Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Abestia B ereduko 6.OHOn
- Didakteka
- Sortua: 5 April 1987
- Bisitak: 857
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Geure euskararen programazioan mintzaira lantzeko ariketen arloan kokatzen dugu abestia, lamina mutuekin, pasadizoekin, poematxoekin, irakurgaiarekin, marrazki ezkutuarekin eta nahas-mahasekin batera. Beraz, edonor kontura daiteke bai idatzizko, bai ahozko beste mikrohizkuntzarako edo makrohizkuntzarako ariketa analitikoen eta hedagarrien ondoren nolabait gozamenaren eta plazer estetikoaren munduan sartzen garela ikastunitatearen azken arlo honetan.
- Atala:
- Egilea:
- Ezkiaga, Patxi
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 13
Sorgin-seinalea
- Didakteka
- Sortua: 8 April 1986
- Bisitak: 763
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ondorengo orri hauek aurkezterakoan zera hau adierazi nahi nuke hasiera batetik: ez direla inolako teorizazioren oihartzun, eguneroko ekitaldi murritzaren isla Sorgin Seinalea nire ikasgelarako material baliagarritzat jo nuenean, honako zioak izan ziren horretara bultzatu nindutenak: a) OHOko 6. mailan «B» eredu aurreratu eta serios batetarako jadanik programatu eta balioztaturiko material baten eza: maila eta eredu horretan euskara irakasgai gisa emateko ez baitago oraindaino, nik dakidanez behintzat, beste tokitan aurretik egin den programaziorik. B) Edukiak nolabait «D» eredu arrunt baten parean edota «A» aurreratu batenean kokatzeko aukera izanik ere, uste nuen merkatuan dauden metodologien artean ez zegoela eduki horiek ikasketa saio interesgarrietan sar zitekeen irakurgai normalizaturik.
- Atala:
- Egilea:
- Ezkiaga, Patxi
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Irakasten-arloak:
- Esperientziak
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 10
Hizkuntz laborategiak
- Didakteka
- Sortua: 16 August 1984
- Bisitak: 932
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Hizkuntz laborategiak aspaldi honetan gero eta zabalduago daudenez gero, jakintzat eman da glotodidaktikan horien rola, arras nabarmena eta ezaguna izango balitz bezala. Era berean, eta ingelesaren inguruan batez ere, zenbait liburu eta metodo aurki daiteke teknologia berriaren eskaintza eta ahalmen guztiak nolerebait berekin eta berengan agortu direla oihukatuz, edota hizkuntza irakasteko printzipioei erantzun zehatz eta konkretua eman zaiela adieraziz.
- Atala:
- Egilea:
- Ezkiaga, Patxi
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Area of knowledge:
- Teknologia
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 5
Hizkuntz laborategien ingurutik
- Didakteka
- Sortua: 27 August 1983
- Bisitak: 474
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Begi bistan dago hizkuntza bat ikasteko, beste edozein arlotan gertatzen den bezala, ENTZUN-ERANTZUN arloarekin batera MAKROHIZKUNTZAREN erabilera dela helburu nagusia. (Makro hizkuntza = bizitzako hainbat egoeratan hizkuntza normalki erabiltzeko trebetasuna), MIKROHIZKUNTZAREN erabilera (hizkuntza baten elementuen eta beraien konbinaketa posibleen ikasketa) helburu horretarako medioa besterik ez da.
- Atala:
- Egilea:
- Ezkiaga, Patxi
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 2