Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
1238 - La mediación en el nivel C2: ¿Cómo diseñar tareas de aula adecuadas y motivadoras? / Bitartekotza C2 mailan: nola diseinatu jarduera egoki eta motibagarriak? (bideo-laburpena)
- Didakteka
- Sortua: 10 September 2024
- Bisitak: 142
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
"La mediación en el nivel C2: ¿Cómo diseñar tareas de aula adecuadas y motivadoras?/ Bitartekotza C2 mailan: nola diseinatu jarduera egoki eta motibagarriak?" ikastaroa eman du Carmen Ramosek 2024ko uztailaren 22tik 24ra.
Bitartekotza-jarduerak egiaztatze-azterketetan txertatu izanak irakasleek ikasgelan komunikazio-modu hori landu beharra ekarri du. C2 mailak baditu bitartekotzaren praktikarako lagungarri gerta daitezkeen berariazko ezaugarri batzuk, baina, beste alde batetik, erronka batzuk ere sortzen dira.
Bideo honetan, ikastaroan landutakoaz aritu zaigu, guztion jakingarri.
1238 - La mediación en el nivel C2: ¿Cómo diseñar tareas de aula adecuadas y motivadoras? / Bitartekotza C2 mailan: nola diseinatu jarduera egoki eta motibagarriak?
- Didakteka
- Sortua: 8 April 2024
- Bisitak: 678
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Bitartekotza-jarduerak egiaztatze-azterketetan txertatu izanak irakasleek ikasgelan komunikazio-modu hori landu beharra ekarri du. C2 mailak baditu bitartekotzaren praktikarako lagungarri gerta daitezkeen berariazko ezaugarri batzuk, baina, beste alde batetik, erronka batzuk ere sortzen dira.
Ikastaroan zenbait alderdi teoriko jorratuko badira ere, guztiz praktikoa eta bereziki C2 mailara egokitua izango da. HABEren C2 mailako egiaztatze-probaren bitartekotza-ariketak ez ezik, beste bitartekotza-jarduera batzuk ere landuko dira.
- Atalak:
- Egilea:
- Ramos Méndez, Carmen
- Areas of knowledge:
- Curriculuma
- Ebaluazioa
- Lenguage
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
H203 - La cara oculta de la luna: profesor y alumnos desde la perspectiva de los alumnos
- Bideoteka
- Sortua: 25 January 2024
- Bisitak: 196
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Ramos Méndez, Carmen
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika
- IFB zenbakia:
- 56
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
1223 - Cómo diseñar y llevar al aula tareas de mediación / Nola diseinatu eta gauzatu bitartekotza-jarduerak ikasgelan (bideo-laburpena)
- Didakteka
- Sortua: 30 October 2023
- Bisitak: 528
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
"Cómo diseñar y llevar al aula tareas de mediación / Nola diseinatu eta gauzatu bitartekotza-jarduerak ikasgelan" ikastaroa eman zuen Carmen Ramosek 2023ko uztailaren 7an, 10ean, 11n eta 14an online.
1223 - Cómo diseñar y llevar al aula tareas de mediación / Nola diseinatu eta gauzatu bitartekotza-jarduerak ikasgelan
- Didakteka
- Sortua: 14 April 2023
- Bisitak: 1094
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Bitartekotzak garrantzi handia hartu du azken urteotan hizkuntzen didaktikan, batez ere Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu osagarria argitaratu ondotik. Ikastaro honetan, bitartekotzaren aplikazio didaktikoei sarrera emango zaie eta, bereziki, praktikoa izango da, nahiz eta oinarrizko alderdi teorikoak ere landuko diren.
***
La mediación ha cobrado gran importancia en los últimos años en la didáctica de lenguas, sobre todo después de la publicación del Volumen complementario al Marco común europeo de referencia. El curso es una introducción a las aplicaciones didácticas de la mediación y tiene un carácter eminentemente práctico, sin dejar de lado aspectos teóricos elementales.
- Atalak:
- Egilea:
- Ramos Méndez, Carmen
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Online
- Jardueraren egoera:
- Izen-ematea zabalik
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
Podcast bat bitartekotzari buruz (Carmen Ramosi elkarrizketa LdeLenguan)
- Didakteka
- Sortua: 7 October 2022
- Bisitak: 685
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gurean ezaguna dugun Carmen Ramos izan da L de Lengua podcastaren 146. zenbakian elkarrizketatua; bitartekotza izan dute hizpide.
- Atala:
- Egilea:
- Mungia, Alex
- Ramos Méndez, Carmen
- L de Lengua
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Curriculuma
Bitartekotza, hizkuntza ikasteko komunikazio-modu gisa eta gaitasun profesional gisa
- Didakteka
- Sortua: 18 December 2020
- Bisitak: 1387
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Carmen Ramos eta Pilar Salamanca irakasleek bitartekotza gaiaz komunikazio bat aurkeztu zuten GERES (Groupe d'Étude et de Recherche en Espagnol de Spécialité) taldeak 2018ko ekainean antolatutako nazioarteko topaketetan; talde berak argitaratutako aldizkariaren 11. zenbakian dago jasota artikulu gisa.
- Atala:
- Egilea:
- Ramos Méndez, Carmen
- Salamanca, Pilar
- Dokumentu-mota:
- Post
361 – Evaluación continua y portafolio en los niveles A1 y A2 de aprendizaje de segundas lenguas, herramienta para la autorregulación del alumno y la mediación docente (2016 / Bilbo)
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 18 May 2016
- Bisitak: 1083
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Ikerketen arabera, hizkuntzen ikaskuntzan arrakasta izateko funtsezko faktorea da ikasleak bere burua erregulatzea; hau da, garrantzitsua da ohartzea nola ikasten dugun, zerk laguntzen digun hobetzen, eta nola izan gaitezkeen ikasle autonomoagoak. Horrek ez du esan nahi bakardadean ikastea, baizik eta ikaskuntza-prozesuaren ardura eta kontrola nork bere gain hartzea. Irakasleen ikuspuntutik, garrantzitsua da ikasleei beren burua erregulatzen laguntzea, horretarako tresnak emanez eta ikaskuntza-prozesuaren aurrerabideari buruzko informazioa emango duen ebaluazio formatiboa eginez. Horretarako oso tresna erabilgarria da portfolioa.
Irakaslearen feedback dialogikoak, ikasleen errendimendua hobetu ez ezik, beren motibazioa ere areagotuko du. Horrela, ezagutzak transmititzen dituzten irakasle izatetik, beren ikaskuntza-prozesuaren ardura erabatekoa duten ikasleak lagundu eta gidatzen dituzten irakasleak izatera pasako gara.
***
Según la investigación, un factor de éxito esencial en el aprendizaje de lenguas es la autorregulación del aprendiz, es decir, es importante que seamos conscientes de cómo aprendemos, qué nos ayuda a mejorar y cómo podemos ser aprendices más autónomos, lo cual no quiere decir aprender en solitario, sino asumir responsabilidad y control sobre nuestro proceso de aprendizaje. Desde el punto de vista de los docentes, es importante contribuir a la autorregulación de los alumnos, facilitándoles herramientas para ello y realizando un tipo de evaluación formativa que le proporcione información sobre cómo van avanzando en su proceso de aprendizaje. Un instrumento muy útil para ello es el portafolio.
El feed-back dialógico por parte del profesor no solo hará que mejore el rendimiento de los alumnos, sino que influirá de forma positiva en su motivación. De esta forma pasaremos de ser profesores que transmiten conocimientos a ser docentes que acompañan y guían a alumnos plenamente responsables de su proceso de aprendizaje.
- Atala:
- Egilea:
- Ramos Méndez, Carmen
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa