Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
H385 — ¿Por qué las secuencias didácticas suelen funcionar para aprender lengua oral?
- Bideoteka
- Sortua: 11 March 2024
- Bisitak: 208
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- IFB zenbakia:
- 114
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H22 - La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados
- Bideoteka
- Sortua: 20 November 2023
- Bisitak: 245
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Montserrat Vilàk hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2000n HABEk antolaturik, "La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados" izenburupean.
Hitzaldiaren asmoa da irakasleei gogoeta batzuk eskaintzea maila ertain eta aurreratuetako ikasleen mintzameneko trebetasunak irakatsi eta ebaluatu behar zaizkienean zer eta nola egin erabaki ahal izan dezaten. Xede horrekin, segida didaktiko bat proposatuko da metodologia argitzen lagunduko duena, bereziki, ahozko hizkera formalaren ikas-irakaskuntzan, ebaluazio formatiboari arreta eskainiz.
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- Levels:
- B1
- B2
- Edukiak:
- Gaitasun linguistikoa
- IFB zenbakia:
- 14-15
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
1214 / 1215 - "¿Cómo planificamos nuestras clases para motivar al alumnado?"
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 19 July 2022
- Bisitak: 660
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Ikastaroaren helburua da ahozko eta idatzizko jardueren planifikazioaz gogoeta egitea, betiere xede izanik ikaskuntza testuinguraturik antolatzea eta ikasleak gure klaseetara joan daitezen sustatzea. Beraz, helburua da eskolak nola eman pentsatzea, bai hizkuntza-edukiak sistematizatu eta dosifikatzeari begira, bai jarduera edo ikasgelako kudeaketa berbideratzeko aukera izan dezagun, baldin eta aurreikusitakoa behar bezala ez doala ikusten badugu. Azken batean, klaseak ikasle guzti-guztien inplikazioa lortzeko moduan planifikatu behar dira, baita hizkuntzaren erabilerarekiko jarrera positiboak eragiteko ere.
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Areas of knowledge:
- Curriculuma
- Didaktika
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- IKA
1205 - ¿Cómo planificamos nuestras clases para motivar al alumnado? (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 29 June 2022
- Bisitak: 880
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Edukiak:
- Motivation
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
1205 - ¿Cómo planificamos las clases para motivar al alumnado?
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 22 April 2022
- Bisitak: 1463
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ikastaro hau ikasgelako jarduera, ikasleen jarrerak, hizkuntza-gaitasunen ikuspegia eta metodologia aktiboei buruzko gogoeta-prozesuen sustapena hobetu nahi dituzten euskara-irakasleei zuzenduta dago. Ikastaroa oso praktikoa izango da eta bereziki parte-hartzailea.
***
El presente curso está dirigido a docentes de euskera que quieran mejorar la actividad en el aula, las actitudes del alumnado, el enfoque competencial de la lengua y el fomento de los procesos de reflexión sobre metodologías activas. Se trata de un curso eminentemente práctico y altamente participativo.
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Jardun bikoa
- Jardueraren egoera:
- Bukatuta
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
1194 - La enseñanza y el aprendizaje de una lengua desde una perspectiva competencial
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 28 April 2021
- Bisitak: 1829
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Ikastaro erabat praktikoa da, parte-hartze handikoa eta hurrengoetara bideratua: ikasgelako jarduera eta ikasleen jarrerak hobetzera, hizkuntzaren gaitasun-ikuspegira eta metodologia aktiboei buruzko gogoeta-prozesuak sustatzera.
***
Se trata de un curso eminentemente práctico, altamente participativo y orientado a la mejora de la actividad en el aula, de las actitudes del alumnado, del enfoque competencial de la lengua y al fomento de los procesos de reflexión sobre metodologías activas
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Online
- Jardueraren egoera:
- Bukatuta
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
Hizkuntza-gaitasunen ikaskuntza mikrosekuentzia didaktikoen bidez
- Didakteka
- Sortua: 28 March 2020
- Bisitak: 2097
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Azken hamarkadotan, bigarren hizkuntzen irakaskuntza planteatzeko moduak aldaketa handia ezagutu du. Hasiera batean, xede-hizkuntzaren izaerari, ezaugarriei eta irakasteko moduari buruzko galderetatik abiatzen baginen ere, oraingo abiapuntua bigarren hizkuntza hori nola ikasten den, eta, hori errazteko, zer egin behar dugun galdetzea da.
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Esteve, Olga
- Area of knowledge:
- Didaktika
Ahozkotasunaren ebaluazioa: erronkak eta alternatibak
- Didakteka
- Sortua: 6 September 2016
- Bisitak: 3158
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Ebaluazioaz hitz egitea ikasteaz hitz egitea da. Beti. Are gehiago mintzamenean berezkoak dituen ezaugarriengatik: berehalakotasuna eta atzeraezintasuna. Izan ere, ekoizpena eta ebaluazioa batera gauzatzen dira, idazmenean ez bezala.
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Castellá, Josep M.
- Area of knowledge:
- Ebaluazioa
- Trebetasunak:
- Mintzamena