Argitalpenak
Dislexiaren paradoxa bigarren hizkuntzaren / atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan
Argitaratua: mercredi 21 juin 2023, 14:08
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Domaines de connaissance:
- e-Hizpide zenbakia:
- 101
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Domaines de connaissance:
- e-Hizpide zenbakia:
- 101
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 1401
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Artikulu honen helburua da dislexia duten ikasleentzat bigarren hizkuntzaren (H2) / atzerriko hizkuntzaren (AH) irakaskuntza nolakoa den zehaztea eta irakasleei estrategiak, metodologiak, esku hartzeko gidalerroak eta hezkuntza-baliabideak ematea esku-hartze hori kalitatez egin ahal izateko; izan ere, nahasmendu hori (irakurtzean hitzak deskodetzeko eta arin berreskuratzeko zailtasunak izatea eta irakurtzeko erraztasunean, prosodian, idazketan eta ortografia arbitrarioaren erabilera egokian arazoak izatea du ezaugarri), beste oztopo bat gehiago da hizkuntza gehigarrien ikaskuntzan, dauden arazoak aldez aurretik jatorrizko hizkuntzan izandakoen emaitza baitira.
https://doi.org/10.54512/GXKC9594
Afficher les commentaires