Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
1239 - 1240 ¿Cómo planificar y dinamizar el aula con diferentes niveles? / Nola planifikatu eta dinamizatu eskolak ikasgelan maila bat baino gehiago ditugunean? (bideo-laburpena)
- Didakteka
- Sortua: 1 October 2024
- Bisitak: 394
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
1239 - ¿Cómo planificar y dinamizar el aula con diferentes niveles? / Nola planifikatu eta dinamizatu eskolak ikasgelan maila bat baino gehiago ditugunean?
- Didakteka
- Sortua: 8 April 2024
- Bisitak: 1209
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Nola planifikatu jarduerak ikasgelan maila bat baino gehiago ditugunean? Nola erantzun ikasleen behar, erritmo eta maila ezberdinei? Nola diseinatu maila ezberdinetarako jarduerak, ikasle guztiek ikasi eta ahalik eta etekin handiena atera dezaten? Nola proposatu aldamiatze-teknika koherentea? Eta nola egin ikasle bakoitzaren jarraipen pertsonalizatua? Ikastaro honetan, ikuspegi praktiko eta aktibo batetik abiatuta, galdera horiei erantzungo zaie.
- Atalak:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Lenguage
- Jarduera motak:
- Online
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
1208 - Cómo utilizar las TIC y los medios audiovisuales para la práctica de la competencia oral (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 1 September 2022
- Bisitak: 708
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
1208 - Cómo utilizar las TIC y los medios audiovisuales para la práctica de la competencia oral.
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 22 April 2022
- Bisitak: 1559
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ikastaro hau ikasgelan ahozko gaitasuna lantzeko jarduerak diseinatu eta horretarako estrategia didaktikoak garatu nahi dituzten euskara-irakasleei eta arduradun akademikoei zuzenduta dago, arreta berezia eskainiz ikus-entzunezkoek eta IKTek eskaintzen dizkiguten aukerei, haien praktika- eta ikaskuntza-aukerak zabaltzeko. Metodologia aktibo batetik abiatuta, modu praktikoan erantzungo diegu honako galdera hauei: zer ezaugarri ditu kalitatezko ahozko adierazpen- edo elkarreragin-jarduera batek? Zer jarduera-mota proposa dezakegu? Zer IKT baliabide ditut eskura? Nola ebaluatu eta feedbacka eskaini?
***
El presente curso está dirigido a docentes de euskera y responsables académicos que quieren aprender a diseñar actividades para trabajar la competencia oral en el aula de idiomas prestando especial atención a las TIC y a los medios audiovisuales para ampliar las posibilidades de su práctica y aprendizaje. A partir de una metodología activa responderemos de una manera práctica a preguntas como ¿qué caracteriza una actividad de expresión o de interacción oral de calidad? ¿Qué tipo de actividades podemos proponer? ¿Qué recursos TIC tengo a mi disposición? ¿Cómo podemos evaluar y ofrecer feedback?
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Online
- Jardueraren egoera:
- Bukatuta
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
1204 - Diseño de materiales para el aprendizaje de idiomas: tratamiento didáctico de la gramática y del léxico (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 11 February 2022
- Bisitak: 1067
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
2022ko urtarrilaren 24an eta 28an, eta otsailaren 3an, Lola Torresek "Diseño de materiales para el aprendizaje de idiomas: tratamiento didáctico de la gramática y del léxico" ikastaroa eman zien HABEren material-sortzaileei.
Bideo honetan, ikastaroan landutako edukien laburpena eskaini digu, eta denon eskura jarri nahi izan dugu.
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
Ebaluazioa hizkuntzen eskoletan. Egiteke dagoen berrikuntza
- Argitalpenak
- Sortua: 19 November 2021
- Bisitak: 1599
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Zalantzarik gabe, ebaluazioa da ikas-irakas prozesuetan eragin handiena duen alderdietako bat. Alabaina, eragin handia duen arren, batzuetan irakasle eta ikasleok ez dizkiogu ebaluazioari garrantzi nahikoa eta merezi dituen aukerak ematen. Hori horrela izan daiteke, beharbada, gure sinesmenekin, irakasteko dugun moduarekin, ikasteko dugun erarekin edo, are, gure hizkuntzaren eta komunikazioaren kontzepzioarekin bat datozen tresnak falta zaizkigulako. Edo, beharbada, ebaluazioan pentsatzen dugunean, arreta emaitzetan jartzen dugulako eta ez benetan garrantzitsua den horretan: prozesuan, garapenean; hau da, hazkuntzan eta hazten jarraitzeko motiba-zioan.
Gauzak horrela, artikulu honen helburua da guk sinesten dugun ebaluazioaren nondik norakoak azaltzea: ebaluazio humanizatua da, norbanakoaren faktoreak aintzat hartzen dituena eta berritzailea izateko asmoa duena. Beste era batera esanda, gai da testuinguru ezberdinetara eta sortzen diren beharretara egokitzeko. Halaber, ebalua-zio aktibo eta gogoetatsua da, pertsonala. Ebaluazio hori egitean, parte hartzen duten alderdi guztiek jartzen dituzte ezbaian ikas prozesuen baldintzak eta horiek optimizatzeko moduak, betiere ikasleak motibatu egingo dituen feedback edo atzeraeli-kadura begirunetsua eta askotarikoa erabiliz.
Azkenik, lankidetzako ebaluazioari helduko diogu; izan ere, gure ustez, ebaluazioa indartsuagoa da soziala bada. Hobeto ikasten dugu gizartean, eta, beraz, askoz hobeto ebaluatuko dugu ebaluazioaren alderdi soziala aintzat hartuta, horretarako, ber-dinen arteko babesa eta batera egindako gogoeta sustatuko duten dinamikak erabiliz.
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Ruiz Torres, Vanessa
- López Tapia, Francisco Javier
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Ebaluazioa
- e-Hizpide zenbakia:
- 98
1197 - Competencia digital docente. Enseñar a aprender en entornos online (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 18 October 2021
- Bisitak: 1126
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
1196 - Evaluar para aprender. La innovación pendiente (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 21 July 2021
- Bisitak: 1284
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Ebaluazioa
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak