Skip to main content
Irakasbil
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
-
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
Ikasten
  • Home
  • Didakteka
    Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak Bi hitzetan Prestakuntza-jardueretako bideoak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Bestelako bideoak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Albisteak
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Euskara ‎(eu)‎ Français ‎(fr)‎
You are currently using guest access
Log in
Home Didakteka Collapse Expand
Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
Argitalpenak Collapse Expand
e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
Bideoteka Collapse Expand
Nabarmenduak Bi hitzetan Prestakuntza-jardueretako bideoak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Bestelako bideoak
Prestakuntza-jarduerak Collapse Expand
Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
Albisteak Foroak Collapse Expand
Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
e-Berrikaria Nire ikastaroak
  1. Irakasbil_webgunea
  2. Irakasbil
  3. Bilatzailea

Irakasbil

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak
Iragazkiak

Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From  
 
 
 

To

To  
 
 
 

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 5
e-Hizpide

HABE-IXA euskarazko idazmen-proben corpuseko idazlanen mailakatze automatikoa

  • Argitalpenak
  • Sortua: 11 May 2023
  • Bisitak: 1470
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Gero eta euskarazko testu gehiago idazten da ordenagailuz eta hainbat erabileratarako interesgarria litzateke Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculumeko (HEOC) komunikagaitasun-mailetan oinarrituta testuok automatikoki mailakatzea. Artikulu honetan azalduko den lanaren helburua honako hau da: HABE-IXA euskarazko idazmen-proben corpusa aurkeztea eta, Europako Erreferentzia Marko Bateratuko (EEMB) B1, B2, C1 eta C2 mailen arabera sailkatzeko tresna automatikoekin lortutako emaitzak azaltzea. HABE-IXA

corpusa HABE erakundeak egiaztatzegintza-prozesuetan jasotako 480 idazlanez eta horien ebaluazioez osaturik dago. Testu-sailkapenean, Ixa taldeak (UPV/EHU) hizkuntza-prozesamendurako sorturiko analisi-tresnak eta ikasketa automatikoko teknikak erabiliz, zenbait sailkapen-ataza garatu dira eta emaitzarik onena (% 97ko zehaztasuna) idazlanei dagokien maila esleitzean lortu da. Etorkizuneko asmoa da corpus handiagoak osatu eta euskararen irakaskuntzarako baliagarriak izan daitezkeen sailkapen-tresnak garatzea. Corpusa eskura dago CC BY-NC 4.0 lizentziapean.

https://doi.org/10.54512/AGRJ9063

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Arrieta Franco, Ekain
    • Odriozola Sustaeta, Igor
    • Arregi Iparragirre, Xabier
    • Iruskieta Quintian, Mikel
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Teknologia
    • Lenguage
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 101
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Ikerketak
Mikel Osinalde eta Mikel Iruskieta

Hizkuntza-ikasleen testu-corpus etiketatuaren analisia eta interpretazioa B2 eta C1 mailetan

  • Didakteka
  • Sortua: 2 December 2022
  • Bisitak: 1412
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Gero eta garrantzitsuagoa da ikerketan sorturiko datuak erakustea, are ikerketaren fidagarritasuna edota gai berean interesa duten ikerlariekin partekatzea ere, itxi gabeko ikerketa-ildoak garatzeko. Hori horrela, Humanitate Digitalen esparrutik eta ikerketa-azpiegiturak erabiliz, hizkuntzen irakaskuntzan datuetan oinarrituriko ebaluazioan urratsak emateko asmoz egin dugu lan hau. Lan honetan zinezko gizabanakoek benetako azterketatan ekoitzitako testuak aztertu dira, B2 eta C1 mailakoak. Lan hau HABEren eta Ixa Taldearen (UPV/EHU) elkarlanari esker burutu izan da. Egindako azterketa-lanaz gain, zenbait tresna eta bitartekoren berri ematen da eta etorkizunean horiek hizkuntza-gaitasunen ebaluazioan zein azterketan zenbaterainoko laguntza ekar lezaketen hausnartu da. Testu-zuzenketaren etiketatze-mailan "Markin" tresnarekin erabiltzeko etiketa-zerrenda ere proposatzen da eta hori baliatuta testuetako erroreak B2 eta C1 mailetan deskribatzeko saiakera ere egiten da, hein batean, halako ekimenek aurrera begira ekar ditzaketen onuren isla eskainita. Egindako irizpenak zein baliatutako datu gehienak eta bitartekoak arloko komunitatearen esku uzteko erabakiak lanaren zein jarduera esparruaren helburuekin bat egiten du, EuDat datuen azpiegitura europarra erabili dugu xede horretarako.

https://doi.org/10.54512/HLFA9295

  • Atalak:
    • Didakteka
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Iruskieta Quintian, Mikel
    • Osinalde Agirre, Mikel
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Teknologia
    • Lenguage
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 100
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Ikerketak
The Dawn of the Human-machine Era

Zenbateraino aldatuko dituzte hizkuntza-teknologien forma berriek gure komunikazioa eta hizkuntza bera? HITZ Zentroko ikertzaileak bide berriak urratzen

  • Didakteka
  • Sortua: 20 May 2021
  • Bisitak: 2324
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hurbil dugu teknologia gure zentzumenekin integratuko den unea; ondorioak izango ditu komunikazioan eta hizkuntzan. Testuinguru horren aurrean, "Language in the Human-Machine Era" (LITHME) ikerketa-sare berria dugu lanean 2020ko urritik; bertako partaide dira, besteak beste, HITZ Zentroko zenbait kide. Txosten bat plazaratu berri dute: "The Dawn of the Humane-Machine Era" ("Gizaki-Makina Aroaren egunsentia").

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Arriola Egurrola, Jose Mari
    • Iruskieta Quintian, Mikel
    • HITZ Zentroa
    • LITHME
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
Hormaetxe & Iruskieta

Parekoen behaketaren bidez komunikazio-gaitasuna ebaluatzen: zer dute nahiago ikasleek, errubrika tradizionala ala bideo-behaketa

  • Argitalpenak
  • Sortua: 5 November 2020
  • Bisitak: 2405
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Lan honen helburua ikasmaila ezberdinetako ikasleek euren parekoen ahozko komuni-kazio-jarduna eta -estrategiak nola ebaluatzen dituzten aztertzea da. Horretarako, bi tresna ezberdin erabili ditugu: bata, bideo-etiketa bidezko behaketa (Video Enhancing Observation, VEO tresnarekin) eta, bestea, errubrika digitala. Aztertu ditugun ikasle-taldeak bi hauek dira: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasle-taldea eta unibertsi-tateko ikasle-taldea. Ondoren, bi tresnen erabilerarekin lortu diren emaitzen inguruko hausnarketa egin da, horretarako ikasleei inkesta bidez galdetuta. Bukatzeko, ikasleen esperientzia oinarri hartuta, horien parte-hartzea deskribatu da eta, komunikazioko ar-loari erreparatuz gero, arreta handiena non jarri duten aipatu: errubrika bidez egindako ebaluazioan ala bideoan oinarritutakoan. Emaitzen arabera bai unibertsitateko ikasleek bai DBHko ikasleek uste dute egokiagoa dela bideo-etiketa bidezko behaketa, ahozko jarduna hobetzeko eta horri buruzko atzeraelikadura emateko.

https://doi.org/10.54512/LALI2532

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Iruskieta Quintian, Mikel
    • Hormaetxe Ibarretxe, Garazi
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Teknologia
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 96
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Ikerketak
Arriola-Goikoetxea-Iruskieta

Hizkuntza-teknologiak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: zenbat aukera, hainbat erronka

  • Argitalpenak
  • Sortua: 8 June 2020
  • Bisitak: 2131
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hizkuntzen ikas-irakaskuntzan hizkuntza-teknologiak egin dezakeen ekarpena azaltzea da artikulu honen helburua. Horretarako, hizkuntzalaritza konputazionala zer den eta eskolan zelan erabil daitekeen landuko da alde batetik. Beste alde batetik, testuinguruari eta nazioarteko esperientziei gainbegirada orokorra emateaz gain, euskararen esparruan garatu diren baliabideei eta egiten ari diren ikerlanei ere errepara-tuko zaie, etorkizuneko bideak eta erronkak alde batera utzi gabe.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Arriola Egurrola, Jose Mari
    • Goikoetxea Salutregi, Josu
    • Iruskieta Quintian, Mikel
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 95
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Help and documentation
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa
Powered by Moodle
Kaixo ikasten!!!!!
hcms layout