Irakasbil
Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
H165 - Methodological guidelines for the development of lexical competence – Orientaciones metodológicas para el desarrollo de la competencia léxica
- Bideoteka
- Sortua: 29 December 2023
- Bisitak: 261
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Irakasten-arloak:
- Metodoa
- Edukiak:
- Lexikoa
- IFB zenbakia:
- 38 (V)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H163 - The lexicon in language learning in a linguistic perspective (I) – El léxico en el aprendizaje de lenguas desde la perspectiva de la lingüística (I)
- Bideoteka
- Sortua: 29 December 2023
- Bisitak: 239
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Edukiak:
- Lexikoa
- Hizkuntza-arloa:
- Linguistics
- IFB zenbakia:
- 38 (V)
H164 - The lexicon in language learning in a linguistic perspective (II) – El léxico en el aprendizaje de lenguas desde la perspectiva de la lingüística (II)
- Bideoteka
- Sortua: 29 December 2023
- Bisitak: 254
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Edukiak:
- Lexikoa
- Hizkuntza-arloa:
- Linguistics
- IFB zenbakia:
- 38 (V)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H166 - Syllabus design for the development of lexical competence –El diseño de programas para el desarrollo de la competencia léxica
- Bideoteka
- Sortua: 29 December 2023
- Bisitak: 306
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Edukiak:
- Lexikoa
- IFB zenbakiak:
- 38 (II)
- 38 (V)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
Syllabusak, corpusak eta datuek gidatutako ikaskuntza
- Didakteka
- Sortua: 19 August 1997
- Bisitak: 451
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Bi syllabus-mota bereizten ditu artikulugileak. Lehenengoak hizkuntzaren egiturak, nozioak, funtzioak hartzen ditu aintzat. Bigarrenak, berriz, ikasgelan burutu beharreko jarduera-multzo bat eskaintzen du, atazak, alegia. Eta, ez du aintzakotzat hartzen horretarako erabil daitekeen hizkuntza. Lehenengoak zuzentasunari begiratzen dio. Bigarrenak, berriz, jarioari. Nola orekatu osagaiok bietako baten kaltetan aritu gabe? Horra hor artikulugilearen kezka eta artikuluan jorratuko duen aztergai nagusia.
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 39
Challenge and Change in Language Teaching (Willis, J. eta D. Willis)
- Didakteka
- Sortua: 18 August 1996
- Bisitak: 1567
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Jane
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Liburua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 37
Hizkuntza anitza, jarduera anitzak
- Didakteka
- Sortua: 17 August 1996
- Bisitak: 609
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Gaur egun gehienek onartzen dute ikasgelan bi eratako jarduerak burutu behar ditugula, batzuk zuzentasunari begira daudenak, eta beste batzuk, berriz, jariotasuna lantzekoak.
Artikulu honetan zera adierazi nahi dugu, formari begiratzen dioten jarduerak eta emaitza komunikatiboari erreparatzen diotenak bereiztea baliozko planteamendua dela; eta bestalde, ikasgelako komunikazioaren zirkunstantziak aldatuta, jariotasuna lantzeko jarduera baten kontestuan sor ditzakegula zuzentasun formala ere eskatzen duten jarduerak.
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Jane
- Willis, Dave
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 37
Bideoa hizkuntzen irakaskuntzan
- Argitalpenak
- Sortua: 11 July 1985
- Bisitak: 1486
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakaskuntzan erabiltzen diren lagungarri guztiak, beren alde onak badituzte ere, arriskutsu izan daitezke, gehiegi edo gaizki erabiliz gero. Adibidez, programagile edo irakaslea gehiegikerian eror daiteke, bideoa benetako irakaskuntzarako baino gehiago ikasleak kontrolpetzeko erabiltzen badu. Ikasleei bideoa atsegin zaie, batez ere hasieran, halako jostailu-kutsua duelako, eta ikasleak isilik eta aski pozik egoten dira horri begira; besterik da ikasten duten ala ez. Denok egon gara noizbait begiak zabal-zabalik telesaio zoro bati begira, programa gozatu gabe baina telebista itzaltzeko alferrez. Gauza bera gerta daiteke ikasgelan bideo-gailuarekin. Gaizki edo gehiegi erabiliko dugu, edo biak batera, beste bide sinpleagoen laguntza besterik eskatzen ez duten lanetarako bideoaz baliatzen garenean.
- Atala:
- Egilea:
- Willis, Jane
- Willis, Dave
- Hick, Stephen
- Hughes, Gareth
- Scott, Christopher
- Phillips, Elayne
- Geddes, Marion
- Willians, Eddie
- Sturtridge, Gill
- Dokumentu-mota:
- Itzulpen Saila
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 5