Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen-saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak Nabarmenduak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 2
Maddi Zubiaurre Otamendi

Egiaztatze-proben analisi konparatiboa eta etorkizunerako proposamena: trebetasun bateratuak eta bitartekotza

  • Didakteka
  • Sortua: 13 December 2022
  • Bisitak: 641
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Artikulu honek bi helburu ditu: hizkuntzen egiaztatzegintza-erakundeek erabilitako azterketa-ereduen analisi konparatiboa egitea eta etorkizunerako azterketa-proposamen bat aurkeztea. Lehenari dagokionez, bi izan dira aztergai nagusiak: alde batetik, egiaztatze-probetan hizkuntza-trebetasunak bateraturik ala bereizirik lantzen dituzten eta, bestetik, bitartekotza-jarduerek nolako presentzia duten haien egiaztatze-probetan. Izan ere, bitartekotzak indar handia hartu du Europako Erreferentzia Marko Bateratuak komunikazio-modutzat jo zuenetik eta haren Liburu osagarriak bitartekotzaren balioa nabarmendu eta bitartekotza-deskriptoreak eskaini zituenetik. Ikergai horiek luze eta zabal aztertu ondoren, bigarren helburuari dagokion azterketa-proposamena aurkeztu diogu HABE erakundeari.

https://doi.org/10.54512/GWJP7653

  • Atalak:
    • Didakteka
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Zubiaurre Otamendi, Maddi
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 100
Maddi Zubiaurre Otamendi

Egiaztatzegintza-erakundeek erabilitako azterketa-ereduen analisi konparatiboa. Etorkizunerako proposamena_Monografiak 8

  • Argitalpenak
  • Sortua: 13 June 2023
  • Bisitak: 600
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

"Egiaztatzegintza-erakundeek erabilitako azterketa-ereduen analisi konparatiboa. Etorkizunerako proposamena" izeneko ikerlan hau duzu e-Hizpideko zortzigarren monografia. HABE erakundeak Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuaren 2020ko irailaren 9ko Agindu bidez ditu arautuak euskarazko komunikagaitasun-mailen ebaluazioa eta egiaztatzegintza, eta berorren 7. artikuluan ebaluazioaren xedea eta ezaugarriak. Aginduaren aipatu artikuluan, komunikagaitasunaren ebaluazioa ekintza komunikatiboen bidez balioetsiko dela ezartzen da, baita elkarreragina eta bitartekotza eskatzen duten atazak baliatuz ere. Izan ere, Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu osagarriak (Europako Kontseilua, 2020), HEOCean ezarritako lau hizkuntza-trebetasunak gaindituz, lau komunikazio-modu deskribatzen ditu: ulermena, ekoizpena, komunikazioa ahalbidetzeko elkarreragina eta bitartekotza.

Horrekin guztiarekin lotuta, Maddi Zubiaurre Otamendik helduen euskalduntzearen alorreko metodologiagintzan ikertzaileak gaitzeko bekaldian 2020 eta 2021ean HABEn egindako ikerketaren emaitza duzu Monografiak 8. Aldez aurretik, e-HIZPIDE aldizkariaren 100. zenbakian argitaratutako artikuluan eman zuen ikerlanaren berri. Ikerlanak atal hauek ditu: 1) marko teorikoa, 2) zenbait erreferentziazko egiaztatzeko-erakunderen azterketa-proben analisi konparatiboa eta 3) HABEren etorkizuneko azterketa-ereduaren proposamena. Horrekin batera, HOBErako mintzamen-probaren diseinu-proposamena ere bai.

https://doi.org/10.54512/AUSK9306

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Zubiaurre Otamendi, Maddi
  • Dokumentu-mota:
    • Zutabe/Hizpide/e-Hizpide monografikoa
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
  • Trebetasunak:
    • Entzumena
    • Mintzamena
    • Irakurmena
    • Idazmena

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Berdintasuna
    • Curriculuma
    • Didaktika
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide / Zutabe aldizkariak
    • Hizpide / Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen-saila
    • HABE_Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
    • Nabarmenduak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
    • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Boga-foroa
    • Ingura-foroa
    • Moodle-kudeatzaileen foroa
    • Jardun bikoa foroa
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa