Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
H12-24. Entzumen-desgaitasuna H2/AH eremuan (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 21 October 2024
- Bisitak: 317
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
"H12-24 La dislexia y las discapacidades sensoriales en el marco de las L2/LE: desde la identificación hacia la intervención educativa" ikastaroa eratu dute EHUk eta HABEk Donostiako Udako Ikastaroen baitan, 2024ko uztailaren 10etik 12ra bitartean.
Ikastaroa gaztelaniaz eman zuen Diego Paniagua Martín Salamancako desgaitasunen ikertzaileak, eta bideo honetan hirugarren eta azken eguneko entzumen desgaitasunari buruzko pilula didaktikoa duzue entzungai.
- Atala:
- Egilea:
- Paniagua Martín, Diego
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Aniztasuna
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
H12-24. Ikusmen-desgaitasuna H2/AH eremuan (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 17 October 2024
- Bisitak: 322
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
"H12-24 La dislexia y las discapacidades sensoriales en el marco de las L2/LE: desde la identificación hacia la intervención educativa" ikastaroa eratu dute EHUk eta HABEk Donostiako Udako Ikastaroen baitan, 2024ko uztailaren 10etik 12ra bitartean.
Ikastaroa gaztelaniaz eman zuen Diego Paniagua Martín Salamancako desgaitasunen ikertzaileak, eta bideo honetan bigarren eguneko ikusmen desgaitasunari buruzko pilula didaktikoa duzue entzungai.
- Atala:
- Egilea:
- Paniagua Martín, Diego
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Aniztasuna
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
H12-24. Dislexia H2/AH eremuan (bideo-laburpena)
- Bideoteka
- Sortua: 18 September 2024
- Bisitak: 467
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
"H12-24 La dislexia y las discapacidades sensoriales en el marco de las L2/LE: desde la identificación hacia la intervención educativa" ikastaroa eratu dute EHUk eta HABEk Donostiako Udako Ikastaroen baitan, 2024ko uztailaren 10etik 12ra bitartean.
Ikastaroa gaztelaniaz eman zuen Diego Paniagua Martín Salamancako desgaitasunen ikertzaileak, eta bideo honetan lehenengo eguneko dislexiari buruzko pilula didaktikoa duzue entzungai.
- Atala:
- Egilea:
- Paniagua Martín, Diego
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Aniztasuna
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
"H12-24 La dislexia y las discapacidades sensoriales en el marco de las L2/LE: desde la identificación hacia la intervención educativa" / "Dislexia eta zentzumen-desgaitasunak AH/H2aren esparruan: identifikatu eta esku hartu" ikastaroa
- Didakteka
- Sortua: 24 April 2024
- Bisitak: 1058
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Gauza jakina da azken hamarkadetan ikerketa gutxi egin direla AH/H2aren irakaskuntzaren esparruko ikaskuntzaren nahasmenduen eta Hezkuntza Premia Berezien arloan. Era berean, argi dago oso beharrezkoa dela ikastetxeetan eta erakundeetan gaiari buruzko prestakuntza espezializatua jasotzea.
Beraz, kontuan hartuta gaiari buruzko ikerketa urria, desgaitasun ugari daudela eta gai honetan sektoreak dituen beharrak, honako hauek dira prestakuntza honen helburuak: ekarpen teorikoetatik haratago, batetik, ikasle hauei AH/H2a irakastea zertan datzan argitzea eta, bestetik, ikuspegi inklusibo eta berritzaile batetik, irakasleei eskaintzea ezaugarri horiek dituzten ikasleekin erabili beharreko hezkuntza-joera berriak, tresnak eta estrategiak, betiere komunikazioan eta lankidetzan oinarrituta.
- Atalak:
- Egilea:
- Paniagua Martín, Diego
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Psikologia
- Lenguage
- Pedagogia
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV
Dislexiaren paradoxa bigarren hizkuntzaren / atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan
- Argitalpenak
- Sortua: 21 June 2023
- Bisitak: 1358
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
The aim of this article is to outline the scope of second or foreign language teaching for students with dyslexia and to provide teachers with strategies, methodologies, intervention guidelines and educational resources to do so in an optimal way. This impairment, characterised both by difficulties in decoding and rapid word retrieval in reading and by problems in reading fluency, prosody, handwriting and the appropriate use of arbitrary spelling, places an obstacle on learning additional languages because the problems encountered by learners are the result of those experienced in their native language.
- Atala:
- Egilea:
- Paniagua Martín, Diego
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Aniztasuna
- e-Hizpide zenbakia:
- 101
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bestelako lankidetzak