Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
H183 - Classroom approaches to the teaching of spoken language – Orientaciones metodológicas para el desarrollo de la competencia oral coloquial – Lagunarteko mintzamena garatzeko orientabide metodologikoak (III)
- Bideoteka
- Sortua: 11 January 2024
- Bisitak: 184
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Scott Thornburyk hitzaldi bat eman zuen ingelesez 2006an HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "Classroom approaches to the teaching of spoken language – Orientaciones metodológicas para el desarrollo de la competencia oral coloquial – Lagunarteko mintzamena garatzeko orientabide metodologikoak (III)" izenburupean.
"Lagunarteko ahozko hizkuntza eta H2ren irakaskuntza" ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXV. Udako Ikastaroen barruan.
- Atala:
- Egilea:
- Thornbury, Scott
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- IFB zenbakia:
- 46 (X)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H181 - Classroom approaches to the teaching of spoken language – Orientaciones metodológicas para el desarrollo de la competencia oral coloquial – Lagunarteko mintzamena garatzeko orientabide metodologikoak (I)
- Bideoteka
- Sortua: 11 January 2024
- Bisitak: 161
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Scott Thornburyk hitzaldi bat eman zuen ingelesez 2006an HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "Classroom approaches to the teaching of spoken language – Orientaciones metodológicas para el desarrollo de la competencia oral coloquial – Lagunarteko mintzamena garatzeko orientabide metodologikoak (I)" izenburupean.
"Lagunarteko ahozko hizkuntza eta H2ren irakaskuntza" ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXV. Udako Ikastaroen barruan.
- Atala:
- Egilea:
- Thornbury, Scott
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- IFB zenbakia:
- 46 (IX)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
"Nola irakatsi berba egiten" liburuaren aurkezpena egilearen eskutik
- Didakteka
- Sortua: 19 January 2016
- Bisitak: 1332
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Scott Thornburyk, Itzulpen Saila bildumako 54. zenbakiaren egileak, aurkezten digu bere liburua.
- Atalak:
- Egilea:
- Thornbury, Scott
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Aurkezpena
Nola irakatsi berba egiten?
- Argitalpenak
- Sortua: 15 December 2015
- Bisitak: 2199
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gehienek onartzen dute hizkuntza bat jakitea eta hizkuntza horretan berba egiten jakitea ez direla sinonimoak. Badaki italieraz esateak ez du nahitaez esan gura Badaki italieraz berba egiten. Hala ere, alde askotatik, bigarren hizkuntzak edo beste hizkuntza batzuk irakatsi izan dira jakitea eta berba egitea gauza bera balira bezala. Hau da, gramatika ikasten duzu, hiztegi pixka bat ikasten duzu, esaldiak egiten dituzu eta ondo ahoskatzen dituzu, eta, presto!, badakizu berba egiten. Hori ahozko ingelesa ikasteko mila liburutan ikusten da islatuta, liburu horiek funtsean gramatika ahoskatzen ikasteko liburuak besterik ez badira ere.
- Atala:
- Egilea:
- Thornbury, Scott
- Dokumentu-mota:
- Itzulpen Saila
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 54
Ikuspegi lexikala: maparik gabeko ibilaldia?*
- Didakteka
- Sortua: 17 August 2000
- Bisitak: 774
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Scott Thornbury irakasle eta trebatzaile da Bartzelonako International House-n. Ben Warren sarietarako hautagaien artean 1998an egon zen “About Language” (CUP) liburuaren egilea da. Artikulu honetan, Ikuspegi Lexikalaren testuinguru historikoa azaltzeaz gain, oinarri teoriko eta ondorio pedagogikoak kontuan hartuta, ikuspegi horren balorazioa egingo digu.
- Atala:
- Egilea:
- Thornbury, Scott
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 46
“BEA”: erabilera mugatua al du?
- Didakteka
- Sortua: 18 December 1998
- Bisitak: 783
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Gero eta iritzi gehiago ari dira plazaratzen BEA (benetako erabilera, erabilera mugatua eta argibideak) proposamenaren gainean (ikus, Jim Scrivener-en artikulua “APP eta gerokoak“ Hizpideren 37. alean, 78-81 orr.). Artikulugilearen iritziz, BEA ez da eredu bat. Badu alde on ugari. Baina, eskolako jarduna zertan den azaltzera soilik mugatzen da, ez baitio erantzunik ematen ikasgelan zer egin behar duen galdezka datorren irakasle berriari. Hori horrela, hizkuntzen irakaskuntzan irakasleen prestaketan dagoen koxka nagusienetako bat berdindu gabe uzten du.
- Atala:
- Egilea:
- Thornbury, Scott
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 43