Homeko zerrenda

Argitaratua: Monday, 8 September 2014, 12:00 PM
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Marga Ibañez-3

Interakziozko feedback zuzentzailea hizkuntzen ikas-irakaskuntzan (I). Gaiaren aurrekariak, zergatik, noiz eta nola zuzendu

  • Argitalpenak
  • Sortua: 3 December 2021
  • Bisitak: 381
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Interakziozko feedback zuzentzailearen eragingarritasuna irakasle gehienen kezka eta arrangura da; ez dira gutxi horri buruz egin diren ikerketak eta diren ikuspegi teorikoak. Oso zabalik dagoen ikerketa-esparrua da; izan ere, ikertzaile eta ikasleen esanetan atzeraelikadura hori emateko erak ez dirudi behar bezain sistematikoa eta koherentea denik. Hedrikson-ek (1978) planteatutako galderek gidatzen dituzte nazioarteko ikerketa gehienak; alegia, zer, nork, noiz, nola eta zergatik eman behar den feedbacka ahalik eta etekin handiena lortzeko. Lan honek ere bost galdera horietatik lau hartuko ditu ardatz eta lehen atal honetan, zergatik zuzendu behar den justifikatuko da; zer zuzendu behar den ere zehazten saiatuko da. Halaber, nola eman behar den aztertuko da. Bukatzeko, noiz zuzendu kezka orokorrari helduko zaio. Galdera horiek erantzunez ikerketa lan honek dituen helburu bietako bati helduko zaio. “Nork zuzendu” galdera lan honetatik kanpo utzi da, irakaslearen esku-hartzea hartu nahi izan delako gune; halere, kideen arteko zuzenketez egin diren ikerketa guztiek aipatzen dituzte berorren balioa eta eraginkortasuna. Lan honek, Barakaldoko Udal Euskaltegian egindako ikerketa baten alderdi teorikoa biltzen du.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ibáñez Ramos, Marga
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 98
Irakasleen prestakuntza gogoetatsua, hezkuntza berritzeko giltza

Irakasleen prestakuntza gogoetatsua, hezkuntza berritzeko giltza

  • Didakteka
  • Sortua: 1 December 2021
  • Bisitak: 422
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Irakasleen prestakuntza gogoetatsuaz hausnartzeko, liburua argitaratu dute Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultateko hiru ikertzailek: https://www.mondragon.edu/eu/-/irakasleen-prestakuntza-gogoetatsua-liburua.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Mondragon Unibertsitatea
    • Perez Lizarralde, Karmele
    • Azpeitia Eizagirre, Agurtzane
    • Ozaeta Elorza, Arantza
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
Ainara Maya Urroz

Kolore, kolore...

  • Didakteka
  • Sortua: 29 November 2021
  • Bisitak: 307
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Blanca Urgellek Berria egunkarian idatzitako iritzi-artikulu baten harira, euskarazko kolore-izenak ditugu hizpide. Mundua ikusteko era da koloreak hitzez adieraztea, eta hizkuntza bakoitzak bere modua du. Zein dira oinarrizkoak? Zer berezitasun dute?

  • Atala:
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Lenguage
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
Ruiz & Lopez & Torres

Ebaluazioa hizkuntzen eskoletan. Egiteke dagoen berrikuntza

  • Argitalpenak
  • Sortua: 19 November 2021
  • Bisitak: 303
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Zalantzarik gabe, ebaluazioa da ikas-irakas prozesuetan eragin handiena duen alderdietako bat. Alabaina, eragin handia duen arren, batzuetan irakasle eta ikasleok ez dizkiogu ebaluazioari garrantzi nahikoa eta merezi dituen aukerak ematen. Hori horrela izan daiteke, beharbada, gure sinesmenekin, irakasteko dugun moduarekin, ikasteko dugun erarekin edo, are, gure hizkuntzaren eta komunikazioaren kontzepzioarekin bat datozen tresnak falta zaizkigulako. Edo, beharbada, ebaluazioan pentsatzen dugunean, arreta emaitzetan jartzen dugulako eta ez benetan garrantzitsua den horretan: prozesuan, garapenean; hau da, hazkuntzan eta hazten jarraitzeko motiba-zioan.

Gauzak horrela, artikulu honen helburua da guk sinesten dugun ebaluazioaren nondik norakoak azaltzea: ebaluazio humanizatua da, norbanakoaren faktoreak aintzat hartzen dituena eta berritzailea izateko asmoa duena. Beste era batera esanda, gai da testuinguru ezberdinetara eta sortzen diren beharretara egokitzeko. Halaber, ebalua-zio aktibo eta gogoetatsua da, pertsonala. Ebaluazio hori egitean, parte hartzen duten alderdi guztiek jartzen dituzte ezbaian ikas prozesuen baldintzak eta horiek optimizatzeko moduak, betiere ikasleak motibatu egingo dituen feedback edo atzeraeli-kadura begirunetsua eta askotarikoa erabiliz.

Azkenik, lankidetzako ebaluazioari helduko diogu; izan ere, gure ustez, ebaluazioa indartsuagoa da soziala bada. Hobeto ikasten dugu gizartean, eta, beraz, askoz hobeto ebaluatuko dugu ebaluazioaren alderdi soziala aintzat hartuta, horretarako, ber-dinen arteko babesa eta batera egindako gogoeta sustatuko duten dinamikak erabiliz.

https://doi.org/10.54512/PMWP3182

  • Atala:
  • Egilea:
    • Torres Ríos, Lola
    • Ruiz Torres, Vanessa
    • López Tapia, Francisco Javier
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 98
Henrike Knörr

Henrike Knörr bekak: 2021eko deialdia

  • Didakteka
  • Sortua: 23 November 2021
  • Bisitak: 270
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Arabako Foru Aldundiak eta Euskal Herriko Unibertsitateak, Henrike Knörr-en familiarekin adostuta, euskalari eta euskaltzale honen izena daraman beka sortu dute, euskararen erabilera Arabako lurralde historikoan ikergai duten lanak egiteko. Hala, 2021eko beken deialdia argitaratu da.

  • Atala:
  • Egilea:
    • EHU - UPV
    • Arabako Foru Aldundia
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Lenguage
partekatu.com

partekatu.com: euskara hasieratik ikasteko webgunea

  • Didakteka
  • Sortua: 22 November 2021
  • Bisitak: 501
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskara hasiera-hasieratik ikasteko atari berri bat jaio da: “partekatu.com”. Bertan edonork oinarrizko euskara-edukiak ikasi ahal izango ditu artikulu erraz eta bisualen bitartez.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Madorrán de la Iglesia, Xabier
    • Benito Martínez, Ander
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
e-hizpide

e-HIZPIDE. Artikulugileentzako irizpideak

  • Argitalpenak
  • Sortua: 18 November 2021
  • Bisitak: 3521
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 1

e-HIZPIDE. Artikulugileentzako irizpideak

Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu: hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai

"Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu: hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai" liburua

  • Didakteka
  • Sortua: 12 November 2021
  • Bisitak: 305
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

"Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu: hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai" liburua eman du berriki argitara Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzuak. Leire Diaz de Gereñu, Ibon Manterola eta Inés M. García Azkoaga irakasleek bideratu dute lan hau.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Manterola Garate, Ibon
    • Diaz de Gereñu Lasaga, Leire
    • García Azkoaga, Inés M.
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
Eduardo de Ágreda

Antzerki-teknikak ikaskuntza-eragile gisa: rol-jokoa eta antzezpena

  • Argitalpenak
  • Sortua: 5 November 2021
  • Bisitak: 252
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Antzerki-teknikak, oinarri-oinarrian ekintzak imitatzeko printzipioari lotuta daudenez, ikaskuntzaren parte izan dira aspalditik. Are gehiago; pentsa dezakegu «irakaskuntzaren alderdi teatrala» antzinatik egon dela presente, nahiz eta ez den aipatzen ikaskuntzari buruzko lehen iturri bibliografikoetan. Izan ere, irakaskuntzan imitazioa funtsezkoa dela jotzen da gizakiek elkarrengandik ikasten hasi zirenetik, eta, hartara, ez dela nabarmentzeko modukoa. Lerro hauen bidez, mota horretako baliabideei buruzko datu batzuk emango dira, lehen eta bigarren hizkuntzaren irakaskuntzan noiz eta nola erabili diren argitzeko. Amaitzeko, teknika horietako bi garatuko dira (rol-jokoa eta antzezpena), bigarren hizkuntzako ikasleekin erabil daitezen; zenbait adibide emango dira, eta antzerki-teknikek zer onura dakartzaten eta hizkuntzen eskoletan teknika horiek aplikatzeko zer urrats eman behar diren azalduko da.

https://doi.org/10.54512/GYZV4354

  • Atala:
  • Egilea:
    • de Ágreda Coso, Eduardo
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 98
Bai&by_HABE azterketak

"HABE azterketak" aplikazioa

  • Didakteka
  • Sortua: 4 November 2021
  • Bisitak: 478
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 0

Bai&by Fundazioak "HABE azterketak" izeneko aplikazioa aurkeztu berri du. Aplikazioa euskara ziurtagiriak atera nahi dituzten ikasleei zuzenduta dago eta doakoa da. Ikasleak lau trebetasunetan trebatzea du helburu, baina autodiagnostikoa egiteko aukera eskainiz. Aplikazioa une honetan ikasleei zuzenduta dago, eta berak baino ezin du bistaratu bere e-posta eta pasahitzarekin. Dena dela, etorkizunean, litekeena da garapenen bat egitea irakasleok, ikasleen baimenarekin, taldearen diagnostikoa egiteko.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Zubiri Ibarrondo, Entzi
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Teknologia
MCER VC azala

"Marco común europeo. Volumen complementario" argitalpena

  • Didakteka
  • Sortua: 8 October 2021
  • Bisitak: 228
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

“Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, enseñanza, evaluación. Volumen complementario” argitalpena plazaratu berri du Cervantes institutuak. Paperezko argitalpenaz gain, sarean ere badago Centro Virtual Cervantes webgunean eta 2021eko irailean egin dute aurkezpenaren bideoa ikusgai jarri dute. Espero dugu euskarazko bertsioa ere laster izango dugula eskuartean.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Instituto Cervantes
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
    • Post
Vicenta Gonzalez Argüello

Bigarren hizkuntzen klaseetako plangintza: hiru aldiko narratiba

  • Argitalpenak
  • Sortua: 6 October 2021
  • Bisitak: 473
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Gizartean, narratibak beti izan dira presente; batez ere, irakaskuntza-eremuan. Hauxe da gure proposamena: ikasleak narratiba horiek eraikitzeko lanetan inplikatzea, gehiago motiba daitezen ikasprozesuan. Horretarako, eskola-plangintzak diseinatzea izango da irakaslearen rola, narrazio-egitura argiak segi ditzaten, ezusteko norabide-aldaketa eta guzti, ikasleek erabakiak hartu eta hipotesiak prestatu behar izan ditzaten, emaitza posibleak aurkitzeko ikasgelan guztien artean lantzen ari diren istorioari. Eskola-plangintzak diseinatzeko ideiez aparte, joko batzuk ere aurkeztuko ditugu, ikasgelan erabili ohi direnak, nahiz eta ez diren sortu bigarren hizkuntzak irakasteko.

https://doi.org/10.54512/ZBDA9353

  • Atala:
  • Egilea:
    • González Argüello, Vicenta
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 98
Prosumirtuatzailea

Irakasbilen parte hartzeko bideak

  • Didakteka
  • Sortua: 28 September 2017
  • Bisitak: 1956
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

"Irakasbil, HABEren atal berria" artikuluan zein esparru hau aurkezteko egindako azalpenetan adierazitakoari jarraikiz, bat baino gehiago dira parte hartzeko bideak. Gogora ditzagun, bada, bide batez, desiragarria litzatekeen erabiltzaile "prosumirtuatzaile" kontzeptua eta Twitter esparrua ere hor dagoela.

Erreferentea

Ebaluatzeko garaian, erreferenteak: normotipoak

  • Didakteka
  • Sortua: 4 October 2021
  • Bisitak: 203
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ebaluatu ahal izateko erreferentzia bat behar dugu, neurketan jasotako datuak konparatzeko erabiliko den erreferentea: normotipoa. Hau da, ikasleek bereganatua dutena ebaluatzeko eta irizpena osatzeko konparabidean erabiliko den elementua,

  • Atala:
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
Euskararen herria ehuntzen unitate didaktikoak

"Euskararen herria ehuntzen" unitate didaktikoa sarean

  • Didakteka
  • Sortua: 1 October 2021
  • Bisitak: 620
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Iragan irailaren 21ean, "Euskararen herria ehuntzen" unitate didaktikoaren aurkezpen telematikoa egin zuten Euskal Herriko Ikastolen Elkarteak eta Euskaltzaindiak.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Euskaltzaindia
    • Ikastolen Elkartea
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
Uxue Zalbidea Olabarri

Hizkuntza-eskakizunak funtzio eta atazen arabera: Uliazpi_Monografiak 5

  • Argitalpenak
  • Sortua: 17 September 2021
  • Bisitak: 488
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Lehengoan iragarritakoari jarraikiz, e-Hizpide aldizkarian ere monografien ildoari ekitea erabaki da. "Hizkuntza-eskakizunak funtzio eta atazen arabera: Uliazpi" da lehendabizikoa. Hala, Uxue Zalbidea Olabarrik helduen euskalduntzearen alorreko metodologiagintzan ikertzaileak gaitzeko bekaldian 2018 eta 2019an HABEn egindako ikerketaren emaitza duzu Monografiak 5 honetan, aldez aurretik e-HIZPIDE aldizkariaren 94. zenbakian argitaratutako artikulua osatu eta ikuspegi osoagoa emateko asmoz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Zalbidea Olabarri, Uxue
  • Dokumentu-mota:
    • Zutabe/Hizpide/e-Hizpide monografikoa
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Gai monografikoa
HEOC 2021

HEOC (Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculuma): 2021eko argitalpen eguneratua

  • Didakteka
  • Sortua: 18 August 2021
  • Bisitak: 669
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2015eko uztailaren 22ko Agindu bidez indarrean jarritako Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculumaren bigarren argitalpena da hau, 2015eko lehen argitaraldian atzemandako okerrak zuzenduta eta eguneratuta.

  • Atalak:
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Elosegi, Lourdes
    • Maiz, Agurtzane
    • Gonzalez de Txabarri, Joxe Joan
    • Agirre, Hasier
    • Larramendi, Aitziber
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Curriculuma
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
  • Curriculum-arloak:
    • HABE
Telelanaren oinarrizko hiztegia

Telelanaren oinarrizko lexikoa

  • Didakteka
  • Sortua: 9 September 2021
  • Bisitak: 498
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskaltzaindiak, UZEIrekin lankidetzan, koronabirusari buruzko oinarrizko lexikoa atera zuen iazko apirilean, eta, horrekin loturik, uztailaren bukaeran argitara eman du telelanaren oinarrizko lexikoa. Euskaltzaindiaren webgunean, denon eskura daude COVID garai honetan egunero darabiltzagun hitz batzuk. Horrela, telelanarekin zerikusia duten 23 termino daude jada sarean, euskaldun orok erabil ditzagun.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Euskaltzaindia
    • Maya Urroz, Ainara
    • UZEI
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Lenguage
Emojiak

Emojiak eta emotikonoak

  • Didakteka
  • Sortua: 11 August 2021
  • Bisitak: 468
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Azken asteotan emojien eta emotikonoen gaia aipatzen duten bi testurekin egin dut topo Interneten. Ez dakit kasualitate kontu hutsa besterik izan ez den, baina gaiari buruz bila hasteko bidea eman dit. Hala, eguneroko gure jardunerako izan dezakete erabilerarik sarrera honetan aipatutako edukiek.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
HABE liburutegia

Euskarari buruzko 2020ko bibliografia hautatua

  • Didakteka
  • Sortua: 15 June 2021
  • Bisitak: 363
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskarari buruzko 2020ko bibliografia hautatua dokumentua prestatu dute HABE liburutegian. Euskararen didaktikari, euskararen psikolinguistikari eta Euskal Herriko egoera soziolinguistikoari buruzko bibliografiaren hautaketa bat da, duela hiru urte hasitako bideari jarraikiz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • HABE Liburutegia
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
Cassany_El arte de dar clase

Daniel Cassany: "El arte de dar clase (según un lingüista)"

  • Didakteka
  • Sortua: 22 June 2021
  • Bisitak: 514
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Gurean ezaguna den Daniel Cassanyren “El arte de dar clase (según un lingüista)” liburua plazaratu da 2021eko urtarrilean. Zehatza izan arren, irakurterraza da. Bere hitzetan, irakasle hasiberriarentzat lagungarria izatea espero du eta, aldi berean, hausnarketarako pizgarri eskarmentua duenarentzat. Izan ere, egunero irakasleak egiten duen hainbat galderari erantzun nahi izan dio aditu katalanak, eta, horregatik, pista, gako eta baliabide ugari aurkituko ditu irakurleak.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • Cassany, Daniel
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
Entender y utilizar el MCER

"Entender y utilizar el Marco europeo de referencia desde el punto de vista del profesor de lenguas" liburua

  • Didakteka
  • Sortua: 18 May 2021
  • Bisitak: 437
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2020an eman da ingelesez (eta frantsesez) argitara Europako Erreferentzia Marko Bateratua osatzera etorri den lana, 2018an behin-behineko bertsio bat zabaldu ondoren. Aurten plazaratuko da euskarazko bertsioa (baita gaztelaniazkoa ere). Edonola ere, liburu osagarri berriak ez du ordezkatzen 2001eko Markoa. Horregatik, 2007an argitaratutako liburu baten erreseina dago sarrera honetan; Susana Llorián da idazlea. Bestalde, aipagarria ere bada aditu berak HABEk antolatutako ikastaro bat eman zuela Bilbon gaiaz.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Llorián González, Susana
  • Dokumentu-mota:
    • Liburua
e-HIZPIDE

e-HIZPIDE 97

  • Argitalpenak
  • Sortua: 10 February 2021
  • Bisitak: 617
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2021eko urtarrila-ekaina

BESTELAKO LANKIDETZAK

- Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: laburpen txiki bat eta irakaskuntzan eta ebaluazioan izan dezakeen eragina (Neus Figueras Casanovas)

- DigCompEdu eta Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: ahozko online elkarreragina FlipGrid eta WhatsApp-ekin (Olga Juan-Lázaro eta Aránzazu Bernardo Jiménez)

- Berbanet ekimena: Bizkaiko Foru Aldundiko langileen artean euskara online eta modu librean praktikatzeko proiektua (Arantza Etxebarria Iturrate)

EGILEAREN ESKUTIK

Primeran! B2: jardun biko eredua ikasmaterialetan (Maider Barandiaran Alberdi eta Aitor Ogiza Totorikaguena)

BESTE ITURRIETATIK

Teknologia, motibazioa eta autonomia, eta irakaslearen psikologia hizkuntzen ikaskuntzan: mitoen eta aukeren azterketa bat (Glenn Stocwell eta Hayo Reinders)

The Dawn of the Human-machine Era

Zenbateraino aldatuko dituzte hizkuntza-teknologien forma berriek gure komunikazioa eta hizkuntza bera? HITZ Zentroko ikertzaileak bide berriak urratzen

  • Didakteka
  • Sortua: 20 May 2021
  • Bisitak: 527
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hurbil dugu teknologia gure zentzumenekin integratuko den unea; ondorioak izango ditu komunikazioan eta hizkuntzan. Testuinguru horren aurrean, "Language in the Human-Machine Era" (LITHME) ikerketa-sare berria dugu lanean 2020ko urritik; bertako partaide dira, besteak beste, HITZ Zentroko zenbait kide. Txosten bat plazaratu berri dute: "The Dawn of the Humane-Machine Era" ("Gizaki-Makina Aroaren egunsentia").

  • Atala:
  • Egilea:
    • Arriola Egurrola, Jose Mari
    • Iruskieta Quintián, Mikel
    • HITZ Zentroa
    • LITHME
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
“Cómo promover una autoevaluación útil y gratificante” webinario edo webmintegia

Autoebaluazio baliagarria eta atsegina sustatzeari buruz

  • Didakteka
  • Sortua: 12 April 2021
  • Bisitak: 755
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

“Cómo promover una autoevaluación útil y gratificante” webinario edo webmintegia antolatu zuen Mondragon Unibertsitateak 2020ko maiatzean; Neus SanMartí izan zen hizlaria. Didaktikan aditua dugu, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko katedratiko izan ondoren, irakasle emeritua da egun.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
    • SanMartí, Neus
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
Irakasbil

Irakasbil: komunikatzeko bide berriak

  • Didakteka
  • Sortua: 16 March 2021
  • Bisitak: 565
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Irakasbil webgunearen edukien berri zabalagoa emateko asmoz, beste bi bide ireki ditugu azken egunotan. Hala, e-Berrikaria izeneko newsleterra edo buletina eta Facebook eremuko orrialdea batu zaizkio 2014an sortutako @Irakasbil Twitterreko erabiltzaile-kontuari .

  • Atala:
  • Egilea:
    • @Irakasbil
  • Dokumentu-mota:
    • Albistea
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
Actividades integracion invidentes cursos ELE

Ikasle itsuen eskolaratzea helduen hizkuntzen ikas-irakaskuntzan

  • Didakteka
  • Sortua: 5 March 2021
  • Bisitak: 504
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikasle itsuen eskolaratzeari buruzko aurrez aurreko ikastaro bat dago aurreikusita 2021erako Cervantes institutuaren irakasleentzako prestakuntza-eskaintzaren barnean; Mª José Menéndez Mayoral izango da irakaslea. Erreferentzia bat aipatzen da ikastaro horri buruzko informazioan; “Actividades para la integración de invidentes en el aula ELE”, hain zuzen. Kongresu batean aurkeztu zen komunikazio bat da eta orduko bideoa eskura dago Interneten.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
HEOCaren eta Euskara kolokialaren eskuliburuaren azalak

HEOCa eta lagunarteko euskara: "Euskara kolokialaren eskuliburua"-ren harira

  • Didakteka
  • Sortua: 1 February 2021
  • Bisitak: 648
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Duela gutxi eman genuen hemen "Euskara kolokialaren eskuliburua"-ren berri; baina, zer dago HEOCean erregistro horri buruz? Sarrera honetan curriculumean zehar agertzen diren zenbait alderdi zehaztuko ditugu, lagungarri gertatuko zaizuelakoan.

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ariztimuño Lopez, Borja
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Lenguage
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
HABE liburutegia

Zer egin dokumentuak eskuratzeko? Informazio-iturriak eta dokumentu-hornitzaileak

  • Didakteka
  • Sortua: 28 April 2020
  • Bisitak: 882
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Artikuluen pisua gero eta handiagoa da informazio-iturri gisa. Hau honela, Inguma eta Dialnet bezalako datu-base espezialduak dira oinarrizko tresna artikulu-zientifiko bila dabilenarentzat. Ildo berari jarraikiz, artikuluen eskaria nagusitzen ari da liburutegiei eskatzen zaien zerbitzuen artean. Eta, kontuan izan, HABE Liburutegiak, publikoa eta espezializatua izanik, euskararen didaktika eta, oro har, bigarren hizkuntzen didaktikaren alorreko dokumentazioaren bila dabilenari zerbitzu telematikoak ere eskaintzen dizkiola, nor bere etxe edo bulegotik, dokumentuak eskatu eta jasotzeko zerbitzua, alegia

  • Atala:
  • Egilea:
    • Irizar, Imanol
    • Oliveri, Oihane
  • Dokumentu-mota:
    • Post