Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 5
Olga Esteve

Elkarrekintza hizkuntzen ikas-irakaskuntzan

  • Didakteka
  • Sortua: 29 November 2016
  • Bisitak: 1593
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Behin baino gehiagotan mahairatu izan da ea zergatik egiten duen HEOCak bide induktiboaren aldeko apustu: “Ikaslearen interes eta behar komunikatiboetatik abiatuz, ikaslea, batez ere, bide induktibotik jardutera bideratuko da [70.or]” (HEOC, 2015). Azalpen zehatza bezain argigarria eskaintzen du Olga ESTEVEk bideo honetan. Vigotskyren teorian oinarrituta, saiatzen da galdera honi erantzuten: hizkuntzen ikas-irakaskuntzan, zein metodologia litzateke transferigarria hizkuntza guztietara?

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Esteve, Olga
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Edukiak:
    • Autonomia
    • Elkarrekintza
Nola osatu sekuentzia bat?

Hizkuntza-gaitasunen ikaskuntza mikrosekuentzia didaktikoen bidez

  • Didakteka
  • Sortua: 28 March 2020
  • Bisitak: 1371
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Azken hamarkadotan, bigarren hizkuntzen irakaskuntza planteatzeko moduak aldaketa handia ezagutu du. Hasiera batean, xede-hizkuntzaren izaerari, ezaugarriei eta irakasteko moduari buruzko galderetatik abiatzen baginen ere, oraingo abiapuntua bigarren hizkuntza hori nola ikasten den, eta, hori errazteko, zer egin behar dugun galdetzea da.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Vilà i Santasusana, Montserrat
    • Esteve, Olga
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
Olga Esteve

El discurso docente y la interacción en el aula: las preguntas - Hacia una pedagogía dialógica

  • Didakteka
  • Sortua: 23 July 2011
  • Bisitak: 1307
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

En el ámbito de la interacción en el aula, el hecho de pasar de una visión de la clase como contexto social a una interpretación de ese espacio como contexto de enseñanza y aprendizaje ha motivado un creciente interés por investigar la manera o maneras como sus participantes, profesores y alumnos, construyen su propio contexto mediante las actividades que en ella llevan a cabo. Desde esta perspectiva, los discursos que se generan en el aula juegan un papel de primer orden, en tanto que son la manifestación de una las herramientas de mediación semiótica más importantes en el proceso de aprender: el lenguaje.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Esteve, Olga
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Areas of knowledge:
    • Didaktika
    • Psikologia
Olga Esteve

Elkarrekintza, elkarrizketa eskatzen duen prozesua

  • Didakteka
  • Sortua: 6 April 2020
  • Bisitak: 928
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Hezkuntza eta ikaskuntza elkarreraginpean burutzen diren prozesutzat hartzen dira, irakasteak hitz egitea dakarrela ulertuta, elkarrizketak izatea. Horrela, elkarrekintza ez ezik, elkarren artean osatzen den pentsamendua ere badugu ikaskuntzan; pentsamendua eta hizkuntza hertsiki loturik baitaude. Eta, horregatik hain zuzen, pedagogia dialogikoa indartzeko beharrezkoa izango da ikasgelan elkarreragina sustatzea, izan aurrez aurreko saioetan, izan online bidez bideratutakoetan.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Esteve, Olga
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Didaktika
Olga Esteve

El discurso dialógico / II: Favoreciendo la toma de conciencia de los alumnos en la realización de tareas de aprendizaje

  • Didakteka
  • Sortua: 23 July 2011
  • Bisitak: 605
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

En el ámbito de la interacción en el aula, el hecho de pasar de una visión de la clase como contexto social a una interpretación de ese espacio como contexto de enseñanza y aprendizaje ha motivado un creciente interés por investigar la manera o maneras como sus participantes, profesores y alumnos, construyen su propio contexto mediante las actividades que en ella llevan a cabo. Desde esta perspectiva, los discursos que se generan en el aula juegan un papel de primer orden, en tanto que son la manifestación de una las herramientas de mediación semiótica más importantes en el proceso de aprender: el lenguaje.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Esteve, Olga
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Areas of knowledge:
    • Didaktika
    • Psikologia

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa