Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Bigarren hizkuntzen klaseetako plangintza: hiru aldiko narratiba
- Argitalpenak
- Sortua: 6 October 2021
- Bisitak: 1111
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gizartean, narratibak beti izan dira presente; batez ere, irakaskuntza-eremuan. Hauxe da gure proposamena: ikasleak narratiba horiek eraikitzeko lanetan inplikatzea, gehiago motiba daitezen ikasprozesuan. Horretarako, eskola-plangintzak diseinatzea izango da irakaslearen rola, narrazio-egitura argiak segi ditzaten, ezusteko norabide-aldaketa eta guzti, ikasleek erabakiak hartu eta hipotesiak prestatu behar izan ditzaten, emaitza posibleak aurkitzeko ikasgelan guztien artean lantzen ari diren istorioari. Eskola-plangintzak diseinatzeko ideiez aparte, joko batzuk ere aurkeztuko ditugu, ikasgelan erabili ohi direnak, nahiz eta ez diren sortu bigarren hizkuntzak irakasteko.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 98
Irakaskuntzako portfolio digitala: irakasleen etengabeko prestakuntzarako ingurunea
- Didakteka
- Sortua: 11 November 2022
- Bisitak: 692
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gaur egun, irakasle baten prestakuntza irakaskuntza-nortasuna eraikitzeko etengabeko prozesutzat ulertzen da eta bizitza profesional osoan gauzatzen da. Ikuspegi horretatik begiratuta, irakaskuntzako portfolio digitala prozesu horretan guztian lagunduko digun tresna da, hasierako prestakuntzan hasi eta gure etengabeko garapen profesionalean lagunduko diguna, moldakorra, malgua, irekia eta dinamikoa delako. Gainera, portfolioa digitalki eraikitzeak aukera ugari ematen dizkigu aktiboki parte hartzeko gure irakaskuntza-jardunaren inguruko gogoeta eta lankidetzako egoeretan, eta, beraz, baita gure garapen profesionalean ere. Artikulu honetan, irakaskuntzako portfolio digitala zer den, zertarako balio duen eta zer egitura, tipologia eta ezaugarri dituen deskribatzen da. Halaber, hura digitalki eraikitzearen aukerak eta abantailak nabarmentzen dira, bai hasierako prestakuntzan bai etengabeko garapen profesionalean. Bestalde, portfolioa egitean kontuan hartu beharreko zenbait aholku ere ematen dira.
- Atalak:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Pujolà Font, Joan-Tomàs
- Cuesta García, Azahara
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 100
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bestelako lankidetzak
H2 ikasgelako diskurtso didaktikoa: ba al dakigu nola hitz egiten dugun eskolak ematean?
- Argitalpenak
- Sortua: 30 June 2016
- Bisitak: 613
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakasle izateak hainbat gaitasun eskuratzea eta garatzea dakar; ez baita nahikoa gaitasun komunikatibo ona izatea edota jaiotzetiko hiztuna izatea. Horrenbestez, guztiz gomendagarria da ikasgelan egiten den jarduna aztertzea, ikas-irakasprozesuan azaleratzen diren indarguneak eta ahulguneak ikusteko. Horrela, proposamen honen helburua da ikertzea ikasgelan ikasleekin izaten den interakzioan erabiltzen den diskurtsoa aztertzea.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 88
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
El discurso del profesor de español como lengua extranjera: modificaciones y creencias
- Didakteka
- Sortua: 23 July 2011
- Bisitak: 514
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
El discurso del profesor de español como lengua extranjera posee unas características propias que lo diferencian de otros discursos en otros contextos comunicativos. Algunas de estas características están relacionadas con las modificaciones lingüísticas presentes en el discurso generado por el profesor en el aula y otras se centran en el uso de diferentes estrategias conversacionales.
Todas estas modificaciones parece que se llevan a cabo desde la creencia de que de ese modo se facilita la comprensión a los alumnos y, como consecuencia, se propicia el proceso de enseñanza-aprendizaje. Conocer mejor las características de nuestro discurso en el aula puede ayudarnos a mejorar como docentes, es por eso por lo que el estudio del discurso didáctico debe incorporarse a los procesos de formación del profesorado.
- Atala:
- Egilea:
- González Argüello, Vicenta
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Area of knowledge:
- Didaktika