Irakasbil
Didakteka
Andragogiaren bigarren printzipioa: ikaskuntza ikaslearen barruko prozesua da
Publicado: sábado, 15 de diciembre de 1984, 10:30
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Áreas de conocimiento:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 6

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Áreas de conocimiento:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 6
- Visitas: 898
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Gure tradizioan hezkuntza informazioaren transmisio-prozesu bezala ulertzeko joera izan dugu, eta ikaskuntza informazio hori ia adimen mailan bakarrik jaso eta gordetzeko prozesu bezala hartzekoa. Prozesu horren ezaugarririk gehienak intelektualtasunaren alorrekoak ziren. Horren azpian dagoen ustea zera da: ikaskuntza funtsean ikaslearengandik at dagoen prozesua dela, eta ikasleak ikasten duena berarengandik kanpo dauden indar batzuren ondorioa funtsean (irakaslearen gaitasuna, irakaskuntzarako materialen eta disziplina-sistemaren kalitatea).
Mostrar comentarios