Skip to main content

Homeko zerrenda

Argitaratua: Monday, 8 September 2014, 12:00 PM
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Stockwell eta Reinders

Teknologia, motibazioa eta autonomia, eta irakaslearen psikologia hizkuntzen ikaskuntzan: mitoen eta aukeren azterketa bat

  • Argitalpenak
  • Sortua: 14 June 2021
  • Bisitak: 100
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Teknologiak hizkuntzen irakaskuntzan eta ikaskuntzan duen eraginari buruzko itxaropenek askotan gainditu egin dituzte benetako emaitzak; izan ere, maiz uste dugu teknologia sortu berriak eraginkorragoak direla lehendik zeudenak baino, besterik gabe berriagoak direlako, lotutako pedagogietan dauden aldeak ia kontuan hartu gabe (ikus Bax, 2003; Levy eta Stockwell, 2006). Askotan uste dugu teknologia berez dela motibatzailea ikasleentzat, eta autonomiaren garapenari lotuta dagoela. Teknologiaren errealitateak eta hark motibazioan duen eragina lehen begiratuan hautematen dena baino konplexuagoak direla ari da agertzen, bai irakasleentzat, bai ikasleentzat (Stockwell, 2013). Teknologiak aukerak eskain diezazkieke motibatuta dauden ikasleei, baina, ikasle askoren kasuan ez dirudi motibazioa pizteko edo jokabide autonomoa bultzatzeko gai denik, baldin eta ez badira teknologien funtzioei edo aukerei etekina aterako dieten pedagogia egokiak erabiltzen eta ez bada teknologiak hizkuntzak ikasteko nola erabili jakiteko prestakuntza nahikoa ematen (ikus Reinders, 2018a). Era berean, irakasleek ikasgelan duten rolak, beren ingurunearekiko duten jarrerak eta jasan behar dituzten presioek (Mercer eta Kostoulas, 2018) ere eragina izan dezakete teknologiaren inplementazioan. Artikulu honek elkarri lotutako hiru arlo biltzen ditu, eta teknologiarekin nola lotzen diren aztertzen du: ikaslearen motibazioa eta autonomia, irakaslearen psikologia eta kontuan hartu beharreko alderdi pedagogikoak.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Reinders, Hayo
    • Stockwell, Glenn
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
    • Psikologia
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
Udal Euskaltegiak

Legazpiko Udal Euskaltegiko irakasle-plaza baterako oposizio-lehiaketa

  • Didakteka
  • Sortua: 15 June 2021
  • Bisitak: 145
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Deialdi honen xedea da Legazpiko Udal Euskaltegiko irakasle-plaza bat jabetzan hornitzea, oposizio-lehiaketa librearen bidez.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Gaia:
    • Lan-eskaintza
HABE liburutegia

Euskarari buruzko 2020ko bibliografia hautatua

  • Didakteka
  • Sortua: 15 June 2021
  • Bisitak: 64
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskarari buruzko 2020ko bibliografia hautatua dokumentua prestatu dute HABE liburutegian. Euskararen didaktikari, euskararen psikolinguistikari eta Euskal Herriko egoera soziolinguistikoari buruzko bibliografiaren hautaketa bat da, duela hiru urte hasitako bideari jarraikiz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • HABE Liburutegia
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
HABE Prestakuntza

Azken tokiak 2021eko udako prestakuntza-ikastaroetarako

HABEk antolatu dituen udako prestakuntza-ikastaroetarako batzuetan badago tokiren bat oraindik parte hartzeko interesaturik egon daitekeenarentzat.

HABE

2021eko udako prestakuntza-jarduerak: euskaltegien eskaeraz antolatutako ikastaroak

2021eko udan HABEk, euskaltegien edota euskaltegi-sareen eskaeraz, haiekin lankidetzan antolatutako jardueren zerrenda.

HABE

HABEren Prestakuntza Plana 2021

Eman da argitara HABEren 2021eko Prestakuntza Plana onartzen duen 2021eko maiatzaren 31ko HABEren zuzendariaren Ebazpena.

ISD2021

Interakzionismo Sozio-Diskurtsiboaren VII. Nazioarteko Kongresua

Interakzionismo Sozio-Diskurtsiboaren (ISD) VII. Nazioarteko Kongresua izango da Donostian uztailaren 5etik 7ra, UPV-EHUren Uda Ikastaroen barruan."Mintzaira-jarduera: ikerketak eta praktikak mundu eleaniztunean" du izenburu. Kongresua, hizkuntza gutxituei eta hizkuntza-aniztasunari arreta berezia (baina ez esklusiboa) eskaintzen dioten lau ardatzen inguruan dago egituratuta. Hizlarien artean, J.P Bronckart eta Joaquim Dolz izango dira, besteak beste. Bestelako ekarpenak ere izango dira, hala nola ahozko komunikazioak, sinposioak eta posterrak. Online edo aurrez aurre (aforo-mugaren arabera) parte hartzeko aukera izango da.Izena emateko epeari dagokionez, maiatzaren 31n bukatuko da. Hala ere, entzule moduan parte hartzeko epea zabalik egongo da kongresuaren egunera arte.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Areas of knowledge:
    • Didaktika
    • Lenguage
  • Hizkuntza-arloa:
    • Psikolinguistika
  • Ikastaroaren antolatzailea:
    • EHU-UPV
Neus Figueras

Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: laburpen txiki bat eta irakaskuntzan eta ebaluazioan izan dezakeen eragina

  • Argitalpenak
  • Sortua: 26 May 2021
  • Bisitak: 248
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Artikulu honek, Europako Kontseiluaren "Common European Framework of Reference for Languages; Learning, teaching, assessment – Companion Volume" argitalpenaren eduki garrantzitsuenak deskribatzen ditu, eta liburua egiteko jarraitu den prozesua azaltzen; eduki horiek dagokien testuinguruan kokatzen ditu, eta aztertzen du nola eragin dezaketen irakaskuntza- eta ebaluazio-arloetan epe motz, ertain eta luzera. Ingeleseko behin betiko bertsioa 2020an plazaratu zen. Gaztelaniaz eta euskaraz, berriz, 2021ean izango da. "Hizkuntzan ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria" izango du azken horrek izenburu.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Figueras Casanovas, Neus
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Entender y utilizar el MCER

"Entender y utilizar el Marco europeo de referencia desde el punto de vista del profesor de lenguas" liburua

  • Didakteka
  • Sortua: 18 May 2021
  • Bisitak: 207
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2020an eman da ingelesez (eta frantsesez) argitara Europako Erreferentzia Marko Bateratua osatzera etorri den lana, 2018an behin-behineko bertsio bat zabaldu ondoren. Aurten plazaratuko da euskarazko bertsioa (baita gaztelaniazkoa ere). Edonola ere, liburu osagarri berriak ez du ordezkatzen 2001eko Markoa. Horregatik, 2007an argitaratutako liburu baten erreseina dago sarrera honetan; Susana Llorián da idazlea. Bestalde, aipagarria ere bada aditu berak HABEk antolatutako ikastaro bat eman zuela Bilbon gaiaz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Llorián González, Susana
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
The Dawn of the Human-machine Era

Zenbateraino aldatuko dituzte hizkuntza-teknologien forma berriek gure komunikazioa eta hizkuntza bera? HITZ Zentroko ikertzaileak bide berriak urratzen

  • Didakteka
  • Sortua: 20 May 2021
  • Bisitak: 306
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hurbil dugu teknologia gure zentzumenekin integratuko den unea; ondorioak izango ditu komunikazioan eta hizkuntzan. Testuinguru horren aurrean, "Language in the Human-Machine Era" (LITHME) ikerketa-sare berria dugu lanean 2020ko urritik; bertako partaide dira, besteak beste, HITZ Zentroko zenbait kide. Txosten bat plazaratu berri dute: "The Dawn of the Humane-Machine Era" ("Gizaki-Makina Aroaren egunsentia").

  • Atala:
  • Egilea:
    • Arriola Egurrola, Jose Mari
    • Iruskieta Quintián, Mikel
    • HITZ Zentroa
    • LITHME
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
Maider Barandiaran eta Aitor Ogiza

Primeran! B2: jardun biko eredua ikasmaterialetan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 11 May 2021
  • Bisitak: 237
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Dagoeneko erabilgarri dugu Primeran! B2 ikasmateriala. Joera didaktiko gaurkotuenei helduta, teknologiak eskaintzen dituen baliabideak uztartu zaizkio euskarri fisikoari, jardun biko ereduan erabiltzeko ikasmaterial aitzindaria osatzeko.

Artikulugileek argitalpenaren ikuspegi zabala eskaini digute. HEOCaren mailakatze-eskeman kokatuta, egitasmoa gidatu duten irizpide metodologiko nagusiak azaldu ondoren, ikasmaterialak erabiltzaileari proposatu dizkion baliabideak aurkeztu dituzte: Ikaslearen liburua eta hura elikatzeko ezinbesteko ikus-entzunezko materialak eta jarraibideak. Era berean, Primeran! B2 erabiltzeko argibideak eman dituzte. Ikastunitateen egitura didaktikoa argitu dute, eta jardun biko ikasteredua nola uztartzen zaion metodoari azaldu dute.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ogiza Totorikaguena, Aitor
    • Barandiaran Alberdi, Maider
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Irakasten-arloak:
    • Primeran metodoa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Egilearen eskutik
Arantza Etxebarria Iturrate

Berbanet ekimena: Bizkaiko Foru Aldundiko langileen artean euskara online eta modu librean praktikatzeko proiektua

  • Argitalpenak
  • Sortua: 26 April 2021
  • Bisitak: 335
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2020an gurean ezarri zen pandemia-egoeran, lana telematikoki egitea bultzatu zen, eta langileen arteko aurrez aurreko elkarreraginak asko gutxitu ziren, baita Bizkaiko Foru Aldundian ere. Hori dela eta, "Berbanet" izeneko proiektua jarri zen abian. Ekimen horretan, euskaraz hitz egiteko ohitura handia zeukan langile bat ("berbalaguna") euskaraz hitz egiteko ohitura gutxi zeukan langile batekin ("berbalaria") harremanetan ipini zen, eta astean ordu erdiz, elkarrekin euskaraz hitz egiteko aukera izan zuten baliabide telematikoak erabiliz. Praktikaldia BFAn lanean ari diren trebatzaileek antolatu eta gidatu zuten. Ekimenak iraupen mugatua izan zuen, hiru hilekoa hain zuzen ere, eta egindako inkesten emaitzak aztertuta, langileen balorazioak oso positiboak izan ziren

  • Atala:
  • Egilea:
    • Etxebarria Iturrate, Arantza
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Olga Juan-Lázaro eta Aránzazu Bernardo

DigCompEdu eta Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: ahozko online elkarreragina FlipGrid eta WhatsApp-ekin

  • Argitalpenak
  • Sortua: 12 April 2021
  • Bisitak: 517
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Teknologia, erritmo desberdinetan, ikasgelaren fisionomia taxutzen duen elementu bat gehiago da hezkuntzan. Ikasgelaren barruan eta kanpoan lan egitea errazten duen programazio batean hura egoki integratzea funtsezkoa izan daiteke ikaskuntza- edo irakas-kuntza-esperientzia atsegin baterako, eraginkortasunari eta motibazioari dagokienez. Artikulu honetan, teknologia aurrez aurreko eskoletan txertatzeko sei etapako eredutik abiatuko gara, urrats horiek ikaskuntza autonomoa eta ikasgelaz kanpoko elkarreragina errazten baitituzte, eta, hortaz, ikasleak luzaroago daude xede-hizkuntzaren eraginpean, beren profil digitala eta lankidetza-ikaskuntza garatuz. Adibide gisa, bideoen bitartez parte hartzeko sare sozial bat proposatuko dugu, Flipgrid, eta istanteko mezularitza-sareetako ahots-oharrak erabiltzea –WhatsApp, adibidez, edo, bestela, Telegram edo Signal–.

Esparru teoriko modura, Hizkuntzen ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren (EEMB) Companion Volume edo Liburu Osagarriaren «online elkarreragina» inbentario berritik eta DigCompEdu gisa ezagutzen den Irakasleen gaitasun digitalerako esparru europarretik abiatuko gara. Hau da gure helburua: XXI. mendeko irakasleengan jarrera esperimentalak sustatzea eta ikaskuntza aktiboaren elementu batzuk adibide gisa jartzea, ikasgelatik kanpo ahozko online elkarreragina sustatzeko diseinatutako proposamen didaktikoen bidez, eskolan irakasleak beteko baitu ezinbestekoa den gidariaren rola.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Juan-Lázaro, Olga
    • Bernardo Jiménez, Aránzazu
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
“Cómo promover una autoevaluación útil y gratificante” webinario edo webmintegia

Autoebaluazio baliagarria eta atsegina sustatzeari buruz

  • Didakteka
  • Sortua: 12 April 2021
  • Bisitak: 472
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

“Cómo promover una autoevaluación útil y gratificante” webinario edo webmintegia antolatu zuen Mondragon Unibertsitateak 2020ko maiatzean; Neus SanMartí izan zen hizlaria. Didaktikan aditua dugu, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko katedratiko izan ondoren, irakasle emeritua da egun.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
    • SanMartí, Neus
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
Ezagutu zure garuna ikasten ikasteko

Ezagutu zure garuna ikasten ikasteko

  • Didakteka
  • Sortua: 26 March 2021
  • Bisitak: 450
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

2020ko ekainean eman genuen argitara “Ikaskuntzaren ikuspegi zientifikoa” sarrera. Bertan, Héctor Ruiz Martín-i eginiko elkarrizketa bat laburbildu genuen. Orduan iragarritakoari jarraikiz, “Ezagutu zure garuna ikasten ikasteko” liburu euskaratua plazaratu zuten irailean. Argitalpen horren berri laburra dakargu oraingo honetan.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ruiz Martín, Héctor
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
  • Edukiak:
    • Gaitasun estrategikoa
Irakasbil

Irakasbil: komunikatzeko bide berriak

  • Didakteka
  • Sortua: 16 March 2021
  • Bisitak: 336
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Irakasbil webgunearen edukien berri zabalagoa emateko asmoz, beste bi bide ireki ditugu azken egunotan. Hala, e-Berrikaria izeneko newsleterra edo buletina eta Facebook eremuko orrialdea batu zaizkio 2014an sortutako @Irakasbil Twitterreko erabiltzaile-kontuari .

  • Atala:
  • Egilea:
    • @Irakasbil
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
Actividades integracion invidentes cursos ELE

Ikasle itsuen eskolaratzea helduen hizkuntzen ikas-irakaskuntzan

  • Didakteka
  • Sortua: 5 March 2021
  • Bisitak: 287
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikasle itsuen eskolaratzeari buruzko aurrez aurreko ikastaro bat dago aurreikusita 2021erako Cervantes institutuaren irakasleentzako prestakuntza-eskaintzaren barnean; Mª José Menéndez Mayoral izango da irakaslea. Erreferentzia bat aipatzen da ikastaro horri buruzko informazioan; “Actividades para la integración de invidentes en el aula ELE”, hain zuzen. Kongresu batean aurkeztu zen komunikazio bat da eta orduko bideoa eskura dago Interneten.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
"Competencias digitales en el aula" liburua

"Competencias digitales en el aula" liburua

  • Didakteka
  • Sortua: 9 February 2021
  • Bisitak: 441
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 1

"Competencias digitales en el aula. Estrategias y modelos de implementación en la enseñanza de idiomas" liburua idatzi dute Olga Juan-Lázaro eta Leyre Alejaldre Bielek. ELE ikasgelan, eta hizkuntza-ikasgeletan oro har, hezkuntz teknologia txertatzeko gida bat da.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Alejaldre Biel, Leyre
    • Juan-Lázaro, Olga
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
HEOCaren eta Euskara kolokialaren eskuliburuaren azalak

HEOCa eta lagunarteko euskara: "Euskara kolokialaren eskuliburua"-ren harira

  • Didakteka
  • Sortua: 1 February 2021
  • Bisitak: 418
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Duela gutxi eman genuen hemen "Euskara kolokialaren eskuliburua"-ren berri; baina, zer dago HEOCean erregistro horri buruz? Sarrera honetan curriculumean zehar agertzen diren zenbait alderdi zehaztuko ditugu, lagungarri gertatuko zaizuelakoan.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ariztimuño Lopez, Borja
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Lenguage
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
Prosumirtuatzailea

Irakasbilen parte hartzeko bideak

  • Didakteka
  • Sortua: 28 September 2017
  • Bisitak: 1716
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

"Irakasbil, HABEren atal berria" artikuluan zein esparru hau aurkezteko egindako azalpenetan adierazitakoari jarraikiz, bat baino gehiago dira parte hartzeko bideak. Gogora ditzagun, bada, bide batez, desiragarria litzatekeen erabiltzaile "prosumirtuatzaile" kontzeptua eta Twitter esparrua ere hor dagoela.

Comunicar 63

Ikasleen "lagun" sare sozialetan?

  • Didakteka
  • Sortua: 8 January 2021
  • Bisitak: 354
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Sare sozialetan ikasleen "lagun" izan ala ez? Gai horren inguruko ikerketa baten berri eman zuten artikulu batean Turan, Durdu eta Gotkas irakasle turkiarrek. Testuingurua gure esparrutik urrun samar egon arren, planteatzen direnak zein emaitzak eta ondorioak hausnarketarako baliagarri suerta dakizkiguke.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
Les cahiers du GERES

Bitartekotza, hizkuntza ikasteko komunikazio-modu gisa eta gaitasun profesional gisa

  • Didakteka
  • Sortua: 18 December 2020
  • Bisitak: 347
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Carmen Ramos eta Pilar Salamanca irakasleek bitartekotza gaiaz komunikazio bat aurkeztu zuten GERES (Groupe d'Étude et de Recherche en Espagnol de Spécialité) taldeak 2018ko ekainean antolatutako nazioarteko topaketetan; talde berak argitaratutako aldizkariaren 11. zenbakian dago jasota artikulu gisa.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ramos, Carmen
    • Salamanca, Pilar
  • Dokumentu-mota:
    • Post
Liburuaren azala

Fontes Linguae Vasconum, mende erdiko ibilbidea euskal ikerketan

  • Didakteka
  • Sortua: 3 December 2020
  • Bisitak: 400
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Berriki "Fontes Linguae Vasconum 50 urte, ekarpen berriak euskararen ikerketari" liburua argitaratu da, eta dagoeneko bada ale bat HABE liburutegian eskuragai.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ariztimuño Lopez, Borja
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Lenguage
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
hausnartzen 1

Irakaskuntzaz hausnartzea, garapen profesionalerako bidea

  • Didakteka
  • Sortua: 2 December 2020
  • Bisitak: 299
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Cambridge University Press-eko "World of Better Learning" blogean irakurri dugu Heidi Burrows-ek duela gutxi idatzitako sarrera bat. Gai interesgarri bezain mamitsuak sumatu ditugu izenburuan, besteak beste, hausnarketa, irakaskuntza eta garapen profesionala. Proposatu dituenak ez zaizkigu, seguruenik, arrotz izango; agian, erabili ere egin edo egiten ditugu. Edonola ere, gogoratzeko eta dagoeneko Irakasbil esparruan gai horiei buruz dauden material batzuk berriz plazaratzeko aukera emango digu.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
  • Dokumentu-mota:
    • Post
Borja Ariztimuño

Oinarrizko lexikoaz

  • Didakteka
  • Sortua: 19 November 2020
  • Bisitak: 448
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Iñigo Astiz kazetariak Leizarragaren itzulpen handia ekarri zuen hizpidera duela hilabete zenbait argitaraturiko "Euskal literatura izan zena eta izan zitekeena" artikuluan. C2 mailako itzulpena, ezbairik gabe. Haatik, testu hartan badira A1 mailan ikasten diren hitzak ere, jakina; oinarrizko lexikoa.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ariztimuño Lopez, Borja
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Lenguage
Moodle

Moodle-i buruzko bideo-tutorialak

  • Didakteka
  • Sortua: 30 October 2020
  • Bisitak: 609
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 1

Ikasteko erabil daitekeen material ugari dugu Interneten; ondo aukeratzea izaten da kontua. Hala, Moodle-i buruzko bideo laburrak edo bideo-tutorialak ere badaude interesaturik dagoen edonoren eskura, YouTuben besteak beste.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
  • Irakasten-arloak:
    • Moodle trikimailuak
Ximena Miranda

Liburu isilen erabilera hizkuntzen eskolan

  • Didakteka
  • Sortua: 23 October 2020
  • Bisitak: 641
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Zer gertatuko litzateke ikasleei “hitzik gabeko liburu bat irakurriko dugu gaur” esango bagenie? Galdera hau egin du Ximena Mirandak argitara eman den sarrera batean. Izan ere, liburu isilen (silent books) erabilerari buruzko hausnarketa eta proposamenak plazaratu ditu. Hitzik edo ia hitzik gabeko liburuak dira liburu isilak. Haurrentzakoak direla pentsa daitekeen arren, gazte zein helduekin ere erabil daitezke hizkuntzen eskoletan.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • Miranda Olea, Ximena
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
Decálogo para la mejora de la docencia online

"Decálogo para la mejora de la docencia online" liburua

  • Didakteka
  • Sortua: 21 September 2020
  • Bisitak: 546
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

"Decálogo para la mejora de la docencia online. Propuestas para educar en contextos presenciales discontinuos" liburua plazaratu du irailean UOCek. Albert Sangrà izan da koordinatzaile eta zenbait adituren ekarpenak bildu dira. Gai anitzak landu dira 10 kapitulutan zehar, besteak beste, ikastaroen diseinua, jarduerak, ebaluazioa eta atzeraelikadura, erremintak, lankidetza... Sarean eskura jarri dute doan.

  • Atala:
  • Egilea:
    • UOC (Universitat Oberta de Catalunya)
    • Sangrà, Albert
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
e-CO 16

Moodle eta ebaluazio formatiboa

  • Didakteka
  • Sortua: 20 July 2020
  • Bisitak: 446
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Moodle eta ebaluazio formatiboari buruzko jardun biko ikastaroa antolatu zuten Andaluzian irakasleen prestakuntzarako. Hortik abiatuta, “Plataformas digitales y evaluación: el caso de Moodle” artikulua idatzi zuen Aníbal de la Torrek "eco. Revista Digital de Educación y Formación del profesorado" aldizkarian.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • De la Torre Espejo, Aníbal
  • Dokumentu-mota:
    • Artikulua
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Teknologia
  • Irakasten-arloak:
    • Moodle trikimailuak
Airtable

Euskara ikasteko baliabideak Sarean

  • Didakteka
  • Sortua: 18 June 2020
  • Bisitak: 723
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Elkarrekin lan eginez osatu dute zenbait pertsonak "Apps para aprender español" datu-basea, Esperanza Román-Mendozaren gidaritzapean. Interesaturik dagoen edonork ikusi eta jaitsi dezake, ekarpenak egiteaz gain. Posible litzateke euskaraz ere horrelako bat egitea?

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • Román-Mendoza, Esperanza
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
HABE liburutegia

Zer egin dokumentuak eskuratzeko? Informazio-iturriak eta dokumentu-hornitzaileak

  • Didakteka
  • Sortua: 28 April 2020
  • Bisitak: 642
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Artikuluen pisua gero eta handiagoa da informazio-iturri gisa. Hau honela, Inguma eta Dialnet bezalako datu-base espezialduak dira oinarrizko tresna artikulu-zientifiko bila dabilenarentzat. Ildo berari jarraikiz, artikuluen eskaria nagusitzen ari da liburutegiei eskatzen zaien zerbitzuen artean. Eta, kontuan izan, HABE Liburutegiak, publikoa eta espezializatua izanik, euskararen didaktika eta, oro har, bigarren hizkuntzen didaktikaren alorreko dokumentazioaren bila dabilenari zerbitzu telematikoak ere eskaintzen dizkiola, nor bere etxe edo bulegotik, dokumentuak eskatu eta jasotzeko zerbitzua, alegia

  • Atala:
  • Egilea:
    • Irizar, Imanol
    • Oliveri, Oihane
  • Dokumentu-mota:
    • Post