Skip to main content
Irakasbil
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
-
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
Ikasten
  • Home
  • Didakteka
    Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Albisteak
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Euskara ‎(eu)‎ Français ‎(fr)‎
You are currently using guest access
Log in
Home Didakteka Collapse Expand
Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
Argitalpenak Collapse Expand
e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
Bideoteka Collapse Expand
Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
Prestakuntza-jarduerak Collapse Expand
Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
Albisteak Foroak Collapse Expand
Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
e-Berrikaria Nire ikastaroak
  1. Irakasbil_webgunea
  2. Irakasbil
  3. Bilatzailea

Irakasbil

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak
Iragazkiak

Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From  
 
 
 

To

To  
 
 
 

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 1
Ruiz & Lopez & Torres

Ebaluazioa hizkuntzen eskoletan. Egiteke dagoen berrikuntza

  • Argitalpenak
  • Sortua: 19 November 2021
  • Bisitak: 1631
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Zalantzarik gabe, ebaluazioa da ikas-irakas prozesuetan eragin handiena duen alderdietako bat. Alabaina, eragin handia duen arren, batzuetan irakasle eta ikasleok ez dizkiogu ebaluazioari garrantzi nahikoa eta merezi dituen aukerak ematen. Hori horrela izan daiteke, beharbada, gure sinesmenekin, irakasteko dugun moduarekin, ikasteko dugun erarekin edo, are, gure hizkuntzaren eta komunikazioaren kontzepzioarekin bat datozen tresnak falta zaizkigulako. Edo, beharbada, ebaluazioan pentsatzen dugunean, arreta emaitzetan jartzen dugulako eta ez benetan garrantzitsua den horretan: prozesuan, garapenean; hau da, hazkuntzan eta hazten jarraitzeko motiba-zioan.

Gauzak horrela, artikulu honen helburua da guk sinesten dugun ebaluazioaren nondik norakoak azaltzea: ebaluazio humanizatua da, norbanakoaren faktoreak aintzat hartzen dituena eta berritzailea izateko asmoa duena. Beste era batera esanda, gai da testuinguru ezberdinetara eta sortzen diren beharretara egokitzeko. Halaber, ebalua-zio aktibo eta gogoetatsua da, pertsonala. Ebaluazio hori egitean, parte hartzen duten alderdi guztiek jartzen dituzte ezbaian ikas prozesuen baldintzak eta horiek optimizatzeko moduak, betiere ikasleak motibatu egingo dituen feedback edo atzeraeli-kadura begirunetsua eta askotarikoa erabiliz.

Azkenik, lankidetzako ebaluazioari helduko diogu; izan ere, gure ustez, ebaluazioa indartsuagoa da soziala bada. Hobeto ikasten dugu gizartean, eta, beraz, askoz hobeto ebaluatuko dugu ebaluazioaren alderdi soziala aintzat hartuta, horretarako, ber-dinen arteko babesa eta batera egindako gogoeta sustatuko duten dinamikak erabiliz.

https://doi.org/10.54512/PMWP3182

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Torres Ríos, Lola
    • Ruiz Torres, Vanessa
    • López Tapia, Francisco Javier
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 98
Help and documentation
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa
Powered by Moodle
Kaixo ikasten!!!!!
hcms layout