Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Ikasgelan nola egin lan euskara H2 duten ikasleek euskarazko gaitasun egokia gara dezaten
- Didakteka
- Sortua: 8 November 2016
- Bisitak: 5126
- Iruzkinak: 2
- Gogokoak: 1
"Ikasgelan nola egin lan euskara H2 duten ikasleek euskarazko gaitasun egokia gara dezaten" izenburupean, Uri Ruiz Bikandiri egindako elkarrizketa egituratua duzu Berritzegune Nagusiak ekoiztutako bideo honetan.
- Atala:
- Egilea:
- Ruiz Bikandi, Uri
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Hizkuntza-arloa:
- Soziolinguistika
HEOC 2015
- Didakteka
- Sortua: 1 March 2018
- Bisitak: 4394
- Iruzkinak: 2
- Gogokoak: 2
HEOC liburuaren argitalpen digitala. Paperezko liburuaren ezaugarriez gain, argitalpen digitalak curriculumaren atalen arteko barne nabigaziorako aukera jasotzen du, baita dokumentuaren eskema edo aurkibidea ere, ataletarako sarbidea eta nabigazioa erraztuz. Bestalde, curriculum-langaietan daude bilduta mailaz mailako eta trebetasunez trebetasuneko ahozko zein idatzizko testu-ereduak.
- Atalak:
- Egilea:
- Elosegi, Lourdes
- Maiz, Agurtzane
- Agirre Aranburu, Hasier
- Larramendi, Aitziber
- Dokumentu-mota:
- Liburua
- Curriculuma
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Curriculum-arloak:
- HABE
Ahozkotasunaren ebaluazioa: erronkak eta alternatibak
- Didakteka
- Sortua: 6 September 2016
- Bisitak: 2849
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Ebaluazioaz hitz egitea ikasteaz hitz egitea da. Beti. Are gehiago mintzamenean berezkoak dituen ezaugarriengatik: berehalakotasuna eta atzeraezintasuna. Izan ere, ekoizpena eta ebaluazioa batera gauzatzen dira, idazmenean ez bezala.
- Atala:
- Egilea:
- Vilà i Santasusana, Montserrat
- Castellá, Josep M.
- Area of knowledge:
- Ebaluazioa
- Trebetasunak:
- Mintzamena
2016 Competencia metodológica para la enseñanza y el aprendizaje
- Didakteka
- Sortua: 3 March 2017
- Bisitak: 2278
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
15 emanaldik osatzen dute “Competencia metodológica para la enseñanza y el aprendizaje" 2016ko uda ikastaroa, HABEk eta EHUk lankidetzan eratua, eta Gabriel Díaz Maggioli, Uruguaiko Hizkuntz Politiketako koordinatzaile orokorrak eskainia.
- Atala:
- Egilea:
- Díaz Maggioli, Gabriel
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Irakasten-arloak:
- Metodoa
Irakasbil, HABEren atari berria
- Argitalpenak
- Sortua: 30 June 2016
- Bisitak: 2189
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
2015eko abenduaren 3an plazaratu zen Irakasbil, irakasleei zuzenduriko HABEren atari berriaren beta bertsioa, behin-behinekoa alegia. Hilabete batzuetako ibilbidearen ondoren, 2016ko apirilean aurkeztu zen euskaltegiko ordezkarien aurrean; halaber, interesa adierazi duten bestelako eremuetako pertsonekin ere egin dira aurkezpenak. Aurkezpen horietan guztietan azaldutakoaren laburpen osatu bat jasoko da artikulu honetan.
Atariaren kokapen historikotik abiatuko gara, nondik gatozen alegia. Ikuspegia zabaltzeko, non gauden eta norantz goazen landuko da gero. Zer burutu nahiko genukeen azalduko da hurrengo atalean; bestela esanda, helburua, oinarriak eta ezaugarri nagusiak azalduko dira. Bukatzeko, e-Hizpide argitalpen berriaren nondik norakoak aurkeztuko dira eta Twitterren Irakasbilek duen presentziaren berri emango da.
- Atala:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Teknologia
- e-Hizpide zenbakia:
- 88
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Geure iturrietatik
Qué hacemos cuando escribimos, qué hacemos para enseñar a escribir
- Didakteka
- Sortua: 20 July 2014
- Bisitak: 2077
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Los estudios sobre la composición de textos tienen en cuenta los procesos cognitivos que se ponen en marcha al escribir, pero al mismo tiempo consideran que estos procesos están siempre situados en un contexto espacio-temporal y de un entorno socio-cultural que les da sentido. Estos estudios nos ayudan a definir las destrezas y estrategias que hemos de enseñar, así como los procedimientos metodológicos que favorezcan los aprendizajes. Estos se refieren a la gestión de las diferentes operaciones del proceso de escritura de acuerdo con los parámetros situacionales. En el modelo de secuencias didácticas se organizan los aprendizajes en torno a una práctica discursiva, lo que permite aprender a usar reflexivamente los conocimientos textuales y gramaticales de acuerdo con la tarea comunicativa que sirve de eje a la secuencia.
HEOC (Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculuma): 2021eko argitalpen eguneratua
- Didakteka
- Sortua: 18 August 2021
- Bisitak: 2073
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
- Atalak:
- Egilea:
- Elosegi, Lourdes
- Maiz, Agurtzane
- Agirre Aranburu, Hasier
- Larramendi, Aitziber
- Dokumentu-mota:
- Liburua
- Curriculuma
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Curriculum-arloak:
- HABE
Bases para el nuevo paradigma formativo de la Era Internet. Pere Marquès
- Didakteka
- Sortua: 7 April 2016
- Bisitak: 2056
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Internetek sortarazi duen kulturak hezkuntza-paradigma berria eskatzen duela dio Pere Marquèsek Bases para el nuevo paradigma formativo de la Era Internet aurkezpenean, besteak beste, aldaketak ekarri dituelako bai helburu-mailan, bai baliabideetan, bai ikasleengan, azken hauek gero eta gaitasun digital garatuagoa dutelako, eta ondorioz, gero eta autonomoago bilakatzen ari direlako euren ikas-prozesuetan.
- Atala:
- Egilea:
- Marquès, Pere
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika