Ebaluazioa
Ebaulazioa
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
"ALTE Jokabide egokien printzipioak" argitaratu da
- Didakteka
- Sortua: 15 abendua 2020
- Bisitak: 217
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
2020an eman du argitara ALTE erakundeak "Principles of Good Practice" dokumentuaren hirugarren edizioa. Erakunde horren kide da HABE Eusko Jaurlaritzaren izenean. Hala, eta euskara ikasten ari diren ikasle helduen ebaluazio zein egiaztatzegintzan diharduten irakasle eta aztertzaileentzat interesgarri bezain erabilgarri izango delakoan, testu hori euskaratu eta argitaratzea erabaki da. Bi modutara izango du eskura interesaturik dagoen orok.
ALTE Jokabide egokien printzipioak 2020
- Argitalpenak
- Sortua: 15 abendua 2020
- Bisitak: 104
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
ALTE. (2020). ALTE Jokabide egokien printzipioak (Hitzurun, itz.). HABE. (Jatorrizkoa, 2020an argitaratua).
Parekoen behaketaren bidez komunikazio-gaitasuna ebaluatzen: zer dute nahiago ikasleek, errubrika tradizionala ala bideo-behaketa
- Argitalpenak
- Sortua: 5 azaroa 2020
- Bisitak: 307
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Lan honen helburua ikasmaila ezberdinetako ikasleek euren parekoen ahozko komuni-kazio-jarduna eta -estrategiak nola ebaluatzen dituzten aztertzea da. Horretarako, bi tresna ezberdin erabili ditugu: bata, bideo-etiketa bidezko behaketa (Video Enhancing Observation, VEO tresnarekin) eta, bestea, errubrika digitala. Aztertu ditugun ikasle-taldeak bi hauek dira: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasle-taldea eta unibertsi-tateko ikasle-taldea. Ondoren, bi tresnen erabilerarekin lortu diren emaitzen inguruko hausnarketa egin da, horretarako ikasleei inkesta bidez galdetuta. Bukatzeko, ikasleen esperientzia oinarri hartuta, horien parte-hartzea deskribatu da eta, komunikazioko ar-loari erreparatuz gero, arreta handiena non jarri duten aipatu: errubrika bidez egindako ebaluazioan ala bideoan oinarritutakoan. Emaitzen arabera bai unibertsitateko ikasleek bai DBHko ikasleek uste dute egokiagoa dela bideo-etiketa bidezko behaketa, ahozko jarduna hobetzeko eta horri buruzko atzeraelikadura emateko.
Euskarazko komunikagaitasun-mailen ebaluazioa eta egiaztatzegintza arautzen dituen Agindu berria
- Didakteka
- Sortua: 5 urria 2020
- Bisitak: 208
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Agindua, 2020ko irailaren 9koa, Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena, euskarazko komunikagaitasun-mailen ebaluazioa eta egiaztatzegintza arautzen dituena, eta euskara-ikasle helduentzako dirulaguntzen deialdietarako irizpideak finkatzen dituena.
Moodle eta ebaluazio formatiboa
- Didakteka
- Sortua: 20 uztaila 2020
- Bisitak: 263
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Moodle eta ebaluazio formatiboari buruzko jardun biko ikastaroa antolatu zuten Andaluzian irakasleen prestakuntzarako. Hortik abiatuta, “Plataformas digitales y evaluación: el caso de Moodle” artikulua idatzi zuen Aníbal de la Torrek "eco. Revista Digital de Educación y Formación del profesorado" aldizkarian.
ALTEren 7. nazioarteko konferentzia, 2021eko apirilean Madrilen
- Didakteka
- Sortua: 2 uztaila 2020
- Bisitak: 193
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
2020ko apirilerako antolatuta zegoen 7. nazioarteko konferentzia atzeratzea erabaki zuen ALTEk; 2021eko apirilaren 22tik 24ra antolatzea da orain asmoa. Plazaratu dira programa nagusiaren zertzelada nagusiak eta ekarpenetarako laburpenak aurkezteko epe berri bat ireki dute.
GIELE 2020 jardunaldien atzerapena
- Didakteka
- Sortua: 8 ekaina 2020
- Bisitak: 204
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
2019an HABErekin batera antolatu zituen GIELEk ("Grupo de interés en Evaluación de Lenguas en España") III. Jardunaldiak Donostian. 2020ko azaroan ziren aurtengoak antolatzekoak, baina, egoera dela-eta, 2021eko azarora atzeratzea erabaki dute aurrez aurreko ekitaldia. Hala ere, 20/21 ikasturtean zehar webinarrak eratuko dituztela iragarri dute.
ALTE: "Principles of Good Practice 2020"
- Didakteka
- Sortua: 14 maiatza 2020
- Bisitak: 271
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
"Principles of Good Practice" (Jokabide egokien oinarriak) dokumentuaren hirugarren edizioa plazaratu du ALTE erakundeak berriki. Bi argitalpen daude honen aurretik: 1994an egin zen lehendabizikoa eta eta 2001ean bigarrena. Hizkuntza-probak sortzean eta aplikatzean ALTEko kide eta afiliatu guztiek sinatzen dituzten jarraibideen bilduma koherentea osatzea da asmoa.