Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
“Jardun bikoa helduen euskalduntzean” ibilbideko ikastaroen barrenetik
- Argitalpenak
- Sortua: 6 June 2024
- Bisitak: 333
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
HABEk azken urteotan antolatutako “Jardun bikoa helduen euskalduntzean” ibilbideko ikastaroen barruan burutu zen jarduera kolaboratibo baten azalpena jasotzen du artikuluak, Irakasbil atarian argitara emandako bideoen azpiko testuinguru teorikoa eta azken helburua, hain zuzen. Online ikas-irakas ereduaren eremuko aditu bat elkarrizketatu behar zuten proposatutako jardueran. Eginkizun hori gauzatzeko prozedurak urratsez urrats azaltzen dira eta atal bakoitza nola lotzen den Zimmerman-en eta Salmon-en eredu teorikoetako faseekin; halaber, partaideak gidatu zituen metodologia aktiboa eta elkarlanak ikaslearen autonomiaren garapenean duten eragina aztertzen dira. Partaide batzuen hausnarketak ere jasotzen ditu artikuluak, praktika gogoetatsuaren bidez elkarlanaren eta autonomiaren garapenaren arteko erlazioa ikusaraztea baitzen azken helburua.
- Atala:
- Egilea:
- Tolosa Goikoetxea, Andoni
- Ibáñez Ramos, Marga
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 103
358 udako ikastaroan egindako bloga
- Didakteka
- Sortua: 12 September 2016
- Bisitak: 1603
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
2016ko udan antolatu den prestakuntza-ikastaroetako batean, 358 zenbakia duen "Entornos y Redes Personales de Aprendizaje en la Enseñanza del Euskera a Adultos – Predicando con el ejemplo" ikastaroan, hain zuzen, blog bat sortu dute, bertan ekoitzitakoa aurkeztu eta plazaratzeko.
- Atala:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Ríos, Héctor
- Tolosa Goikoetxea, Andoni
- Dokumentu-mota:
- Post
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Irakasten-arloak:
- Esperientziak
358 – Norberaren Ikas Alorra eta Norberaren Ikas Sarea helduen euskararen irakaskuntzan – Etsenplua emanez (2016 / Donostia)
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 18 May 2016
- Bisitak: 1358
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ez da kontu berria, bere esparru naturalean irakasten den beste edozein hizkuntza bezala, jakin badakigu, edo behintzat susmatzen dugu, ikaskuntza informalak duen garrantzia. Zerbait egin behar du ikasleak, bere kabuz —eskolatik kanpo, alegia—, hizkuntza modu eraginkorragoan eskuratzeko. Ideia horretan sakontzen lagunduko digu “Norberaren Ikas Alorrak”. Zer diren ulertuko dugu eta gure eguneroko jardunean txertatzeko pista batzuk jasoko ditugu.
- Atala:
- Egilea:
- Tolosa Goikoetxea, Andoni
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
358 – Entornos y Redes Personales de Aprendizaje en la Enseñanza del Euskera a Adultos – Predicando con el ejemplo (2016 / Bilbo)
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 18 May 2016
- Bisitak: 1697
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Gaur egungo gizartean ikusten ari garen aldaketak direla eta, zalantzan jartzen dugu gizarte industrial baterako asmatua den hezkuntzak ba ote duen zentzurik ezagutzaren gizartean. Begi bistakoa da aldaketaren beharra onartu beharra daukagula; eta, horrekin batera, didaktikaren arloko gaurkotzea XXI. mendekoak diren irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuetan. Horretarako, ikastaro honetan ekintza-oinarri batzuk ezarri nahi dira, ikaskuntzarako ingurune eta sare pertsonalak eratzeko bidea emango dutenak, edukien prosumizioan oinarrituriko ikaskuntza komunitateak eta proiektu digitalak sortuz. (Prosumizioa: Sarean, edukiak kontsumitu, ekoiztu eta elkarreraginean aritzea.)
***
En la actualidad estamos atravesando por una serie de cambios sociales que nos están llevando a cuestionar si la educación forjada para la sociedad industrial tiene sentido en la sociedad del conocimiento. Es evidente que tenemos que aceptar la necesidad de cambio y, ante ello, la actualización en el campo de la didáctica en los procesos de enseñanza aprendizaje propias del siglo XXI. Para ello, el presente curso de formación pretende sentar unas bases de actuación que facilite la creación de Entornos y Redes Personales de Aprendizaje a través de la creación de Comunidades de Aprendizaje y de proyectos digitales fundamentados en la prosumición de contenido.
- Atala:
- Egilea:
- Ríos, Héctor
- Tolosa Goikoetxea, Andoni
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa