Irakasbil
Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Online lankidetza-koaderno bat, irakasleen gaitasun digitala garatzeko bideari ekiteko
- Argitalpenak
- Sortua: 27 June 2023
- Bisitak: 975
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
COVID-19ak agerian jarri zuen irakasleek, eta oro har gizarteak, gabeziak dituztela gaitasun digitaletan, bizi ditugun egoerei erantzun egokiak eman ahal izateko. Ondorioz, irakasleen gaitasun digitalaren garapena lehentasunezko helburu bihurtu da hezkuntza-eremuan diharduten pertsonen etengabeko prestakuntzan. Helburu hori lortzeko, zenbait tresna proposatuko ditugu, eta guztiak jasoko dira behaketa- eta lankidetza-koaderno batean: beharren analisian oinarritzen den lan-plana, autoebaluazio-galdetegiak, irakaskuntza-lanaren behaketa sistematikoa, hausnarketa-praktikaren erabilera eta, azkenik, behatutakoa oinarri hartuta, parekoen arteko atzeraelikadura edo esperientzia handiagoa duen irakasle batek egindakoa.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Mena Octavio, Manuela
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 101
Irakaskuntzako portfolio digitala: irakasleen etengabeko prestakuntzarako ingurunea
- Didakteka
- Sortua: 11 November 2022
- Bisitak: 1502
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gaur egun, irakasle baten prestakuntza irakaskuntza-nortasuna eraikitzeko etengabeko prozesutzat ulertzen da eta bizitza profesional osoan gauzatzen da. Ikuspegi horretatik begiratuta, irakaskuntzako portfolio digitala prozesu horretan guztian lagunduko digun tresna da, hasierako prestakuntzan hasi eta gure etengabeko garapen profesionalean lagunduko diguna, moldakorra, malgua, irekia eta dinamikoa delako. Gainera, portfolioa digitalki eraikitzeak aukera ugari ematen dizkigu aktiboki parte hartzeko gure irakaskuntza-jardunaren inguruko gogoeta eta lankidetzako egoeretan, eta, beraz, baita gure garapen profesionalean ere. Artikulu honetan, irakaskuntzako portfolio digitala zer den, zertarako balio duen eta zer egitura, tipologia eta ezaugarri dituen deskribatzen da. Halaber, hura digitalki eraikitzearen aukerak eta abantailak nabarmentzen dira, bai hasierako prestakuntzan bai etengabeko garapen profesionalean. Bestalde, portfolioa egitean kontuan hartu beharreko zenbait aholku ere ematen dira.
- Atalak:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Pujolà Font, Joan-Tomàs
- Cuesta García, Azahara
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 100
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bestelako lankidetzak
Bigarren hizkuntzen klaseetako plangintza: hiru aldiko narratiba
- Argitalpenak
- Sortua: 6 October 2021
- Bisitak: 1609
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gizartean, narratibak beti izan dira presente; batez ere, irakaskuntza-eremuan. Hauxe da gure proposamena: ikasleak narratiba horiek eraikitzeko lanetan inplikatzea, gehiago motiba daitezen ikasprozesuan. Horretarako, eskola-plangintzak diseinatzea izango da irakaslearen rola, narrazio-egitura argiak segi ditzaten, ezusteko norabide-aldaketa eta guzti, ikasleek erabakiak hartu eta hipotesiak prestatu behar izan ditzaten, emaitza posibleak aurkitzeko ikasgelan guztien artean lantzen ari diren istorioari. Eskola-plangintzak diseinatzeko ideiez aparte, joko batzuk ere aurkeztuko ditugu, ikasgelan erabili ohi direnak, nahiz eta ez diren sortu bigarren hizkuntzak irakasteko.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 98
H2 ikasgelako diskurtso didaktikoa: ba al dakigu nola hitz egiten dugun eskolak ematean?
- Argitalpenak
- Sortua: 30 June 2016
- Bisitak: 996
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakasle izateak hainbat gaitasun eskuratzea eta garatzea dakar; ez baita nahikoa gaitasun komunikatibo ona izatea edota jaiotzetiko hiztuna izatea. Horrenbestez, guztiz gomendagarria da ikasgelan egiten den jarduna aztertzea, ikas-irakasprozesuan azaleratzen diren indarguneak eta ahulguneak ikusteko. Horrela, proposamen honen helburua da ikertzea ikasgelan ikasleekin izaten den interakzioan erabiltzen den diskurtsoa aztertzea.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 88
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
H315 - El discurso del profesor de español como lengua extranjera: modificaciones y creencias
- Bideoteka
- Sortua: 23 July 2011
- Bisitak: 829
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Mª Vicenta Gonzálezek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "El discurso del profesor de español como lengua extranjera: modificaciones y creencias" izenburupean.
El profesor de segundas lenguas/IV. La competencia discursiva oral del docente ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXX. Udako Ikastaroen barruan.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Area of knowledge:
- Didaktika
- IFB zenbakia:
- 88 (III)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila