Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
H384 — Remotivación
- Bideoteka
- Sortua: 8 March 2024
- Bisitak: 242
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Psikologia
- Edukiak:
- Motivation
- IFB zenbakia:
- 110
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H386 — Cuidado con lo que dices
- Bideoteka
- Sortua: 8 March 2024
- Bisitak: 215
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Psikologia
- IFB zenbakia:
- 110
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
Emociones, confinamiento y ¿además clases?
- Didakteka
- Sortua: 27 April 2020
- Bisitak: 939
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Irakasleen egoera emozionala hobetzea izan zen Difusion argitaletxeak antolatutako webinario honen gai nagusia. Alderdi hori zaintzeko estrategiak eta erramintak eskaini nahi izan zituen gurean ezagun dugun José Ángel Medina adituak.
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Difusión
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Psikologia
Talde-lana ikasgelan
- Didakteka
- Sortua: 27 October 2016
- Bisitak: 1486
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Jose Angel Medina da L de Lenguaren 108 podcasteko gonbidatua eta “Trabajar con grupos en el aula” du hizketagaia. Elkarrizketan zehar "taldea" eta "talde zentzuduna" zer diren azaldu ondoren, saiatzen da honako galdera-proposamenei erantzuten: a) beharrezkoak al dira ikasketa kooperatiboak, talde-dinamikak eta antzekoak?; b) zeintzuk dira talde-lanaren abantailak eta desabantailak?; eta, c) gidalerrorik talde zentzudunekin lan egiteko? Eta azkenik, sakondu nahi duenarentzat, hiru liburu proposatzen ditu elkarrizketaren amaieran.
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Post
- Area of knowledge:
- Didaktika
Zer gertatzen zaio nire taldeari?
- Argitalpenak
- Sortua: 30 June 2016
- Bisitak: 2030
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Zaila da irakaskuntzan dabilen norbait aurkitzea inoiz pentsatu ez duenik jainkoaren zigorra edo patuaren txantxa dela ikasle-talde jakin bat. Irakasle dabilenak badaki, batzuetan, ikasle-taldea heterogeneoa eta beldurgarria izateak egiten duela zail B1 azterketari aurre egitea, eta ez hainbeste hizkuntza-maila jakin horren berezko zailtasunak.
Eskolak ematen direnean, nahitaez hartu behar dira kontuan ikasgelaren barruan agertzen diren prozesu eta fenomeno batzuk, zerikusia dutenak pertsonen psikologiarekin, oro har, eta taldeen psikologiarekin, zehazki.
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Psikologia
- e-Hizpide zenbakia:
- 88
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
364 – El cuidado del profesorado (2016 / Gasteiz I)
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 18 May 2016
- Bisitak: 992
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
El cuidado del profesorado
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
364 – El cuidado del profesorado (2016 / Gasteiz II)
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 18 May 2016
- Bisitak: 850
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
El cuidado del profesorado
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
356 – ¿Qué le pasa a mi grupo? (2016 / Donostia)
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 13 May 2016
- Bisitak: 1406
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakaskuntza-praktikaren maila edo edukia edozein dela ere, etengabe jarduten dugu talde-lanean. Bereziki hizkuntzen irakaskuntzan, non ikaskuntzarako beharrezkoa eta gomendagarria den ikasleen arteko elkarreragina. Horregatik, onuragarria da ezagutzea talde barruan izaten diren prozesu, gertakari eta gertaerak; eta, taldea ikaskuntzaren mesedetan erabiltzeko, irakasleak balia ditzakeen tresnak.
***
Sea cual sea el nivel o el contenido de la práctica docente, es una constante el trabajo con grupos. Espcialmente en la enseñanza de las lenguas, en la que la interacción entre sí del alumnado es necesaria y recomendable para el aprendizaje. Por esta razón es útil conocer cuáles son los procesos, fenómenos y sucesos que aparecen en el seno de los grupos y cuáles son las herramientas que permiten al profesorado poder utilizar el grupo a favor del aprendizaje.
- Atala:
- Egilea:
- Medina, José Angel
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa