Argitalpenak
Hautagaiaren eta elkarrizketatzailearen arteko elkarreraginaren kudeaketa ahozko azterketan
Argitaratua: asteartea, 24 azaroa 2015, 11:30
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Jakintza arloa:
- Egiaztatze-arloa:
- Prozedurazkoak
- Hizpide zenbakia:
- 87
- Saila e-Hizpide / Hizpide:
- Beste iturrietatik

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Jakintza arloa:
- Egiaztatze-arloa:
- Prozedurazkoak
- Hizpide zenbakia:
- 87
- Saila e-Hizpide / Hizpide:
- Beste iturrietatik
- Bisitak: 1213
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan, hautagaiaren eta elkarrizketatzailearen artean izan ohi den elkarreraginaren kudeaketarekin lotutako gai nagusiak jorratuko ditugu; betiere, atzerriko/bigarren hizkuntzaren (AH/H2) ziurtagiria lortzeko azterketa bateko ahozko probetan. Gorabehera horiek guztiek eragina dute bai probaren diseinuan eta aztertzailearen materialean, bai aztertzailearen prestakuntzan, bai eta elkarrizketatzailearen jardunbidean ere; prozesu bereko faseak dira, eta bertan parte hartzen duten eragileei dagozkie: sortzaileei, irakasleei eta aztertzaileei.
Show comments