Argitalpenak
H2 ikasgelako diskurtso didaktikoa: ba al dakigu nola hitz egiten dugun eskolak ematean?
Argitaratua: osteguna, 2016(e)ko ekainaren 30(e)an, 09:45(e)tan
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Jakintza-arloa:
- e-Hizpide zenbakia:
- 88
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Jakintza-arloa:
- e-Hizpide zenbakia:
- 88
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Gakoak:
- diskurtso
- didaktiko
- elkarrekintza
- hizketaldi
- irakas
- jardun
- mintzaldi
- txanda
- Bisitak: 816
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakasle izateak hainbat gaitasun eskuratzea eta garatzea dakar; ez baita nahikoa gaitasun komunikatibo ona izatea edota jaiotzetiko hiztuna izatea. Horrenbestez, guztiz gomendagarria da ikasgelan egiten den jarduna aztertzea, ikas-irakasprozesuan azaleratzen diren indarguneak eta ahulguneak ikusteko. Horrela, proposamen honen helburua da ikertzea ikasgelan ikasleekin izaten den interakzioan erabiltzen den diskurtsoa aztertzea.
https://doi.org/10.54512/PCJF3479
Jatorrizko argitalpena:
Gonzalez, M. V. (2015). El discurso didáctico en el aula de ELE: ¿sabemos cómo hablamos cuando hablamos en clase?. In F. Herrera (ed.) La formación del profesorado de español. Innovación y reto. (114-123 or.). Barcelona: Difusión.
Beraien baimenez egokitua, itzulia eta argitaratua.
Erakutsi iruzkinak