Hautagaiaren eta elkarrizketatzailearen arteko elkarreraginaren kudeaketa ahozko azterketan

Argitaratua: asteartea, 2015(e)ko azaroaren 24(e)an, 11:30(e)tan
Javier Fruns

Artikulu honetan, hautagaiaren eta elkarrizketatzailearen artean izan ohi den elkarreraginaren kudeaketarekin lotutako gai nagusiak jorratuko ditugu; betiere, atzerriko/bigarren hizkuntzaren (AH/H2) ziurtagiria lortzeko azterketa bateko ahozko probetan. Gorabehera horiek guztiek eragina dute bai probaren diseinuan eta aztertzailearen materialean, bai aztertzailearen prestakuntzan, bai eta elkarrizketatzailearen jardunbidean ere; prozesu bereko faseak dira, eta bertan parte hartzen duten eragileei dagozkie: sortzaileei, irakasleei eta aztertzaileei.

Beste eduki interesgarriak

Javier Fruns

La gestión de la interacción en el examen de expresión oral: papel del examinador

Komunikagaitasun-maila egiaztatzeko ahozko proba batean, zeri erreparatu behar dion aztertzaileak da emanaldi honetako hizketagaia. Izan ere, helbururik behinena proba sendoak egitea da, eta bidenabar, azterketari bakoitzarengandik ahalik eta hizkuntz laginik onena lortzea.