IFB-ko ale berriak HABE liburutegian

Argitaratua: asteazkena, 13 urtarrila 2016, 8:35
Prestakuntza HABE

Bigarren hizkuntzen irakaskuntzan diharduten irakasleen formaziorako baliabideetako bat da Irakasleen formaziorako bideo-saila (IFB) bilduma. Eskura dituzu, HABE Liburutegian, 2015 urtean eratutako ikastaroetan bildutako honakoak:


H366 - Dos lenguas en un cerebro: Mecanismos cognitivos y plasticidad cerebral en bilingües - 2015/16 ikasturtearen irekiera-ekitaldia -- Manuel Carreiras - BCBL Basque Center on Cognition, Brain and Language: Zuzendari zientifikoa. Donostia.

H382 - Jendaurrean hitz egitea -- Manu Marañon - Komunikarte. Durango.

H383 - Por qué la secuencia didáctica es un buen modelo para la enseñanza de la composición escrita -- Felipe Zayas - Catedrático de Educación Secundaria. Rocafort  (Valencia).

H384 - Remotivación -- José Angel Medina- IC Iniciativas. Madrid.

H385 - ¿Por qué las secuencias didácticas suelen funcionar para aprender lengua oral? -- Montserrat Vilà - UAB - Universitat Autònoma de Barcelona. Barcelona.

H386 - Cuidado con lo que dices -- José Angel Medina- IC Iniciativas. Madrid.

H387 - Sentitu, kontatu, idatzi -- Yolanda Arrieta - Freelance. Usurbil.

H388 - Hitza bizi, hitza piztu, hitza bizitu -- Yolanda Arrieta - Freelance. Usurbil.

H389 - La creación del vínculo emocional -- Helena Güell- Grup Sural. Vilafranca del Penedès.

H390 - La interacción funcional relevante -- Helena Güell- Grup Sural. Vilafranca del Penedès.

H391 - "¿Qué hacemos cuando hablamos?”: procesos, factores y estrategias en la interacción oral en L2 -- Susana Martín Leralta - Universidad Antonio de Nebrija. Madrid.

H392 - ¿Cómo hacer que nuestro alumnado sea cada vez más autónomo?-- José Luis Vera(Asesoramiento y Formación del Profesorado, S.L. -- Tenerife)

H393 - La gestión de la interacción entre examinando y examinador en el examen de expresión oral: papel del examinador -- Javier Fruns- Instituto Cervantes. Madrid.

H394 - ¿Qué le responderíamos a un/a profesor/a que nos dice lo siguiente?: Ese PCC que vamos a hacer va a ser un paripé como cualquier documento para la administración, ¿verdad? -- José Luis Vera(Asesoramiento y Formación del Profesorado, S.L. -- Tenerife)

H395 - ¿Qué le diríamos a un/a alumno/a que nos pregunta lo siguiente?: ¿Cómo me va a afectar a mi "eso" que ustedes están planificando? ¿Qué ventajas y desventajas tendrá para nosotros? -- José Luis Vera(Asesoramiento y Formación del Profesorado, S.L. -- Tenerife)

H396 - Underknown Skills of Classroom Management (Focussing on classroom interaction in whole class stages) - Habilidades poco conocidas para la gestión del aula (foco de atención, la interacción en el aula en todas las fases de la clase) --Jim Scrivener -- Author, Trainer & Consultant. UK.

H397 - Classroom management: Starting, Seating & Supporting - Gestión del aula: Comienzo, Asiento y Apoyo -- Jim Scrivener -- Author, Trainer & Consultant. UK.

H398 - Teacher Listening: Catalytic Listening and Helping Skills (I) - La escucha docente: Escucha catalítica y habilidades para la ayuda (I) -- Jim Scrivener-- Author, Trainer & Consultant. UK.

H399 - Teacher Listening: Catalytic Listening and Helping Skills (II) - La escucha docente: Escucha catalítica y habilidades para la ayuda (II) -- Jim Scrivener-- Author, Trainer & Consultant. UK.

H400 - What Does "Learner-Centred” Really Mean? - ¿Qué significa verdaderamente "Centrado en el aprendiz”? -- Jim Scrivener-- Author, Trainer & Consultant. UK.

H401-La enseñanza online: La gestión del aula virtual y el rol del "e-moderador” -- Nicky Hockly - The Consultants-E. Barcelona.

H402 - (Re)mueve el aula: Los dispositivos móviles en la clase de idiomas -- Nicky Hockly - The Consultants-E. Barcelona.

H403-¿Buenos consejos? Consideraciones prácticas para la gestión del aula -- Mark Wilson Lacunza - International House. Donostia / San Sebastián.

H404 - Consejos prácticos para la clase de adolescentes jóvenes -- Caroline Young Lacunza - International House. Donostia / San Sebastián.


Beste eduki interesgarriak

Yolanda Arrieta

NI-tik GU-ra, tailer-giroan

Bi tailer egin berri ditut euskara-irakasleekin: bata, idazketa sortzailearen inguruan; bestea, literaturaren ahozko baliabideak ardatz hartuta. Ez dira lehenak, ia mende laurden baitaramat esanak eta idatziak josten, bakarka nahiz taldean. Tailerrotan egin duguna idatziz azaltzeko eskatu didate. Tailerron motorra ekinez ikastea izanik, zaila egiten zait modu informatzaile hutsean aritzea. Artikulu hau izan bedi, bada, tailerron berariazko izana ere ezagutzeko lagina.
Manu Marañon eta Kike Amunarritz

Zergatik diogu beldurra jendaurrean hitz egiteari?

Zergatik diogu beldurra jendaurrean hitz egiteari? eta Zergatik eta zertarako hobetu beharko genuke jendaurreko hizketarako gaitasuna? Manu Marañon komunikazio trebatzaileak erantzunak eman zizkion Kike Amunarritzi.
José Ángel Medina

Zer gertatzen zaio nire taldeari?

Zail da irakaskuntzan dabilen norbait aurkitzea inoiz pentsatu ez duenik jainkoaren zigorra edo patuaren txantxa dela ikasle-talde jakin bat. Irakasle dabilenak badaki, batzuetan, ikasle-taldea heterogeneoa eta beldurgarria izateak egiten duela zail B1 azterketari aurre egitea, eta ez hainbeste hizkuntza-maila jakin horren berezko zailtasunak. Eskolak ematen direnean, nahitaez hartu behar dira kontuan ikasgelaren barruan agertzen diren prozesu eta fenomeno batzuk, zerikusia dutenak pertsonen psikologiarekin, oro har, eta taldeen psikologiarekin, zehazki.