Argitalpenak
Hizkuntzen irakaskuntzan eta erabileran genero-ikuspegia txertatzeari buruzko gogoeta: euskararen kasua
Argitaratua: mardi 9 avril 2024, 13:35
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Domaine de connaissance:
- e-Hizpide zenbakia:
- 103

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Domaine de connaissance:
- e-Hizpide zenbakia:
- 103
- Bisitak: 706
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan, gogoeta egiten da hezkuntzan genero-ikuspegia txertatzeari eta euskararen erabilera ez-sexistari buruz. Artikuluan, genero-ikuspegia irakaskuntzan eta ikerketan txertatzeko gida bat aurkezten da. Gida hori Deustuko Unibertsitatean koordinatu du artikulugileak, eta arreta berezia jarri du irakaskuntzan eta genero-ikuspegiaren ezarpenari jarraipena egiteko adierazleetan. Gai hori hizkuntzen eta, zehazki, euskararen irakaskuntzan izan dezakeen eraginarekin lotzen da, eta, beraz, irakasleen komunikazioan hizkera inklusiboa eta ez-sexista erabiltzeari ere erreparatuko zaio.
https://doi.org/10.54512/SCBP3447
Afficher les commentaires