Argitalpenak
Nola ezagutu bigarren hizkuntza ikasten ari den helduaren beharrak
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 4
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 4
- Bisitak: 1133
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Unitate metagarrizko hizkuntza bizien sistema bati eragiteko, Europako Kontseiluko Kulturarako Lankidetza Kontseiluak aditu talde bati enkargatu zion lan baten programaren barruan sartzen da azterketa hau.
Sistema hau ikasle helduarengan ardazturik egoteak zera dakar ondorio bezala: proiektua burutzeko, nahitaezean aztertu, probatu eta aplikatu beharrekoak gertatzen direla, alde batetik, ikasleak bere beharrak ezagutzeko bideak eta, bestetik, irakaskuntza prozesuan behar horiek kontuan hartzea. Horregatik sortu zen 1973ko Saint-Wolfgang-eko bileran lan hau egiteko azpi-talde bat, honako helburu hauek dituena:
- Hizkuntz beharren ezagupen eta azterketari buruzko informazioak bildu, analizatu eta zabaltzea.
- Unitate metagarrizko ikaskuntza sistemen antolaketan beharren ezagutzak duen eginkizuna finkatzea.
- Beharrak ezagutzeko metodoak proposatzea.
- Aholkulari-mailan, aproba eta aplikazio-lanetan parte hartzea.
Estudio honek, nolerebait, azpi-talde honen gogoeta eta aurkipenak biltzen ditu. Egileek taldekideei zor dieten guztia aitortzen diete. Batez ere, eskerrak, lagunkiro eta benetan, Vaughan James eta Louis Porcher jaunei euren laguntza eta partaidetzagatik.
Comments