Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Desmotibazioa eskolan
- Didakteka
- Sortua: 20 December 2022
- Bisitak: 547
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Desmotibazioa edo motibazioa galtzea izan dute hizpide Francisco Herrerak eta Alacanteko Unibertsitatean irakasle den María Méndezek "LdeLengua" podcastaren 148. emanaldian. Ikerketen emaitzak aipatu dituzte, hurbil dauden beste kontzeptu batzuk eta zenbait aholku eta estrategia birmotibatzaile. Erreferentzia bibliografiko batzuk ere eman dituzte aditzera.
- Atala:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Herrera Jiménez, Francisco
- L de Lengua
- Méndez Santos, María del Carmen
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Psikologia
1202 - La afectividad en el aula de lenguas
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 9 June 2021
- Bisitak: 965
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
La afectividad en el aula de lenguas
- Atala:
- Egilea:
- Méndez Santos, María del Carmen
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Psikologia
- Jardueraren egoera:
- Bukatuta
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- Beste
1198 - ¿Cómo gestionar emocionalmente el aula? La afectividad en el aula de lenguas
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 28 April 2021
- Bisitak: 1884
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Ikastaro hau ikaskuntza-egoerak antolatzeari buruzko euren ezagutzak garatu edo finkatu nahi dituzten euskararen irakaskuntzako irakasleei eta profesionalei zuzendua dago, bereziki kontuan harturik hizkuntza baten ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan bizi ohi diren sentimenduekin lotutako alderdiak. Horretarako, psikologiari, hezkuntzari, didaktikari eta neurozientziari buruzko ikerketek eskaintzen dizkiguten erreferentzia-marko teorikoei erreparatuko zaie. Motibazioari, ikas-estiloei, talde-dinamikei eta abarrei buruz hitz egingo da. Horrekin guztiarekin batera, ikaskuntza esanguratsuagoa, eraginkorragoa eta gogoangarriagoa lortzeko gaurgero ikasgelan arrakastaz praktikan jarritako adibideak eta proposamenak eskainiko dira. COVID-19ak eragindako egoera berezia kontuan hartuko da, baita bere ondorioak ere ikasleen motibazioan eta sentimenduetan.
***
El curso está dirigido a profesores y profesionales la enseñanza del euskera que deseen desarrollar o consolidar sus conocimientos sobre la organización de situaciones de aprendizaje teniendo en cuenta especialmente los aspectos relacionados con los sentimientos que se experimentan durante el proceso de enseñanza-aprendizaje de una lengua. Tendremos en cuenta para ello los marcos de referencia teóricos que nos ofrecen los estudios sobre psicología, educación, didáctica y neurociencia. Hablaremos sobre motivación, estilos de aprendizaje, dinámicas de grupo, etc. Todo ello irá acompañado de ejemplos y de propuestas de aplicaciones prácticas ya llevadas al aula con éxito para lograr un aprendizaje más significativo, eficaz y memorable. Se tendrá en cuenta la particular situación desembocada por el COVID-19 y su repercusión en la motivación y los sentimientos del alumnado.
- Atala:
- Egilea:
- Méndez Santos, María del Carmen
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Psikologia
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
- Jardueraren egoera:
- Bukatuta
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
Learning by feeling: sentimenduen bidetik ikasi. Gerora gogoratuko diren jardueren diseinu eraginkorra, atzerriko hizkuntzen (AH) eskolan
- Argitalpenak
- Sortua: 12 December 2016
- Bisitak: 3468
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Edozein ikasprozesu izaten da konplexua, baita atzerriko hizkuntzen irakaskuntza formalean gertatzen dena ere, eta denbora behar izaten da arrakasta lortzeko. Hori dela eta, beharrezkoa da eskoletako esperientziak aztertzea eta berrikustea, datu enpirikoak izateko; izan ere, datu horiek antolatuta eta sistematizatuta, ikasgelara eraman daitezke, irakaskuntza-praktika hobetzeko. Artikulu honetan, atzerriko hizkuntzen ikaskuntzarako jardueren gainean hausnartu nahi dugu, ulertzeko zer duten bereizgarri egokitzat eta eraginkortzat jotzen ditugun jarduerek. Gero, lortutako ondorioekin, jarduerok dituzten elementuen zerrenda bat zirriborratuko dugu, inbentario hori gidari izan dezagun bihar-etzi material berriak diseinatzen ditugunean. Lan honetan, neurodidaktikaren oinarriak eta aurkikuntzak hartu ditugu kontuan, baita ikasprozesuko afektibitateari buruzko ikerketenak ere.
- Atala:
- Egilea:
- Méndez Santos, María del Carmen
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- e-Hizpide zenbakia:
- 89
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
ELE irakasleentzako online gida
- Didakteka
- Sortua: 3 August 2016
- Bisitak: 1077
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
- Atala:
- Egilea:
- Méndez Santos, María del Carmen
- Dokumentu-mota:
- Albistea
- Area of knowledge:
- Teknologia