Skip to main content
Irakasbil
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
-
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
Ikasten
  • Home
  • Didakteka
    Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak Bi hitzetan Prestakuntza-jardueretako bideoak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Bestelako bideoak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Albisteak
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Euskara ‎(eu)‎ Français ‎(fr)‎
You are currently using guest access
Log in
Home Didakteka Collapse Expand
Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
Argitalpenak Collapse Expand
e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
Bideoteka Collapse Expand
Nabarmenduak Bi hitzetan Prestakuntza-jardueretako bideoak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Bestelako bideoak
Prestakuntza-jarduerak Collapse Expand
Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
Albisteak Foroak Collapse Expand
Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
e-Berrikaria Nire ikastaroak
  1. Irakasbil_webgunea
  2. Irakasbil
  3. Bilatzailea

Irakasbil

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak
Iragazkiak

Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From  
 
 
 

To

To  
 
 
 

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 5
Abel Camacho eta Pedro Lonbide

Zer dugu Moodle-ren kontra? Eta alde?

  • Argitalpenak
  • Sortua: 30 December 2016
  • Bisitak: 3209
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 3

Gaur egun, ikaskuntza kudeatzeko sistema (LMS) edo plataforma telematikoen artean Moodle da ezagunena, ezbairik gabe. Hezkuntza-etapa guztietako zentroetan ari da erabiltzen, gurean nahiz nazioartean. Hala ere, ikaragarrizko zabalkunde hori gorabehera, galdera asko datozkigu Moodleren erabileraren egokitasunaz. Moodleren erabiltzaile guztiek behar al dute Moodle? Beren beharrak asetzen al ditu? Zein dira Moodlek ekar ditzakeen abantailak? Eta desabantailak? Artikulu honetan, galdera horiei erantzuten saiatuko gara; betiere, hezkuntza-zentro txiki edo ertain batean ari den irakasle edo ikastaro-sortzaile baten ikuspuntutik.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Camacho, Abel
    • Lonbide, Pedro
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Irakasten-arloak:
    • Moodle trikimailuak
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 89
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Abel Camacho eta Pedro Lonbide

Komunikazio didaktikoa, ikasteko ingurune birtualetan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 30 June 2016
  • Bisitak: 1477
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Artikulu honetan, online ikastaroetan komunikazio didaktikoak hartzen duen tokia aztertzeko bide bat erakutsi nahi dugu. Bi oinarri hartzen ditugu gure lanerako. Batetik, soziokonstruktibismoa, ikas-irakas eredu gisa. Ikaskuntza giza ekintzatzat hartzen dugu, eta, horretan oinarrituta, komunikazioa da ikasprozesuaren osagarri eta oinarri nagusienetako bat. Bestetik, online eremuetako komunikazioaren azterketarako, Garrison eta Anderson-en (2006) eredua hartu dugu oinarri. Autoreok proposatzen dituzten osagai sozial, kognitibo eta didaktikoak komunikazio-prozesuak aztertzeko tresna egokia izateaz gain, irakas-jardueraren gida ere izan daitezke.

Bukatzeko, eguneroko jardunari begirako prozedura batzuk zehaztuko ditugu, lagungarri gertatuko zaizkiolakoan eredu hau aurrera atera nahian dabilen irakasleari.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Camacho, Abel
    • Lonbide, Pedro
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Irakasten-arloak:
    • Esperientziak
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 88
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
hizpide 60

Euskararen irakaskuntza Europako Erreferentzia Markoaren baitan

  • Didakteka
  • Sortua: 12 May 2005
  • Bisitak: 887
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Europako Kontseiluaren ekimenez dugu aurreneko aldiz Europako hizkuntzak ikasi, irakatsi eta bi prozesuok ebaluatzeko tresna: Europako Erreferentzia Markoa. Enbor nagusi horretatik sortu da Hizkuntzen Portfolio Europarra (HPE) izeneko adarra. Bi tresnek ikaragarrizko aukerak eskaintzen dizkiete euskararen irakaskuntzan ari diren profesionalei. Baina, badira, aukera guztien artean, hainbat arrisku eta zailtasun. Aukerak baliatu eta zailtasunei aurre egiteko, derrigorrezkoa da Erreferentzi Markoa eta Portfolioa ezagutu eta lantzea. Artikulu honetan horiek zertan diren, euskararen ikaskuntza irakaskuntzari zer dakarkioten eta, aurrerantzean, nondik nora jo beharko den aztertzen da, lehen hurbilketa bat egin nahian.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Camacho, Abel
    • Lonbide, Pedro
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
  • Curriculum-arloak:
    • Beste hizkuntzetako curriculumak
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 60
Bestelako lankidetzak

Autonomia eta ikas-estrategiak aurrez aurre

  • Didakteka
  • Sortua: 17 August 2000
  • Bisitak: 1027
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Autonomia esaten dugunean, neurri handi batean, ikas-estrategiak esaten ari garela ikustaraztea eta bata zein bestea klasera nola eraman daitezkeen erakustea da artikuluaren helburua. Hasteko, bi kontzeptuen zenbait topiko eta sinplifikazio aztertuko ditugu. Ondoren, autonomia eta ikas-estrategien definizioak erkatzeko saioa egingo dugu, autonomiaren definizioaren atal bakoitzean zein ikas-estrategia sar daitekeen azaltze aldera. Bukatzeko, autonomia lantzeko bide ezberdinak eta horiek jorratzeko adibide errazak emango ditugu.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Camacho, Abel
    • Lonbide, Pedro
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 46
Bestelako lankidetzak

Zertan ikasi behar da irakurle trebea izateko?

  • Didakteka
  • Sortua: 16 August 2000
  • Bisitak: 1006
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Artikulu honetan estrategiek irakurketa-prozesuetan duten zeregina aztertuko dugu. Gaitasun testualaren garapenerako marko metodologiko bat eskaini nahi dugu, bertan gaitasun estrategikoak izan beharko lukeen lekua aztertuz. Dena dela, estrategiez gain, ulerkuntzan eragina duten aldagaiak azaltzen saiatuko gara, gainetik baino ez bada ere.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Camacho, Abel
    • Lonbide, Pedro
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 46
Help and documentation
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa
Powered by Moodle
Kaixo ikasten!!!!!
hcms layout