H141 - Cambio de paradigma en la teoría educativa actual y sus implicaciones en el campo de la evaluación

Argitaratua: Friday, 29 December 2023, 10:14 AM
DVD 35

Fuensanta Puigek hitzaldi bat eman zuen 2004an HABEk antolatutako Ikastaroen barruan, "Cambio de paradigma en la teoría educativa actual y sus implicaciones en el campo de la evaluación" izenburupean.

Irakaskuntza ezagutza-transmisio hutsa zen garaiak joanak dira. Egun, ikaslea bihurtu da transmisio horren ardatz, oinarri. Eta ondorioz, irakastea eta ikastea, prozesu hori zeharo aldatu da. Egungo teoria-aldaketa horrek ebaluazioaren esparruan duen eragina aztertuko dugu hitzaldi honetan.

Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.

Beste eduki interesgarriak

Fuensanta Puig

Paradigma-aldaketa hezkuntza-teorian eta horren eragina ebaluaziogintzan

Orokorrean ez omen dago kontzientzia nahikoa eta ez omen dago behar bezain argi zer rol betetzen duen ebaluazioak ikas-irakasprozesuetan; ekintza eraldatzailetzat hartu beharko bailitzateke jarduera didaktikoan. Informazio bilketa sistematikoa eskatzen du, ondoren erabakiak hartzeko. Tresna baliodunak eta fidagarriak beharko ditu ebaluatzaileak, eta hizkuntzaren teoria bat, zer ebaluatu behar den jakinaraziko duena.