Bideoaren erabilera aztertzeko ForVid ikerketa helduen euskalduntzean

Argitaratua: ostirala, 2022(e)ko otsailaren 11(e)an, 11:06(e)tan
ForVid

Honako hau adierazten du ForVid-ek: «bideoa ikasteko tresna gisa ikastegiaren barruan zein kanpoan». Espainiako gobernuak finantzatutako ikerketa-proiektu bat da (RT2018-100790-B-100 kodeduna), Pompeu Fabra Unibertsitateak kudeatua. Daniel Cassany da ikertzaile nagusia.

Ikerketa-proiektu zabala da eta zenbait eremutan ari da garatzen. Helduen euskalduntzeari dagokionez, HABE ere partaide da eta teknikari bat jarri du ikerketa-taldearekiko lankidetzan.

Helduen euskara-eskoletan bideoa nola erabiltzen den aztertzeko galdetegi bat prestatu da lehenengo informazio-iturri gisa. Eta, aipatutako esparru horretan ari diren irakasle guztiengana iristea da asmoa; irakasle bakoitzak dagokion bidetik jasoko du galdetegia erantzuteko gonbita zuzena.

Galdetegia online erantzungo da, eta 10-15 minutu besterik ez da behar osatzeko. Galdetegiari erantzutea borondatezkoa eta anonimoa da; Datuak Babesteko Araudi Orokorra betetzen du eta Pompeu Fabrako etika-batzordearen ebaluazioa gainditu du. Areago: informatzaileak edozein unetan izango du datuak kentzeko eskubidea, nahi izanez gero.

Halaber, litekeena da informazioa lortzeko bide gehiago erabiltzea, betiere arestian aipatutako baldintzak bermatuta.

Ikerketaren emaitzak publikoak izango dira, eta zenbait bidetatik emango dira aditzera; adibidez, e-Hizpide aldizkarirako artikuluren bat idaztea dago aurreikusita.

Zalantzarik baduzu, beti bezala sarrera honetan iruzkinak idazteko aukera duzu. Horrez gain, ikertzaile gisa ari den HABEko teknikariarekin harremanetan jar zaitezke (i-murua@habe.eus).


Erakutsi iruzkinak