Skip to main content
Irakasleen prestakuntza
Ikasten
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen-saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak Nabarmenduak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Izen ematea / Inscripción
  • Home
  • Calendar

Izen ematea / Inscripción

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasleen prestakuntza
  7. Izen ematea / Inscripción

Topic outline

  • General

    • Aurrematrikulak itxita!

    • 1221 - Ahozko trebetasunak lantzeko gako eta baliabideak. Aurrematrikula Feedback
    • 1222 - Testu zuzenetik harago: egokitasunerako estrategiak. Aurrematrikula. Feedback
    • 1223 - Nola diseinatu eta gauzatu bitartekotza-jarduerak ikasgelan. Aurrematrikula. Feedback
    • 1224 - Nola erabili bideoa ikasprozesuan? Aurrematrikula. Feedback
    • 1225 - Gutxiago zuzendu eta laguntza handiagoa eman ikaskuntzan: feedbackaren indarra. Aurrematrikula.
    • 1226 - Nola diseinatu eta praktikan jarri proiektu motibatzaile bat. Aurrematrikula Feedback
    • 1232 - Jardun bikoa (bigarren edizioa). Aurrematrikula Feedback
    • Epea zabalik

    • Matrikulazioa 2023

    • 1221 - Ahozko trebetasunak lantzeko gako eta baliabideak. Onartuak izan direnentzat formularioa. Feedback
    • 1222 - Testu zuzenetik harago: egokitasunerako estrategiak. Onartuak izan direnentzako formularioa. Feedback
    • 1223 - Nola diseinatu eta gauzatu bitartekotza jarduerak ikasgelan. Onartuak izan direnentzako formularioa. Feedback
    • 1224 - Nola erabili bideoa ikasprozesuan? Onartuak izan direnentzako formularioa. Feedback
    • 1225 - Gutxiago zuzendu eta laguntza handiagoa eman ikaskuntzan: feedbackaren indarra. Onartuak izan direnentzako formularioa.
    • 1226 - Nola diseinatu eta praktikan jarri proiektu motibatzaile bat. Onartuak izan direnentzako formularioa. Feedback
    • 1232 - Jardun bikoa (bigarren edizioa). Matrikula Feedback
    • ***

    • 1217 - Jardun bikoa helduen euskalduntzean (I) Feedback
  • Topic 1

    Help and documentation

    You are currently using guest access (Log in)
    Home
    • Didakteka
      • Berdintasuna
      • Curriculuma
      • Didaktika
      • Ebaluazioa
      • Hizkuntzaz
      • Irakasten
      • Teknologia
    • Argitalpenak
      • e-Hizpide aldizkariak
      • e-Hizpide artikuluak
      • Hizpide / Zutabe aldizkariak
      • Hizpide / Zutabe artikuluak
      • Monografiak eta ikerketak
      • Itzulpen-saila
      • Curriculumak
      • Bestelakoak
    • Bideoteka
      • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
      • Ikastaroetako laburpenak
      • Nabarmenduak
    • Prestakuntza-jarduerak
      • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
      • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
      • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
      • Egiaztatzegintza
    • Foroak
      • Irakasbil-foroa
      • Curriculum-foroa
      • Didaktika-foroa
      • Ebaluazio-foroa
      • eHizpide-foroa
      • Hizkuntza-foroa
      • Prestakuntza-foroa
      • Ikasbil-foroa
      • Boga-foroa
      • Ingura-foroa
      • Moodle-kudeatzaileen foroa
      • Jardun bikoa foroa
    • e-Berrikaria
    • Nire ikastaroak
    • English ‎(en)‎
      • English ‎(en)‎
      • Español - Internacional ‎(es)‎
      • Euskara ‎(eu)‎
      • Français ‎(fr)‎
    Data retention summary
    Get the mobile app
    HABE | Lege informazioa