Bilatzailea
Bilatzailea
Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Agerraldi kopurua 2
H09-22 - Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena (bideo-laburpena)
- Didakteka
- Sortua: 15 September 2022
- Bisitak: 805
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Bideo honetan, ikastaroaren zuzendariaren aurkezpena eta Yolanda Olasagarre irakaslearen azalpenak ditu entzungai ikastaroaren nondik norakoen berri jakin nahi izan dezanak.
- Atalak:
- Egilea:
- Olasagarre Mendinueta, Yolanda
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- Edukiak:
- Motivation
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- Udako Euskal Unibertsitatea
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
H09-22 Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 25 April 2022
- Bisitak: 2366
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Nola lantzen dugu ikasleen ahozko komunikagaitasuna ikasgelan? Emaitza hobeak lortzeko, garrantzizkoa da ikas-irakas prozesua behar bezala planifikatzea eta sistematizatzea. Ahozko ekoizpena lantzean, irizpide zehatzik gabe, sarritan ez da jakiten zer eta nola ebaluatu, eta guztia ebaluatzera jotzen da. Bestalde, ahozko ekoizpenean grabazioak erabiltzen badira, eraginkorrago balioetsi ahal izango da aurrerapena.
- Atala:
- Egilea:
- Olasagarre Mendinueta, Yolanda
- Dokumentu-mota:
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Jardueraren egoera:
- Iragarpena
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV