Passer au contenu principal

Homeko zerrenda

Argitaratua: lundi 8 septembre 2014, 12:00
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
eHIZPIDE

e-Hizpide: monografiak

  • Argitalpenak
  • Sortua: 15 septembre 2021
  • Bisitak: 191
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hogei urte igaro dira HABEk HIZPIDE aldizkariaren azken monografikoa argitara eman zuenetik. Lau zenbaki plazaratu ziren 1991-2001 bitartean, aldizkariaren ohiko zenbakietako edukiak osatuz. Orain, eta 2016an aldizkariak mundu digitalera egindako jauziarekin bat eginez, berriz ere monografien ildo hari ekitea erabaki da, xede argi batekin: e-HIZPIDEren eremuan artikulu baten izaeratik harago dauden ekarpenak zabaltzea, aberasgarria izango delakoan euskalduntzearen esparrurako eta, oro har, hizkuntzen ikas-irakaskuntzarenerako. Horrela, bada, Irakasbil atari honetan jasoko dira "Monografiak eta Ikerketak atalean", bai garai hartako zenbaki monografikoak, bai Hizpiden gai mononografiko gisa argitaratu zirenak, bai hemendik aurrera argitaratuko direnak.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Hizpide / e-Hizpide
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
HEOC 2021

HEOC (Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculuma): 2021eko argitalpen eguneratua

  • Didakteka
  • Sortua: 18 août 2021
  • Bisitak: 347
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

2015eko uztailaren 22ko Agindu bidez indarrean jarritako Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculumaren bigarren argitalpena da hau, 2015eko lehen argitaraldian atzemandako okerrak zuzenduta eta eguneratuta.

  • Atalak:
  • Egileak:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Elosegi, Lourdes
    • Maiz, Agurtzane
    • Gonzalez de Txabarri, Joxe Joan
    • Agirre, Hasier
    • Larramendi, Aitziber
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Curriculuma
  • Domaine de connaissance:
    • Curriculuma
  • Curriculum-arloa:
    • HABE
Telelanaren oinarrizko hiztegia

Telelanaren oinarrizko lexikoa

  • Didakteka
  • Sortua: 9 septembre 2021
  • Bisitak: 372
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskaltzaindiak, UZEIrekin lankidetzan, koronabirusari buruzko oinarrizko lexikoa atera zuen iazko apirilean, eta, horrekin loturik, uztailaren bukaeran argitara eman du telelanaren oinarrizko lexikoa. Euskaltzaindiaren webgunean, denon eskura daude COVID garai honetan egunero darabiltzagun hitz batzuk. Horrela, telelanarekin zerikusia duten 23 termino daude jada sarean, euskaldun orok erabil ditzagun.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Euskaltzaindia
    • Maya Urroz, Ainara
    • UZEI
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Domaine de connaissance:
    • Langue
IATEFL TEASIGen logotipoa

IATEFL TEASIGen doako online ekitaldia irakasleentzat (ingelesez)

  • Didakteka
  • Sortua: 7 septembre 2021
  • Bisitak: 90
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

IATEFL erakundearen barruko Testing, Evaluation and Assessment SIG taldeak irailaren 25erako antolatu duen ekitaldi baten berri eman du: 'Lessons learnt from online assessment practices under Covid-19' ("Covid-19aren garaiko online ebaluazio-praktiketatik ikasi duguna"). Doakoa izango da eta hainbat hizlarik hartuko dute parte.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Jarduera mota:
    • Online
Emojiak

Emojiak eta emotikonoak

  • Didakteka
  • Sortua: 11 août 2021
  • Bisitak: 314
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Azken asteotan emojien eta emotikonoen gaia aipatzen duten bi testurekin egin dut topo Interneten. Ez dakit kasualitate kontu hutsa besterik izan ez den, baina gaiari buruz bila hasteko bidea eman dit. Hala, eguneroko gure jardunerako izan dezakete erabilerarik sarrera honetan aipatutako edukiek.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaines de connaissance:
    • Teknologia
    • Didaktika
UI aurkezpena (H16-21)

H16-21 - Teknologiak eta gaitasun digitalak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko gakoak. Ikastaroaren aurkezpeneko bideoak

Uztailaren 12, 13 eta 14an HABEk EHUrekin elkarlanean antolatutako "H16-21 - Teknologiak eta gaitasun digitalak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko gakoak" ikastaroa burutu zen.

Lehen eguneko aurkezpenean, besteak beste, Jokin Azkue HABEren zuzendari nagusiak eta Iñaki Murua ikastaroaren zuzendariak hartu zuten hitza.

Bideo banatan bildu ditugu bien aurkezpenak (erantsitako dokumentuan, Jokin Azkueren hitzak).

  • Atala:
  • Egileak:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • Azkue, Jokin
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
    • HABE & EHU Udako ikastaroak
  • Domaines de connaissance:
    • Teknologia
    • Didaktika
HABE liburutegia

Euskarari buruzko 2020ko bibliografia hautatua

  • Didakteka
  • Sortua: 15 juin 2021
  • Bisitak: 256
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskarari buruzko 2020ko bibliografia hautatua dokumentua prestatu dute HABE liburutegian. Euskararen didaktikari, euskararen psikolinguistikari eta Euskal Herriko egoera soziolinguistikoari buruzko bibliografiaren hautaketa bat da, duela hiru urte hasitako bideari jarraikiz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • HABE Liburutegia
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
Cassany_El arte de dar clase

Daniel Cassany: "El arte de dar clase (según un lingüista)"

  • Didakteka
  • Sortua: 22 juin 2021
  • Bisitak: 407
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Gurean ezaguna den Daniel Cassanyren “El arte de dar clase (según un lingüista)” liburua plazaratu da 2021eko urtarrilean. Zehatza izan arren, irakurterraza da. Bere hitzetan, irakasle hasiberriarentzat lagungarria izatea espero du eta, aldi berean, hausnarketarako pizgarri eskarmentua duenarentzat. Izan ere, egunero irakasleak egiten duen hainbat galderari erantzun nahi izan dio aditu katalanak, eta, horregatik, pista, gako eta baliabide ugari aurkituko ditu irakurleak.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • Cassany, Daniel
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Sarrera
  • Domaine de connaissance:
    • Didaktika
Entender y utilizar el MCER

"Entender y utilizar el Marco europeo de referencia desde el punto de vista del profesor de lenguas" liburua

  • Didakteka
  • Sortua: 18 mai 2021
  • Bisitak: 346
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2020an eman da ingelesez (eta frantsesez) argitara Europako Erreferentzia Marko Bateratua osatzera etorri den lana, 2018an behin-behineko bertsio bat zabaldu ondoren. Aurten plazaratuko da euskarazko bertsioa (baita gaztelaniazkoa ere). Edonola ere, liburu osagarri berriak ez du ordezkatzen 2001eko Markoa. Horregatik, 2007an argitaratutako liburu baten erreseina dago sarrera honetan; Susana Llorián da idazlea. Bestalde, aipagarria ere bada aditu berak HABEk antolatutako ikastaro bat eman zuela Bilbon gaiaz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Llorián González, Susana
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
e-HIZPIDE

e-HIZPIDE 97

  • Argitalpenak
  • Sortua: 10 février 2021
  • Bisitak: 513
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2021eko urtarrila-ekaina

BESTELAKO LANKIDETZAK

- Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: laburpen txiki bat eta irakaskuntzan eta ebaluazioan izan dezakeen eragina (Neus Figueras Casanovas)

- DigCompEdu eta Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: ahozko online elkarreragina FlipGrid eta WhatsApp-ekin (Olga Juan-Lázaro eta Aránzazu Bernardo Jiménez)

- Berbanet ekimena: Bizkaiko Foru Aldundiko langileen artean euskara online eta modu librean praktikatzeko proiektua (Arantza Etxebarria Iturrate)

EGILEAREN ESKUTIK

Primeran! B2: jardun biko eredua ikasmaterialetan (Maider Barandiaran Alberdi eta Aitor Ogiza Totorikaguena)

BESTE ITURRIETATIK

Teknologia, motibazioa eta autonomia, eta irakaslearen psikologia hizkuntzen ikaskuntzan: mitoen eta aukeren azterketa bat (Glenn Stocwell eta Hayo Reinders)

Stockwell eta Reinders

Teknologia, motibazioa eta autonomia, eta irakaslearen psikologia hizkuntzen ikaskuntzan: mitoen eta aukeren azterketa bat

  • Argitalpenak
  • Sortua: 14 juin 2021
  • Bisitak: 393
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Teknologiak hizkuntzen irakaskuntzan eta ikaskuntzan duen eraginari buruzko itxaropenek askotan gainditu egin dituzte benetako emaitzak; izan ere, maiz uste dugu teknologia sortu berriak eraginkorragoak direla lehendik zeudenak baino, besterik gabe berriagoak direlako, lotutako pedagogietan dauden aldeak ia kontuan hartu gabe (ikus Bax, 2003; Levy eta Stockwell, 2006). Askotan uste dugu teknologia berez dela motibatzailea ikasleentzat, eta autonomiaren garapenari lotuta dagoela. Teknologiaren errealitateak eta hark motibazioan duen eragina lehen begiratuan hautematen dena baino konplexuagoak direla ari da agertzen, bai irakasleentzat, bai ikasleentzat (Stockwell, 2013). Teknologiak aukerak eskain diezazkieke motibatuta dauden ikasleei, baina, ikasle askoren kasuan ez dirudi motibazioa pizteko edo jokabide autonomoa bultzatzeko gai denik, baldin eta ez badira teknologien funtzioei edo aukerei etekina aterako dieten pedagogia egokiak erabiltzen eta ez bada teknologiak hizkuntzak ikasteko nola erabili jakiteko prestakuntza nahikoa ematen (ikus Reinders, 2018a). Era berean, irakasleek ikasgelan duten rolak, beren ingurunearekiko duten jarrerak eta jasan behar dituzten presioek (Mercer eta Kostoulas, 2018) ere eragina izan dezakete teknologiaren inplementazioan. Artikulu honek elkarri lotutako hiru arlo biltzen ditu, eta teknologiarekin nola lotzen diren aztertzen du: ikaslearen motibazioa eta autonomia, irakaslearen psikologia eta kontuan hartu beharreko alderdi pedagogikoak.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Reinders, Hayo
    • Stockwell, Glenn
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Domaines de connaissance:
    • Teknologia
    • Didaktika
    • Psikologia
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
Neus Figueras

Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: laburpen txiki bat eta irakaskuntzan eta ebaluazioan izan dezakeen eragina

  • Argitalpenak
  • Sortua: 26 mai 2021
  • Bisitak: 467
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Artikulu honek Europako Kontseiluaren "Common European Framework of Reference for Languages; Learning, teaching, assessment – Companion Volume" argitalpenaren eduki garrantzitsuenak deskribatzen ditu, eta liburua egiteko jarraitu den prozesua azaltzen; eduki horiek dagokien testuinguruan kokatzen ditu, eta aztertzen du nola eragin dezaketen irakaskuntza- eta ebaluazio-arloetan epe motz, ertain eta luzera. Ingeleseko behin betiko bertsioa 2020an plazaratu zen. Gaztelaniaz eta euskaraz, berriz, 2021ean izango da. "Hizkuntzan ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria" izango du azken horrek izenburu.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Figueras Casanovas, Neus
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Domaine de connaissance:
    • Curriculuma
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Arantza Etxebarria Iturrate

Berbanet ekimena: Bizkaiko Foru Aldundiko langileen artean euskara online eta modu librean praktikatzeko proiektua

  • Argitalpenak
  • Sortua: 26 avril 2021
  • Bisitak: 502
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2020an gurean ezarri zen pandemia-egoeran, lana telematikoki egitea bultzatu zen, eta langileen arteko aurrez aurreko elkarreraginak asko gutxitu ziren, baita Bizkaiko Foru Aldundian ere. Hori dela eta, "Berbanet" izeneko proiektua jarri zen abian. Ekimen horretan, euskaraz hitz egiteko ohitura handia zeukan langile bat ("berbalaguna") euskaraz hitz egiteko ohitura gutxi zeukan langile batekin ("berbalaria") harremanetan ipini zen, eta astean ordu erdiz, elkarrekin euskaraz hitz egiteko aukera izan zuten baliabide telematikoak erabiliz. Praktikaldia BFAn lanean ari diren trebatzaileek antolatu eta gidatu zuten. Ekimenak iraupen mugatua izan zuen, hiru hilekoa hain zuzen ere, eta egindako inkesten emaitzak aztertuta, langileen balorazioak oso positiboak izan ziren

  • Atala:
  • Egilea:
    • Etxebarria Iturrate, Arantza
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Olga Juan-Lázaro eta Aránzazu Bernardo

DigCompEdu eta Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: ahozko online elkarreragina FlipGrid eta WhatsApp-ekin

  • Argitalpenak
  • Sortua: 12 avril 2021
  • Bisitak: 739
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Teknologia, erritmo desberdinetan, ikasgelaren fisionomia taxutzen duen elementu bat gehiago da hezkuntzan. Ikasgelaren barruan eta kanpoan lan egitea errazten duen programazio batean hura egoki integratzea funtsezkoa izan daiteke ikaskuntza- edo irakas-kuntza-esperientzia atsegin baterako, eraginkortasunari eta motibazioari dagokienez. Artikulu honetan, teknologia aurrez aurreko eskoletan txertatzeko sei etapako eredutik abiatuko gara, urrats horiek ikaskuntza autonomoa eta ikasgelaz kanpoko elkarreragina errazten baitituzte, eta, hortaz, ikasleak luzaroago daude xede-hizkuntzaren eraginpean, beren profil digitala eta lankidetza-ikaskuntza garatuz. Adibide gisa, bideoen bitartez parte hartzeko sare sozial bat proposatuko dugu, Flipgrid, eta istanteko mezularitza-sareetako ahots-oharrak erabiltzea –WhatsApp, adibidez, edo, bestela, Telegram edo Signal–.

Esparru teoriko modura, Hizkuntzen ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren (EEMB) Companion Volume edo Liburu Osagarriaren «online elkarreragina» inbentario berritik eta DigCompEdu gisa ezagutzen den Irakasleen gaitasun digitalerako esparru europarretik abiatuko gara. Hau da gure helburua: XXI. mendeko irakasleengan jarrera esperimentalak sustatzea eta ikaskuntza aktiboaren elementu batzuk adibide gisa jartzea, ikasgelatik kanpo ahozko online elkarreragina sustatzeko diseinatutako proposamen didaktikoen bidez, eskolan irakasleak beteko baitu ezinbestekoa den gidariaren rola.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Juan-Lázaro, Olga
    • Bernardo Jiménez, Aránzazu
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Maider Barandiaran eta Aitor Ogiza

Primeran! B2: jardun biko eredua ikasmaterialetan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 11 mai 2021
  • Bisitak: 414
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Dagoeneko erabilgarri dugu Primeran! B2 ikasmateriala. Joera didaktiko gaurkotuenei helduta, teknologiak eskaintzen dituen baliabideak uztartu zaizkio euskarri fisikoari, jardun biko ereduan erabiltzeko ikasmaterial aitzindaria osatzeko.

Artikulugileek argitalpenaren ikuspegi zabala eskaini digute. HEOCaren mailakatze-eskeman kokatuta, egitasmoa gidatu duten irizpide metodologiko nagusiak azaldu ondoren, ikasmaterialak erabiltzaileari proposatu dizkion baliabideak aurkeztu dituzte: Ikaslearen liburua eta hura elikatzeko ezinbesteko ikus-entzunezko materialak eta jarraibideak. Era berean, Primeran! B2 erabiltzeko argibideak eman dituzte. Ikastunitateen egitura didaktikoa argitu dute, eta jardun biko ikasteredua nola uztartzen zaion metodoari azaldu dute.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Ogiza Totorikaguena, Aitor
    • Barandiaran Alberdi, Maider
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Domaine de connaissance:
    • Didaktika
  • Irakasten-arloak:
    • Primeran metodoa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Egilearen eskutik
The Dawn of the Human-machine Era

Zenbateraino aldatuko dituzte hizkuntza-teknologien forma berriek gure komunikazioa eta hizkuntza bera? HITZ Zentroko ikertzaileak bide berriak urratzen

  • Didakteka
  • Sortua: 20 mai 2021
  • Bisitak: 437
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hurbil dugu teknologia gure zentzumenekin integratuko den unea; ondorioak izango ditu komunikazioan eta hizkuntzan. Testuinguru horren aurrean, "Language in the Human-Machine Era" (LITHME) ikerketa-sare berria dugu lanean 2020ko urritik; bertako partaide dira, besteak beste, HITZ Zentroko zenbait kide. Txosten bat plazaratu berri dute: "The Dawn of the Humane-Machine Era" ("Gizaki-Makina Aroaren egunsentia").

  • Atala:
  • Egileak:
    • Arriola Egurrola, Jose Mari
    • Iruskieta Quintián, Mikel
    • HITZ Zentroa
    • LITHME
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaine de connaissance:
    • Teknologia
“Cómo promover una autoevaluación útil y gratificante” webinario edo webmintegia

Autoebaluazio baliagarria eta atsegina sustatzeari buruz

  • Didakteka
  • Sortua: 12 avril 2021
  • Bisitak: 633
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

“Cómo promover una autoevaluación útil y gratificante” webinario edo webmintegia antolatu zuen Mondragon Unibertsitateak 2020ko maiatzean; Neus SanMartí izan zen hizlaria. Didaktikan aditua dugu, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko katedratiko izan ondoren, irakasle emeritua da egun.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Maya Urroz, Ainara
    • SanMartí, Neus
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaine de connaissance:
    • Ebaluazioa
Irakasbil

Irakasbil: komunikatzeko bide berriak

  • Didakteka
  • Sortua: 16 mars 2021
  • Bisitak: 470
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Irakasbil webgunearen edukien berri zabalagoa emateko asmoz, beste bi bide ireki ditugu azken egunotan. Hala, e-Berrikaria izeneko newsleterra edo buletina eta Facebook eremuko orrialdea batu zaizkio 2014an sortutako @Irakasbil Twitterreko erabiltzaile-kontuari .

  • Atala:
  • Egilea:
    • @Irakasbil
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Domaine de connaissance:
    • Teknologia
Actividades integracion invidentes cursos ELE

Ikasle itsuen eskolaratzea helduen hizkuntzen ikas-irakaskuntzan

  • Didakteka
  • Sortua: 5 mars 2021
  • Bisitak: 401
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikasle itsuen eskolaratzeari buruzko aurrez aurreko ikastaro bat dago aurreikusita 2021erako Cervantes institutuaren irakasleentzako prestakuntza-eskaintzaren barnean; Mª José Menéndez Mayoral izango da irakaslea. Erreferentzia bat aipatzen da ikastaro horri buruzko informazioan; “Actividades para la integración de invidentes en el aula ELE”, hain zuzen. Kongresu batean aurkeztu zen komunikazio bat da eta orduko bideoa eskura dago Interneten.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaine de connaissance:
    • Didaktika
HEOCaren eta Euskara kolokialaren eskuliburuaren azalak

HEOCa eta lagunarteko euskara: "Euskara kolokialaren eskuliburua"-ren harira

  • Didakteka
  • Sortua: 1 février 2021
  • Bisitak: 552
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Duela gutxi eman genuen hemen "Euskara kolokialaren eskuliburua"-ren berri; baina, zer dago HEOCean erregistro horri buruz? Sarrera honetan curriculumean zehar agertzen diren zenbait alderdi zehaztuko ditugu, lagungarri gertatuko zaizuelakoan.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ariztimuño Lopez, Borja
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaines de connaissance:
    • Curriculuma
    • Langue
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistique
Prosumirtuatzailea

Irakasbilen parte hartzeko bideak

  • Didakteka
  • Sortua: 28 septembre 2017
  • Bisitak: 1851
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

"Irakasbil, HABEren atal berria" artikuluan zein esparru hau aurkezteko egindako azalpenetan adierazitakoari jarraikiz, bat baino gehiago dira parte hartzeko bideak. Gogora ditzagun, bada, bide batez, desiragarria litzatekeen erabiltzaile "prosumirtuatzaile" kontzeptua eta Twitter esparrua ere hor dagoela.

HABE liburutegia

Zer egin dokumentuak eskuratzeko? Informazio-iturriak eta dokumentu-hornitzaileak

  • Didakteka
  • Sortua: 28 avril 2020
  • Bisitak: 794
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Artikuluen pisua gero eta handiagoa da informazio-iturri gisa. Hau honela, Inguma eta Dialnet bezalako datu-base espezialduak dira oinarrizko tresna artikulu-zientifiko bila dabilenarentzat. Ildo berari jarraikiz, artikuluen eskaria nagusitzen ari da liburutegiei eskatzen zaien zerbitzuen artean. Eta, kontuan izan, HABE Liburutegiak, publikoa eta espezializatua izanik, euskararen didaktika eta, oro har, bigarren hizkuntzen didaktikaren alorreko dokumentazioaren bila dabilenari zerbitzu telematikoak ere eskaintzen dizkiola, nor bere etxe edo bulegotik, dokumentuak eskatu eta jasotzeko zerbitzua, alegia

  • Atala:
  • Egileak:
    • Irizar, Imanol
    • Oliveri, Oihane
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera