Argitalpenak
Autonomia eta teknologia 20 urteren ondoren: noraino heldu gara? nora goaz?
Argitaratua: Tuesday, 15 May 2018, 1:15 PM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- e-Hizpide zenbakia:
- 92
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- e-Hizpide zenbakia:
- 92
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 1761
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ikaslearen autonomia hizkuntza-heziketaren xede onartua bihurtu da munduko leku askotan. Language Learning & Technology kaleratu zenetik igaro diren azken 20 urteotan, konplexuagoa eta aberatsagoa egin da ordenagailuz lagundutako hizkuntza-ikasketaren ikerketaren, praktikaren eta autonomiaren arteko erlazioa. Artikulu honek aztertzen du nola garatu diren bi eremu horiek, nola batak besteari eragin dion, eta nola ari den orain aldatzen hizkuntza-ikasketaz eta irakaskuntzaz dugun ikuspegia.
https://doi.org/10.54512/PLPZ6758
Jatorrizko argitalpena:
Reinders, H. & White, C. (2016). 20 years of autonomy and technology: How far have we come and where to next? Language Learning & Technology, 20(2), 143–154. http://dx.doi.org/10125/44466
Beraien baimenez itzulia eta argitaratuaShow comments