Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 5
María del Carmen Méndez

Learning by feeling: sentimenduen bidetik ikasi. Gerora gogoratuko diren jardueren diseinu eraginkorra, atzerriko hizkuntzen (AH) eskolan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 12 December 2016
  • Bisitak: 2518
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Edozein ikasprozesu izaten da konplexua, baita atzerriko hizkuntzen irakaskuntza formalean gertatzen dena ere, eta denbora behar izaten da arrakasta lortzeko. Hori dela eta, beharrezkoa da eskoletako esperientziak aztertzea eta berrikustea, datu enpirikoak izateko; izan ere, datu horiek antolatuta eta sistematizatuta, ikasgelara eraman daitezke, irakaskuntza-praktika hobetzeko. Artikulu honetan, atzerriko hizkuntzen ikaskuntzarako jardueren gainean hausnartu nahi dugu, ulertzeko zer duten bereizgarri egokitzat eta eraginkortzat jotzen ditugun jarduerek. Gero, lortutako ondorioekin, jarduerok dituzten elementuen zerrenda bat zirriborratuko dugu, inbentario hori gidari izan dezagun bihar-etzi material berriak diseinatzen ditugunean. Lan honetan, neurodidaktikaren oinarriak eta aurkikuntzak hartu ditugu kontuan, baita ikasprozesuko afektibitateari buruzko ikerketenak ere.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Méndez Santos, María del Carmen
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 89
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
María del Carmen Méndez

1198 - ¿Cómo gestionar emocionalmente el aula? La afectividad en el aula de lenguas

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 28 April 2021
  • Bisitak: 1384
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikastaro hau ikaskuntza-egoerak antolatzeari buruzko euren ezagutzak garatu edo finkatu nahi dituzten euskararen irakaskuntzako irakasleei eta profesionalei zuzendua dago, bereziki kontuan harturik hizkuntza baten ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan bizi ohi diren sentimenduekin lotutako alderdiak. Horretarako, psikologiari, hezkuntzari, didaktikari eta neurozientziari buruzko ikerketek eskaintzen dizkiguten erreferentzia-marko teorikoei erreparatuko zaie. Motibazioari, ikas-estiloei, talde-dinamikei eta abarrei buruz hitz egingo da. Horrekin guztiarekin batera, ikaskuntza esanguratsuagoa, eraginkorragoa eta gogoangarriagoa lortzeko gaurgero ikasgelan arrakastaz praktikan jarritako adibideak eta proposamenak eskainiko dira. COVID-19ak eragindako egoera berezia kontuan hartuko da, baita bere ondorioak ere ikasleen motibazioan eta sentimenduetan.

***

El curso está dirigido a profesores y profesionales la enseñanza del euskera que deseen desarrollar o consolidar sus conocimientos sobre la organización de situaciones de aprendizaje teniendo en cuenta especialmente los aspectos relacionados con los sentimientos que se experimentan durante el proceso de enseñanza-aprendizaje de una lengua. Tendremos en cuenta para ello los marcos de referencia teóricos que nos ofrecen los estudios sobre psicología, educación, didáctica y neurociencia. Hablaremos sobre motivación, estilos de aprendizaje, dinámicas de grupo, etc. Todo ello irá acompañado de ejemplos y de propuestas de aplicaciones prácticas ya llevadas al aula con éxito para lograr un aprendizaje más significativo, eficaz y memorable. Se tendrá en cuenta la particular situación desembocada por el COVID-19 y su repercusión en la motivación y los sentimientos del alumnado.

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egilea:
    • Méndez Santos, María del Carmen
  • Areas of knowledge:
    • Didaktika
    • Psikologia
  • Jarduera motak:
    • Aurrez aurrekoa
  • Jardueraren egoera:
    • Bukatuta
  • Ikastaroaren antolatzailea:
    • HABE
María del Carmen Méndez Santos

María Méndezek ELE-irakasleei zuzenduriko liburu bat argitaratu du, edozein hizkuntza-irakasleren jakingarri

  • Didakteka
  • Sortua: 2 March 2022
  • Bisitak: 583
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

María del Carmen Méndez Santos ELE-irakasleak (ELE: "gaztelania atzerriko hizkuntza gisa"-ren akronimoa, gaztelaniaz) alor horretan diharduten edo jardun nahi dutenei zuzenduriko liburu bat ondu du, askotariko 101 galderari bina orrialdean erantzunez: "101 preguntas para ser profe de ELE: Introducción a la lingüística aplicada para la enseñanza del español".

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Méndez Santos, María del Carmen
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Albistea
    • Post
    • Review
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
María del Carmen Méndez

ELE irakasleentzako online gida

  • Didakteka
  • Sortua: 3 August 2016
  • Bisitak: 554
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

ELE irakasleei zuzendutako online gidaren 2016ko bertsioa sareratu berri du María del Carmen Méndez Santosek.

Izatez gaztelania-irakasleentzakoa den arren, geure esparrurako ere badago atal interesgarri bezain erabilgarririk.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Méndez Santos, María del Carmen
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
María Méndez

1202 - La afectividad en el aula de lenguas

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 9 June 2021
  • Bisitak: 409
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

La afectividad en el aula de lenguas

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egilea:
    • Méndez Santos, María del Carmen
  • Areas of knowledge:
    • Didaktika
    • Psikologia
  • Jardueraren egoera:
    • Bukatuta
  • Ikastaroaren antolatzaileak:
    • HABE
    • Beste

Moodle Docs for this page

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa