, bitarteko elektronikoei multimedia edukia gorde edo aurkeztera bideratuta badaude.
Villatoro Herrera

El podcast en la enseñanza de lenguas

Podcast zer den definitzen saiatuz gero, zera esango genuke: podcasta da audio artxibo bat entzun edo deskarga litekeena web-etik, zeinak harpidetza-bidea duen norberaren ordenagailuan jasotzeko eguneratzen den bakoitzean.
Villatoro, Herrera

El entorno Google: de la identidad digital al cloud computing

Posta-elektronikoa izan da gure lehen identitate-giltza digitala; orain dela gutxira arte horretara mugatzen zen, posta-elektroniko kontua, norberak sarean egin zezakeena, blog bat edo iruzkin batzuk. Identitate digitalaren lehen urrats horietatik abiatuta, Googlek, Interneteko erraldoiak, bere lan-ekosistema zabaldu du, edizio-lanabesak, komunikazio tresnak edota informazio kudeaketa integratuz bere eskaintzan. Saio honetan Googleren sistemaz jardungo dugu, beste adibide batzuekin batera, zeinak ikasgelaren kudeaketarako espazio gisa aurkeztuko ditugun.
Villatoro, Herrera

Tareas digitales

Sare sozialek duten elkarlanerako lanabes digital multzoa ezin hobeto txertatzen da ekintzara bideratutako ikuspegian, zeina bultzatzen baitu Europako Erreferentzia Marko Bateratuak eta, beraz, baita atazetan oinarritutako hizkuntza-ikasgelan.
Villatoro, Herrera

Integración de la dimensión digital en el Plan de Centro: hacia el currículo digital

Testuinguru komunikatiboan txertatzen denez bigarren hizkuntzen ikas-irakaskuntza, guztiz beharrezkoa da kontuan hartzea dimentsio digitala eta honek dakartzan sare-usadio berriak. Jakina, mutazio hauek irakaskuntzaren ikuspuntu holistikoa guztiz baldintzatzen dute, ez bakarrik irakaskuntza, baita ikastetxearen curriculumaren kudeaketa eta ebaluazioa ere, zeinetan jaso behar diren garatu beharreko oinarrizko gaitasunak, helburuak, edukiak, prozedurak eta ebaluatzeko tresnak.