Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Bigarren hizkuntzen didaktikaren berrikuntza mapatzea: eremu bateko nodoak eta ertzak
- Argitalpenak
- Sortua: 9 July 2020
- Bisitak: 1721
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Bigarren hizkuntzen didaktikaren berrikuntza mapatzea dute helburu dute egileek artikulu honetan, alegia, eremu hori nolabait irudikatu eta osagai desberdinak bertan kokatzea irakasle zein ikertzaileek errazago esploratu ahal izan dezaten. Izan ere, teknologien hedapenak eta erabilerak, zientzia kognitiboen nahiz ikaskuntzari buruzko teorien ekarpenekin batera, badute eraginik hizkuntzen ikas-irakaskuntzan. Hala, hezkuntza berritzeko nodo nagusietako batzuk aurkezten dituzte (esaterako nonahiko ikaskuntza, jardun bikoa, sarekoa, transmedia edota gamifikazioa) eta horietako bi edo gehiago elkartzen dituzten hiru ertz lantzen: truke birtuala edo telelankidetza, ikasgela iraulia (edo flipped classroom) eta norberaren ikas-alorra (NIA edo PLE). Bukatzeko, hiru ikerketa-lerro zertzelatzen dituzte, berrikuntza, irakaskuntza-praktika eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza landutako ikuspegiaren arabera aztertzen segitzeko.
- Atala:
- Egilea:
- Herrera Jiménez, Francisco
- Pujolà Font, Joan-Tomàs
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 96
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
Multimedia Learning-a eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza (II): sakontzea
- Argitalpenak
- Sortua: 29 December 2017
- Bisitak: 1710
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan, aurrekoan, “Multimedia Learning-a eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza (I): teoria”, eskainitako ikuspegi teorikoa zabalduko dugu, bigarren hizkuntzen irakaskuntzari buruzko zehaztapenen bitartez. Gainera, gaur egungo egoeraren alderdi batzuk aipatuko ditugu, baita unibertsitate-ikasle batzuekin egindako azterlan interesgarri bat ere –multimedia-materialak erabili ziren, bigarren hizkuntzako gramatika-gaitasuna lantzeko–. Azkenik, NIA edo PLEen bitartez egin daitezkeen etorkizuneko ikerketa-ildoak proposatuko ditugu.
- Atala:
- Egilea:
- García, J. Daniel
- Rigo, Eduardo
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- e-Hizpide artikulua
- e-Hizpide zenbakia:
- 91
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
Jordi Adell eta "Norberaren Ikas-Alorra"
- Didakteka
- Sortua: 8 February 2016
- Bisitak: 1855
- Iruzkinak: 2
- Gogokoak: 0
Sarreratxo honetan, PLE (Personal Learning Environment), edo bere euskarazko itzulpena den NIA (norberaren ikas-alorra) kontzeptuaz ari da Jordi Adell aditua. Aditu honen arabera, teknologiak eskainitako aukerak baliatzeko eta ulertzeko modu bat dago PLE kontzeptuaren azpian, prozesu informaletarako osagarri edota garapen profesionalerako tresna izan daitekeena.
- Atala:
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Albistea
- Area of knowledge:
- Teknologia
- Edukiak:
- Gaitasun estrategikoa
PLE (Personal Learning Environment) edo NIA (Norberaren Ikas-Alorra)
- Didakteka
- Sortua: 5 February 2016
- Bisitak: 1918
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Sarritan entzuten eta irakurtzen dugu azken boladan PLE (Personal Learning Environment), edo bere euskarazko itzulpena, NIA (norberaren ikas-alorra, alegia). Jordi Adell da kontzeptu horren inguruan ari den adituetako bat. Berak dioenez, Internetek, sareek, teknologiek... eskainitako aukerak baliatzeko eta ulertzeko modu bat dago PLE kontzeptuaren azpian, prozesu informaletarako osagarri edota garapen profesionalerako tresna izan daitekeena.
- Atala:
- Egilea:
- Adell, Jordi
- Alonso, Néstor
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Teknologia
H371 - PLE y PLN: creación y gestión de espacios y redes personales de aprendizaje
- Bideoteka
- Sortua: 19 July 2014
- Bisitak: 1503
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Villatoro López, F. Javier
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Area of knowledge:
- Teknologia
- IFB zenbakia:
- 104
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila